|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil erg graag gaan ,maar weet nog steeds niet met wie... |
|
Hij heeft inderdaad helaas zelfmoord gepleegd ja. Off topic: Sorry, weet nog geen prijs van die Audiopain/Amok split tape. De vrouw van Sverre is momenteel aan het bevallen van hun tweede kind dus hij heeft het daar effe drukker mee [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-05-2005 22:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Anders ga je toch alleen. Ik ga al jaren alleen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ah, zo dan, dan wachten we daar nog maar even mee. Hopelijk gaat alles ok met die bevalling ! Fuck the world and fuck you |
|
Dat zal wel goed komen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jij bent dan ook vast een stuk ouder dan ik |
|
quote: Misschien wel wat, een ZM trip naar Noorwegen ?Ik wil wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Geen idee hoe oud je bent. Maar toen ik jonger was ging ik ook alleen...heeft nooit problemen gegeven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ga je dit jaar ook in je uppie, Hub ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik wil wel eerst even trui in de bergen dwalen Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Yep, maar blijf weer bij een kameraad slapen dus dat komt helemaal goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Net zoals Immortal in die video Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dat doe ik een paar weken eerder al |
|
Ja? waar ga je naar toe? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niet je zwaard vergeten dan, he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Weet ik... Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
hoe druk word het daar ongeveer? |
|
quote: Nee, de trangia...anders kan ik geen thee met melk maken. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: nog geen idee eerlijk gezegd. Vorig jaar ben ik met mn ouders voor het eerst in Noorwegen geweest en dat is heel erg goed bevallen , toen maakten wen een huttenrondreis , dat willen we dit jaar weer doen, we moeten de route nog uitzoeken. |
|
Hoe druk? Op het festival bedoel je? Ik ben 2 keer eerder op dat festival geweest en beide keren was het belachelijk druk, vandaar dat ze vorig jaar hebben besloten naar een grotere zaal te gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zal wel een druk bezocht festival worden, als je de namen op de affiche ziet.. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Da's inderdaad ook mooi. Heb 1 keer zo'n reis gemaakt. Ik alleen bepakt met een rugzakje hahaha. Achteraf gezien toch wat te weinig mee In ieder geval wel zeer de moeite waard geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jazeker....Taake afscheids optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tering, dus een kaartje bestellen kan ook geen kwaad. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |