|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iig Fantasy. Donkere sfeer. Ik kan verder moeilijk omschrijven omdat ik alleen maar verhalen heb gehoord (6-7 jaar geleden) en een naam kende. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik moet zeggen dat ik Vampire (The Masquerade) niet zo geweldig leuk vind, dat is me net iets te serieus (kan ook door de DM komen). Exalted en Celestial Heroes daarentegen vind (vond) ik erg leuk om te spelen |
|
quote:Wat een onzin, vampieren hoeven helemaal niet evil te zijn! *denkt met angstige blik terug aan die NPC die met Faith aan kwam zetten* Trap er niet in hoor Saphire, je zult zien dat je binnen de kortste keren geen Humanity meer over hebt! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tijd voor de grote ZM roleplay dag Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Ik was zo schattig dat ik er zelfs humanity bij heb gekregen En dat voor het krengetje wat ik speelde (6-jarige Gangrel).. |
|
quote: De RPG's die ik ken (en dat zijn er niet zo heel veel) waarbij ik een donkere sfeer merkte zijn al genoemd (werewolf, vampire etc.) Sorry, ik kan u niet verder helpen. Succes met zoeken |
|
quote: te serieus! *lmao* Dan moet je es een kijkdagje houden bij onze party! Serieus? Au contraire... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Aah, lekker ziek.. kinder-vampieren Die worden op den duur zo verknipt (denk aan Interview with the Vampire.. en het leuke is, je kunt er niets aan doen).. heerlijk! Humanity bij krijgen is nog niet eens zo heel moeilijk.. zorgen dat je het behoudt is de uitdaging. Probeer maar eens een zooi ghouls tegen te houden zonder Humanity te verliezen Sterker nog, bij Humanity 8 moet je je schuldig voelen over het stelen van spullen, inbreken en dat soort zooi.. rampzalig gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 07-05-2003 16:52] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ja goed, serieus.. Serieuzer dan de andere RPG's die ik gespeeld heb. De DM wilde het gewoon erg serieus aanpakken. Op een gegeven moment kregen diegenen die niet serieus genoeg met het spel bezig waren minder of geen EXP. Ergens ook wel logisch natuurlijk, maar ik roleplay(de) voor mijn plezier, niet om een tweede leven of iets dergelijks te hebben. Dat gaat me toch wel erg ver.. |
|
quote: *lol* Najah ik ben een 32 (al zo'n 200 jaar ofzow vampire) jarige Tzimisce (7e generatie, Road of Sin) met nature: sadist demeanor: child, die standaard een lading scalpels meeheeft, dus dat moet wel lukken cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik heb die extra humanity gekregen omdat ik me een half uurtje ofiets rustig heb gedragen Ik moest er natuurlijk nog wel voor rollen enzo, maar dat lukte wel (drie tienen). |
|
Ben ook al jaren bezig met het (verder) ontwikkelen van een D&D-gerelateerd "landen"-spel; in navolging van de personen van wie ik D&D 10 jaar geleden heb geleerd. De speler is de leider van een land (zo'n beetje tussen level 8 en 16) dat tot in detail wordt uitgewerkt met technologieën (handel, landbouw, enz), legers, gebouwen (kastelen en paleizen, maar ook bibliotheken, kerken enz). De spelers komen een voor een bij de DM om een avond te spelen (je speelt per keer ongeveer een jaar). Stel dat de leiders van een land elkaar ontmoeten, dan worden ze beiden uitgenodigd voor een dialoog (of een oorlog!!). We hebben eens met z'n 12-ven gespeeld en dat was zeer de moeite waard! |
|
quote:Hmmm, vreemd.. normaal gesproken moet je die humanity 'kopen' met XP, nadat je je (meestal sessies lang) er naar gedragen hebt. Je bent niet zo maar spontaan ineens een lieverdje quote:LOL! Ja okay, dan is het niet echt meer van toepassing inderdaad Klinkt als een behoorlijk verknipte persoon ook weer inderdaad, vooral met die demeanor! (Brrrr.. Tzimisce... ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jah ach, het enige jammere isdat ik niet zo'n vechter ben, en dat er twee mensen (een Brudjah en een Toreador) in onze party zitten die informatie achterhouden En het is de eerste keer dat ik roleplay dus ik moet er nog ff mee leren omgaan Onze party bestaat trouwens uit een Nosferatu met z'n ghoul (een rat die hij al twee eeuwen heeft genaamd squeek) een Toreador met een naamloze ghoul, een Brudjah, een Gangrel met een beer als Ghoul (lekker praktisch ja...) en ikkuh, een Tsimisce met een 14-jarige wraakzuchtige ex-prostitue ghoul(I have a fetisch foor little girls) Ben zelf een Indische zigeunerin, gefixeerd op body modification en kleine meisjes, de screwup van de groep en was prostitue in mijn mensenlijke leven *lol* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Welkom in de wondere Wereld der Duisternis Smerige spelletjes vieren daar hoogtij.. Tal van oplossingen mogelijk natuurlijk. Verkrijg en verzilver een 'boon'. Huur een Giovanni in om de informatie te achterhalen Verlink ze aan de Prins. Martel ze zelf. Vernietig wat van hun wereldlijke beleggingen. Geef ze wat bloed te drinken. Meer suggesties nodig? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ze zijn ook allemaal te lief. Er is geen enkele persoon in die groep die nog de Road of Humanity heeft. Niemand heeft een Humanity hoger dan 6 of 7, en daarom zeg ik dat ze nog steeds te lief doen. Saphire speelt een 'sadist' Tzimisce met de Path of Sin. De Brujah is een fanatic, met de Path of Heaven. De Toreador is een Bon Vivant, met de Path of Kings en de Nosferatu is een Carmudgeon met de Path of Sin. En als laatste is er nog een Gangrel die the Path of Beasts volgt. Er komen wel regelmatig grappige situaties voor. De Brujah, Nosferatu en Gangrel die in 17e eeuws London hoertjes oppikken en dronken voeren. Dan helemaal leegdrinken, waardoor ze zelf ook zo bezopen zijn dat ze nauwelijks meer kunnen staan. Hun Haven staat naast de Thames, dus ze besloten maar aan 'whore-tossing' te gaan doen. Dat houdde in dat ze een dood hoertje bij de benen pakte, rond zwaaien, en dan over de muur in de Thames gooien. Het meerendeel van de 5 dode hoertjes raakte de muur... meerdere keren. Tja, dat kostte de Brujah in ieder geval een puntje Humanity. Eerder al had echter de Nosferatu de butler van hun Haven gedood omdat hij zijn jas weggenomen en verbrandt had (op orders van de Toreador, die vond dat de jas stonk.) Komen de Toreador en de Tzimisce terug, en ze vinden daar 1 dode butler (op een stoel gepropt in de gang voor de deur), een hele lading bloedvlekken op de muur in de tuin, en 1 dronken vampier (de gangrel) die van de trap afvalt met nog een dood hoertje in de hand, en een pissed off Nosferatu. En dan vond Saphire het vreemd dat haar 14 jarig ghoultje niet meer naar binnen durft. [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 07-05-2003 17:38] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote:Ahhh... de memories. In mijn groep heeft de Setite mij aan de prins verlinkt, waardoor ik mijn hunting ground in London kwijt raakte. De Tzimisce heeft mijn wereldlijke belegging geprobeert te vernietigen, en ik heb later diezelfde Tzimisce aan een lagere generatie Ravnos gegeven. (terwijl Tzimisce in torpor lag ) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Een van de leukste dingen die ik meegemaakt heb was dat de Prins een bloodhunt uitriep over een Brujah neonate (oude PC, maar de speler was er mee gestopt). Storyteller had twee sessies in elkaar gedraaid voor die bloodhunt. Ik: *kijk op m'n net bijgewerkte Ventrue sheet* Hmm... ik summon hem. Storyteller: Wat?! AAARGH! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *lol* Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die Presence skill. Als de Toreador in mijn groep die krijgt, ga ik em ook zeker iets aanpassen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Nog zo'n situatie bij ons. Storyteller komt aan met een big bad evil creature. Ik in de eerste ronde, klauwen en strength/dex/stamina boost + dodge. En in de tweede ronde, celerity 3 gebruiken. Ik raak em dus drie keer, en doe dan in totaal iets van 23 aggravated damage (ik gooide erg goed.) Het beestje had dus maar een Fortitude van 4, en gooide echt bagger. Het was dus in een ronde dood. Mijn character was een 6e generatie gangrel, met celerity, protean, potence, fortitude en een hele rits aan combat skills. En dan was het nog tevens een "Thrillseeker/Monster" met de Road of Beasts. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: True, maar in mijn geval was dit zo uitzonderlijk, dat het mocht. Ik weet niet meer precies waarom. |
|
quote: Giovanni's...Argh! Ennuh Astaroth, moet je wel de rest van het verhaal vertellen he! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Vervolgens probeerde ik een overgebleven (leftover...hehe) hoertje 'uit te smeren' over de stoel waar de butler overheen lag (die ondertussen ook in de Thames lag) mjah, ik gooide iets teveel eenen. *splat* [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-05-2003 20:30] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Eh ja, maar als je daar als DM zo tegenover staat kun je wel bezig blijven. Ik haal enige quotes aan: Ik botch een hunt (wits+alertness?) roll en probeer een politie agent te bespringen. Agent: "Wat zijn wij allemaal van plan?" Ik: "Eeeeh..." Agent: "Misschien moeten wij maar eens mee naar het bureau." Ik: *Dominate* "Ik hoef helemaal niet mee naar het bureau!" Agent: "U hoeft helemaal niet mee naar het bureau." Nosferatu Elder loopt naast een tank door de straten van Londen. Agent: "Eh.. meneer? Waar gaat u met die tank naar toe?" Nosferatu: *obfuscate* "Tank? Welke tank?" Zo kan ik er nog wel een paar noemen als ik nadenk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |