|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Tja.. ik ben ff de naam kwijt, maar een toneelvereniging in Utrecht organiseert ieder jaar ook een life fantasy rollenspel en dat schijnt een stuk geslaagder te zijn. Het is een stuk kleiner en daarom dus veel minder massaal. Ook daar geldt dat je vantevoren moet bedenken wat je wil gaan doen, maar dat geef je door aan de spelleiding en over het algemeen ben je samen met de spelleiding nog weken aan 't communiceren over verhaalverloop, omdat ze zo veel mogelijk mensen mee willen nemen in Het Grote Plot <Tm>. Dat lijkt me dan toch een stuk leuker. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
dat is theater de olifant. Barbaria uit zeeland vind ik ook errug goed. Wel ver reizen (ik woon in utreg). |
|
quote: sorry, verkeerd begrepen |
|
Ik zet het maar hierin, anyone playing Neverwinter Nights? Ik was nogal shocked door de prijsverschillen! Intertoys: 62,99 Euro Free Record Shop: 49,99 Euro Dat is gvd een verschil van bijna 30 piek! |
|
*kick* Link naar topic over magic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=373774 [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 09-11-2002 22:08] |
|
Hmm, nu ik er aan denk. Weet er iemand of het 2nd edition handbook van Mage: the Ascension nog ergens te verkrijgen is? Ik vind Revised maar flauwe regeltjes hebben namelijk en ik wil toch een handbook. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik roleplay (AD&D) met een vaste groep vrienden, we zijn nogal noobies dus het gaat een beetje stroef, maar het is wel leuk om te doen imho "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
he Lainedil Naleanor, waar woon jij? In rotterdam is een nieuwe D&D-zooi. Die heeft vele spelers en DM's, misschien ook wat voor jou als je in de buurt woont? |
|
quote:Tja, zelfde vraag als Bint voornamelijk.. waar woon je? Speel zelf graag D&D (2nd), alles van White-Wolf (hoewel ik Demon: the Fallen nog moet proberen) en graag wat LARP. En DM momenteel de 2nd ed. D&D groep met daarin Vampie, Bintmeister, Lord Morgoth en Lady Rose Overigens LM, ik krijg nog steeds je character history! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
EN! waarom reageert niemand op mail? ik wil spelen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: In de grote metropool van het Noorden... Groningen why? wanna play? Bruce Banner |
|
Damn...Groningen is wel heel ver voor een potje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heb vroeger Magic gespeeld. Verder Diablo 1 weer eens opgeduikeld (blijft toch wel geinig). En mijn geheime zonde: text-based MUDs zo nu en dan (vooral Discworld MUD). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
"Damn...Groningen is wel heel ver voor een potje " I know... (tenzij je in Haren woont ofzo...) hahah Haren was voor mij een toepasselijkere woonplaats geweest [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2003 15:07] Bruce Banner |
|
Ik heb vroeger een tijd 2nd edition AD&D gespeeld (Dark Sun), en ben sinds de zomervakantie weer bezig met een groepje, nu met 3rd edition rules. Die bevallen me een stuk beter, ze zijn snel te begrijpen en het d20 systeem is gewoon veel en veel makkelijker dan dat geklooi met THAC en zo. |
|
Ik (wij) zoeken nog spelers uit Tilburg of omgeving...iemand?? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Jammer dat er zo weinig groepen voor D%D zijn hier in de buurt, er schijnt wel een Vampire the Masquerade groep te zijn (of twee) maar die schijnen nogal saai te zijn. Terwijl Vampire niet saai hoeft te zijn. Wij (vijf jongens) zijn nu bezig met gewone (A)D&D, gelukkig hebben we een goeie dm... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Waar is hier? V:tM is alles behalve saai! White-Wolf spellen zijn toch echt de beste RPGs die ik ooit gespeeld heb . [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-05-2003 23:47] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ver weg |
|
D&D addict, AD&D (wat de meeste mensen spelen), Magic (niet echt roleplaying), verder doe ik veel RPG's op de PC (Morrowind , maar ook het oudere spul) en verder bezoek ik de Entmoet regelmatig ("meetings" van Tolkiengenootschap Unquendor, waar veel mensen op die manier gekkleed gaan en zich zo gedragen (=fun) ) Ook zou ik nog wel een keer een echte Live RPG willen doen, dus met slagvelden enzo |
|
ik speel een mix van nrs en shadow run maar vooral nrs. |
|
ik speel wel eens de onschuld Je moeder. |
|
was Shadow Run ook niet zo'n kaartspel? volgens mij heb ik dat ooit eens in de Scrye Magazine o.i.d. gelezen |
|
quote:ook |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |