|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
gefeliciteerd, super goed nieuws! Ik heb er zin in! Bla |
|
quote: tegen die tijd maar ff telefoonnummers uitwisselen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik geef je vast het eerste deel: NUL-ZES- De rest op myspace :-) Bla |
|
quote: je moet die van annie ook maar ff hebben. ik en mobiele telefoons is als water en vuur. Als ik hem tegen die tijd nog niet heb doorgespoeld of in de koffie heb laten vallen, zal ik hem waarschijnlijk wel vergeten óf thuis, of in het hotel Ik heb er nu al zin in!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Yo, komp goe vrouwke! Bla |
|
Nuclear Assault heeft gecancelled, nog geen vervanger bekend. Line up tot dusver: 3 Inches of Blood Asphyx At the Gates Behemoth Brutal Truth Carcass Dead to this World Dismember Elextric Wizard Exodus Gehenna Inquisition Keep of Kalessin Lobotomized Meshuggah Municipal Waste OLD Possessed Primordial Sadistic Intent Stillborn Sworn Toxic Holocaust Tyrant Urgehal Bla |
|
Yeah.. bijna is het dan zo ver. Maandag vertrekken we naar Bergen om vervolgens vanaf woensdag bij HitS te zijn Zin an! Geweldige line-up. Ik ben beniewd hoe het alleen met de concertzaal zit want hier stond een week of 2 geleden een foto in de krant dat die hal in de fik stond Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor zover ik weet is er niks aan de hand en gaat alles volgens planning. Heb er zin in Zie je woensdag Lies Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zie je woensdag ect. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Op naar Schiphol! Zinnin! Bla |
|
De eerste dag was absoluut geniaal. Inquisition kwam eindelijk eens tot zijn recht op het miniscule Garage podium. Voor Dismember was het haast te klein. Heerlijke band. Urgehal was ook super. Trondr was weer lekker zat. Old was ook wel leuk. The Battalion viel in omdat Toxic Holocaust afzegde. beter toch!! Kan niks negatiefs zeggen eigenlijk. Ja, het bier is duur. Maar wij hebben zakflessen vodka bij ons. De sfeer is hier top! Bla |
|
Zo, HitS zit er weer op. Zoals vanouds ontzettend gaaf. Ik ga ditmaal geen uitgebreid verslag doen....mensen moeten maar gewoon zelf komen komend jaar Mira, Annemarie en Liesbeth...het was erg gezellig met jullie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bla |
|
Wederom een leuke fotoserie Mira Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehehe, gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-09-2008 14:24] |
|
dat shirtje? Je moeder. |
|
Yups, ik had altijd al een idee in mijn hoofd hoe vreemd het zou wezen om een Lugubrum shirt zo ver weg te zien.. Ja ik weet het, ik heb soms niets te doen. |
|
Da's een Belg die niet zover van de Nederlandse grens woont Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ach, ik heb wel eens een vazal shirtje op een amrikaan gezien, dat is pas bizar hehe Je moeder. |
|
Hehehe, gaaf. |
|
Ja, Zwolle is verder van de USA dan Lovendegem van Bergen Bla |
|
wauw wat een gaaf festival is dit zeg! Dikke aanrader! Ik vind het qua gezelligheid wat lijken op arnhem metalmeeting, alleen dan nog wat kleiner! De line-up was geweldig. Helaas kon Possessed niet spelen, maar de vervanger was prima. Een van de eerste keren dat ik de show van KoK goed te pruimen vond qua geluid. Asphyx was natuurlijk erg gaaf.(maar dankzij Asphyx wel een dikke verkoudheid opgelopen) En ik was erg verrast door de black/thrash formatie OLD. Sta je daar even een bammetje te eten, raak je aan de klets. Vraagt iemand of je nog leuke concerten hebt gezien, Ik zeg "jah OLD". Die ander "gaaf, ik ben namelijk de drummer" En kreeg toen meteen een girly in m'n handen gedrukt Wat ook wel mooi was, sta je daar buiten een peukie te roken, komt er een bus voorbij met de bestemming 90 sletten.. oh my.... er zitten 90 hoeren in die bus stof genoeg voor verschillende zinspelingen De reis is beter dan de bestemming, het uitzicht was prima ect. Op naar volgend jaar!! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-09-2008 17:20] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina |