IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2008 15:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo.. woehoe.. ik heb zojuist 2 tickets ontvangen. 1 voor de woensdag en donderdag, en 1 voor de vrijdag en zaterdag
Wel raar want op de site staat dat de donderdag is uitverkocht. Al toen ik ze bestelde nou jah.. zal mij een zorg zijn.. we gaan daar keihard de beest uithangen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-05-2008 15:18 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

gefeliciteerd, super goed nieuws!
Ik heb er zin in!

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2008 15:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:18 schreef MischiefMira het volgende:
gefeliciteerd, super goed nieuws!
Ik heb er zin in!

tegen die tijd maar ff telefoonnummers uitwisselen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-05-2008 15:47 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik geef je vast het eerste deel: NUL-ZES-

De rest op myspace :-)

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2008 15:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2008 15:47 schreef MischiefMira het volgende:
Ik geef je vast het eerste deel: NUL-ZES-

De rest op myspace :-)

je moet die van annie ook maar ff hebben. ik en mobiele telefoons is als water en vuur. Als ik hem tegen die tijd nog niet heb doorgespoeld of in de koffie heb laten vallen, zal ik hem waarschijnlijk wel vergeten óf thuis, of in het hotel

Ik heb er nu al zin in!!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-05-2008 15:50 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Yo, komp goe vrouwke!

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 24-07-2008 19:51 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Nuclear Assault heeft gecancelled, nog geen vervanger bekend.
Line up tot dusver:

3 Inches of Blood
Asphyx
At the Gates
Behemoth
Brutal Truth
Carcass
Dead to this World
Dismember
Elextric Wizard
Exodus
Gehenna
Inquisition
Keep of Kalessin
Lobotomized
Meshuggah
Municipal Waste
OLD
Possessed
Primordial
Sadistic Intent
Stillborn
Sworn
Toxic Holocaust
Tyrant
Urgehal

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-08-2008 16:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Yeah.. bijna is het dan zo ver. Maandag vertrekken we naar Bergen om vervolgens vanaf woensdag bij HitS te zijn Zin an! Geweldige line-up. Ik ben beniewd hoe het alleen met de concertzaal zit want hier stond een week of 2 geleden een foto in de krant dat die hal in de fik stond

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-08-2008 17:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor zover ik weet is er niks aan de hand en gaat alles volgens planning. Heb er zin in Zie je woensdag Lies

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-08-2008 14:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 17:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voor zover ik weet is er niks aan de hand en gaat alles volgens planning. Heb er zin in Zie je woensdag Lies
Zie je woensdag ect.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 25-08-2008 11:13 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Op naar Schiphol! Zinnin!

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 28-08-2008 13:47 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De eerste dag was absoluut geniaal.
Inquisition kwam eindelijk eens tot zijn recht op het miniscule Garage podium. Voor Dismember was het haast te klein. Heerlijke band. Urgehal was ook super. Trondr was weer lekker zat. Old was ook wel leuk. The Battalion viel in omdat Toxic Holocaust afzegde. beter toch!! Kan niks negatiefs zeggen eigenlijk. Ja, het bier is duur. Maar wij hebben zakflessen vodka bij ons. De sfeer is hier top!

Bla

Hub de Gallier
Posted 02-09-2008 12:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, HitS zit er weer op. Zoals vanouds ontzettend gaaf. Ik ga ditmaal geen uitgebreid verslag doen....mensen moeten maar gewoon zelf komen komend jaar
Mira, Annemarie en Liesbeth...het was erg gezellig met jullie

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 04-09-2008 14:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

Hub de Gallier
Posted 04-09-2008 14:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wederom een leuke fotoserie Mira

R.
Usericon van R.
Posted 04-09-2008 14:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hehehe, gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-09-2008 14:24]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-09-2008 14:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat shirtje?

Je moeder.

R.
Usericon van R.
Posted 04-09-2008 14:30 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Yups, ik had altijd al een idee in mijn hoofd hoe vreemd het zou wezen om een Lugubrum shirt zo ver weg te zien..

Ja ik weet het, ik heb soms niets te doen.

Hub de Gallier
Posted 04-09-2008 14:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Da's een Belg die niet zover van de Nederlandse grens woont

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-09-2008 14:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 september 2008 14:30 schreef R. het volgende:
Yups, ik had altijd al een idee in mijn hoofd hoe vreemd het zou wezen om een Lugubrum shirt zo ver weg te zien..

Ja ik weet het, ik heb soms niets te doen.

ach, ik heb wel eens een vazal shirtje op een amrikaan gezien, dat is pas bizar hehe

Je moeder.

R.
Usericon van R.
Posted 04-09-2008 14:49 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hehehe, gaaf.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 05-09-2008 18:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja, Zwolle is verder van de USA dan Lovendegem van Bergen

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-09-2008 17:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wauw wat een gaaf festival is dit zeg! Dikke aanrader! Ik vind het qua gezelligheid wat lijken op arnhem metalmeeting, alleen dan nog wat kleiner!
De line-up was geweldig. Helaas kon Possessed niet spelen, maar de vervanger was prima. Een van de eerste keren dat ik de show van KoK goed te pruimen vond qua geluid. Asphyx was natuurlijk erg gaaf.(maar dankzij Asphyx wel een dikke verkoudheid opgelopen) En ik was erg verrast door de black/thrash formatie OLD. Sta je daar even een bammetje te eten, raak je aan de klets. Vraagt iemand of je nog leuke concerten hebt gezien, Ik zeg "jah OLD". Die ander "gaaf, ik ben namelijk de drummer" En kreeg toen meteen een girly in m'n handen gedrukt
Wat ook wel mooi was, sta je daar buiten een peukie te roken, komt er een bus voorbij met de bestemming 90 sletten.. oh my.... er zitten 90 hoeren in die bus
stof genoeg voor verschillende zinspelingen De reis is beter dan de bestemming, het uitzicht was prima ect.

Op naar volgend jaar!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-09-2008 17:20]

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com