|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom slaapplaats veel euro's? Een tent is toch niet zo duur? |
|
quote: Er zit geen camping in Bergen. Wildkamperen kan natuurlijk ook, maar dan zit je toch al gauw een kilometertje of 10 van de binnenstad af. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dat lijkt me eigenlijk best nog haalbaar... Maar inderdaad, is een tentverblijf ginds nie mogelijk? Ik weet dat het in Zweden iig toegelaten is om te "wildkamperen", maar Noorwegen ebk eig geen idee...Dat zou wrsch toch al een heel pak schelen in geld datk dan weer kan opdoen aan drank enzo Tnx vr de info!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Als je student bent kun je proberen een kamer te huren op Hatleberg, da's 10 minuten met de bus naar het centrum. Is eigendom van de UiB en Handelshøyskolen. Een paar jaar geleden kon dat, dus... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
In Noorwegen mag je ook 'wildkamperen', zolang je maar 150 meter van de bebouwing blijft. Uiteraard is een tent opzetten in de binnenstad niet mogelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah, geen festivalterrein dus. |
|
quote: Retour-ticket heb je al vanaf 100 tot 120 (incl. tax etc). http://www.airstop.be/ , www.bblt.be , www.travelprice.be Retourtje trein Oslo - Bergen 1200 kronen (150 euro) wel een mooie rit Uw persoonlijke aanvraag: Vertrekplaats Brussels-Midi, Rail Station,Brussels Bestemming Oslo Vertrek dinsdag 22/08/2006 Terug maandag 28/08/2006 Vluchttarieven [Beschikbaar] SN Brussels Airlines (59,00 EUR + 63,89 EUR) 122,89 EUR [Rechtstreekse vlucht (geen tussenstops)] [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 27-03-2006 21:37] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De volledige line-up is bekend gemaakt: “Sworn Revenge” Wednesday 23rd of August (Garage) Aeternus Burst She Said Destroy Obscure Dead Trooper “Immortal Rites” Thursday the 24th of August (Garage) Morbid Angel Necrophagist Helheim Waklewören Obliteration “Blessed From Below” Friday the 25th of August (USF) Satyricon Destruction Atheist Gojira Witchcraft Grimfist “Morbid Tales” Saturday th 26th of August (USF) Celtic Frost My Dying Bride I 1349 Sahg Keep of Kalessin Dat gaat wederom een geweldig feestje worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godverdegodver wat een vette line-up! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een goedkope vlucht naar Oslo met een retourtje Bergen per trein erbij kost meer dan een directe vlucht met KLM! Ik heb 260 Euro voor het KLM ticket betaald incl. belastingen, reserveringkosten etc... en je bent binnen een paar uurtjes op je bestemming. Er zijn wel campings buiten het centrum van Bergen trouwens, en ook voor wildkamperen hoef je echt geen 10 Km te lopen. Wees discreet dan zijn er plekken genoeg. Of vraag netjes toestemming aan iemand met een stuk land of grote tuin. Ik heb in Noorwegen zelfs diverse keren in stadsparken gekampeerd maar dat zal tijdens Hole In the Sky wel geen goede optie zijn... Bergen is trouwens wel een van de natste steden in Europa en in augustus is de kans op regen 50%. Daarom zal het wel geen openluchtfestival zijn! In het centrum van de stad zijn ook herbergen met slaapzalen voor 165 NOK per nacht. Goede voorzieningen en gratis internet aanwezig. Bla |
|
Uiteraard is het geen openlucht festival. Afgelopen jaar heeft het tijdens HitS zelfs zo hard geregend in Bergen dat er modderstromen door de stad gingen en is er zelfs iemand verdronken in zo'n modderstroom. De eerste 2 dagen vind het festival in de kelder van Garage plaats en de laatste 2 dagen in een oude vishal in de industriele haven van Bergen. Moet ook maar eens het vliegticket gaan regelen, had er helemaal niet meer aan gedacht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Met de auto vanuit Friesland hier, goed te doen en onderweg nog wat andere steden/landen/kennissen opzoeken. |
|
De Combitickets voor woensdag en donderdag zijn ondertussen uitverkocht. Er zijn nog wel wat losse tickets voor de donderdag en vrijdag verkrijgbaar, apart kosten ze wat meer. (170 NOK + 340 NOK i.p.v. 400 NOK voor een Combi) Dus als je wilt gaan, boek dan nu je entreebewijzen anders is het te laat! Er zijn nog wel Combi mainstage passes voor de vrijdag en zaterdag trouwens. Ook hier voor geldt: niet wachten!! Er zijn ook nog bedden bij Jacobs Apartments in het centrum, 165 NOK per nacht. Ik heb de mijne vandaag geboekt in elk geval Bla |
|
Zo, eindelijk m'n vliegticket maar besteld. Helaas maar 5 dagen weg voor dit festival.....te kort om bij te kunnen komen hahaha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De tickets zijn ondertussen uitverkocht. De rechtstreekse KLM vluchten in de goedkope klassen zijn ook vol. Wie gaan er allemaal heen? Mira Bla |
|
Word mijn 4de keer HitS [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-07-2006 22:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
bah, wat een kut fest hahaha. niet eens een hardcore band Fuck the world and fuck you |
|
En zo doe je je username eer aan! Bla |
|
Hole in the Sky is not entirely about the live shows. There is quite a lot of amusing events to parttake in during the weekend, here is a little run down for you: Wednesday 23.08: 06.00 PM Enslaved will premiere their brand new video for "Essence" at the upstairs bar at Garage. Thursday 24.08: 04.00 PM Exclusive pre listening session for Iron Maidens highly anticipated new studio album entiteled "A Matter of Life and Death". Including screening of various Iron Maiden visuals and a full fledged Iron Maiden quiz with amazing content to walk away with. Upstairs bar at Garage. Friday 25.08: 03.00 PM The unforgettable Hole in the Sky metal quiz returns. Upstairs bar at Garage. Saturday 26.08: 02.00 PM Be the first one to hear the amazing new album from Abbath & co. I gives you a very special chance to hear the album in it's entirety before seeing the very first I gig later that day. Upstairs bar at Garage. 03.00 PM Hopefully the Hole in the Sky quiz is just as unforgettable as ever. Continued. Upstairs bar at Garage. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vertel na de tijd maar ff hoe het geweest is ok Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor degenen die gaan dit jaar: Op woensdag zal om 17:00 uur in café Børsen Kinky Danielsson een pre-party optreden doen. Deze band bestaan uit alleen maar dames (o.a. Nicola (ex-Aeternus), Gyri, Silje en Bodil (Octavia Speratie). Muzikaal zijn nergens samples te horen, ze hebben ook nog niet eerder opgetreden maar volgens Nicola kun je vreemde country/farmer/folkmusic verwachten. Het word in ieder geval lachen en zuipen daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Thnx Huub, zie je daar. Heb nog 1 kaart over voor de vrijdag & zaterdag trouwens, mocht iemand nog nodig hebben. Bla |
|
Geen vrije dagen meer |
|
Faillisement Verrassend triviaal |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |