|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Diablo II ruled ! Level 50 Barbarian Level 45 Assasin Tja ik hou nou eenmaal van het betere hakwerk |
|
quote: JA! Dat speel ik. Ik heb een level: 53 Druid 67 Paladin 46 Sorceress 48 Barbarian 34 Assasin ... Blizzard Entertainment ruled!! Check hun nieuwe MMORPG (www.blizzard.com/WoW/) En over RolePlaying. Ik zou eens Vampire: The Dark Ages gaan spelen met een groep vrieden, alleen het is er nooit van gekomen [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 05-09-2001 21:10] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ADHD ken ik wel Suck my piss |
|
Ik doe aan role play en ik speel ook diablo. Ik speel Warhammer Fantasy Role-play. |
|
Ik speel nu Baldur's Gate 2 ... erg cool ... ik ben nu in the UnderDark |
|
Ik zit nu met BGII in op de Astral Plane. Moest zo nodig Har'Dealis achter na lopen. STOM, want dat is daar *echt* niet te doen voor een lvl 11 sorcorrer Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: UnderDark is errrrrug cool! En eeuh, Baldur's Gate verder ook wel ja Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik zit ook net in the underdark ja, net die mind flayers uitgeroeid, wel een kewl stukkie , verder speel ik ook Adnd pnp met een aantal verschillende groepen, ga misschien binnenkort een keer via mIRC proberen te spelen. Diablo 2 vond ik een beetje saai worden rond jungle, teveel dezelfde beesten, weinig variatie, hak hak, pak items, hak hak, Beste cRPG blijft natuurlijk torment , maar ik moet toegeven dat BG2 leuker is dan ik verwachtte 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Met een party rond elfde lvl is die toch wel te doen volgens mij..? Of...je bent aan het solo'en als sorc bedoel je? 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
vond je? Ik heb daar toch wat probleempjes Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
*schop* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Eh... Waar de fuck gaat dit over? |
|
Hierbij bombardeer ik dit topic tot het grote roleplay topic. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hmm. in dat geval: is er iemand die ook de oude darksun games op de pc heeft gespeeld. Ik was er helemaal weg van maar ik geloof dat ik de enige ben |
|
Dat heb ik nou met Arcanum, ik lijk de enige te zijn die het hier kent, terwijl het een geniaal spel is. Van de makers van Fallout, dat zegt toch genoeg? Of kennen jullie fallout ook niet? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het Grote Rolyplay Topic... Hmm, ik zag gister LotR in De Bios (zo heette die bioscoop inderdaad) en tijden het kijken had ik het grote verlangen om Warhammer Quest eens goed te gaan spelen... nadeel is alleen dat ik niemand heb die het wil spelen. Mijn vrienden zijn allemaal mietjes die het kinderachtig/ingewikkeld/etc vinden... Dat ingewikkelde kan ik nog wel begrijpen, maar het is toch zeker niet kinderachtig? |
|
Nope, kinderachtig is het totaal niet. Duur wel. Maareuh heb jij trouwens wel eens aan roleplay leken uit gelegt wat roleplayen precies inhoud? Da's zo goed als onmogelijk... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Daar heb je gelijk in. Ik snap het zelf nog geen eens zo best. Maar ja, oefening baart kunst. |
|
quote: Argh, dat probeer ik echt niet meer... Meeste mensen snappen niet eens dat je iets kan spelen zonder computer, kaarten of een speelbord 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Of ze houden je voor een volslagen idioot. Of ze komen met vragen zoals: "maar wanneer heb je dan gewonnen" (uhm...) Of "wat ben jij een nicht zeg" (als je een female char speelt). *zucht* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik speelde eerst AD&D 2e editie en nu een soort Shadowrun Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Nog steeds bij Ward neem ik aan?!? Waarom zit iedereen eigenlijk zo te zeiken op 3rd edition? Mijnsiziens is de 3rd ed. vele male gebalanceerder en logischer dan 2nd ed... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 07-01-2002 14:13] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tja ik weet niet precies, ik moet zeggen dat ik nog niet echt alles goed heb doorgelezen van 3d edition, maar op de een of andere manier trekt het me niet echt aan...maar dat kan nog komen als ik er wat meer van gezien heb. Tis volgens mij wel veel sneller onder de knie te krijgen dan 2nd edition, ik zie bij mij in de omgeving steeds meer mensen beginnen. 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
hmm misschien wordt rpg'en nog eens populair Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |