|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, ik had helemaal gepland van wel endzo, maar geldtekort. argharghargh Maar binnenkort werk ik, dus dan zal ik wat meer aanwezig zijn! Mischien zelf Emphebion een keertje!. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Emphebion is luxe life! Kost net zoveel als Sum, duurt net zo lang,...maar! Je slaapt daadwerkelijk in een echt bed, hebt fatsoenlijke toiletten en douches en je krijgt (jaja, het bestaat), fatsoenlijk te eten! |
|
quote: yeah! Volgende keer zal ik daar zeker bij zijn dan. *aanbid lives met bedden* Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Bedden heersen! Was ook al zo super of Formanterra 6...lekker stapelbedjes... Ben toen wel helemaal stem kwijtgeweest, Ik zou écht niet meer weten hoe dat kwam |
|
quote: Joh. Moeten we zeker nog eens een keer doen, maar dan als undead fairies ofzo. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Yeah, kunnen we dan echt eng gaan zijn... of waren we dat al? Nee, toch? |
|
quote: nee joh, we waren irritant. Maareh, moeten we zeker eens doen. I can imagine those faces already. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ff zien joh! ---------- "The same as we do every night, Cheryl, ... Try to take over topics!" |
|
quote: Muahaha 49 posts! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik ben me net aan het bedenken dat je enger kunt zijn als je apaat of ander geestelijk gestoord iets speelt... |
|
quote: Hehe, inderdaad. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Post addict |
|
quote: Joh, über-spammer, je zou een award moeten rkijgen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ontopic stelletje bakvissen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Okee, on topic..hoeveel lives draai je in een jaar? |
|
quote: Doe jij es eerst Juud. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ts, je wilt me hier tot morgen hebben zitten he? Ik zal eens een poging wagen...vanaf waar ik begon tot nu (ongeveer een jaar en een maand): Summoning 8 2003 Shiverz 4 2003 Formanterra (6 of 7?) Moots II 2003 Emphebion Winter 2003 Sumdag 2004 Moonblade 6 Land van Iss Moots I 2004 Cauldron orc Special Cauldron Thorn Special Cauldron dwarf Special Beyond the Invisible Barbaria Summoning 9 2004 Shadowrifts 3 2004 Spirit Dance 2004 Phoenix Special Emphebion Zomer 2004 en vast nog wel een aantal die ik vergeet.. en komende tot December: Formanterra Shadowrifts 4 Dragonlair Emphebion Winter 2004 en vast nog wel heel wat meer... |
|
Jeeeezus, addict. Emphebion winter live, wanneer is die? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ook weer in december, in de week vakantie voor nieuwjaar, denk ik, zoals gebruikelijk |
|
quote: Goaf! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hm...bedenk me net dat ik inderdaad wel een addict ben...maar afkicken zit nog niet in de planning... |
|
quote: Nee, is dat dan nodig? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:] Het kost nog altijd geld.. En heel veel tijd,..dus misschien is een selectie maken niet eens zon gek idee... Wil ook nog andere dingen gaan uitproberen...Ravenskeep bijvoorbeeld, of Charm...of De Zwarte Vlam...of Puerto Diablo.. |
|
Poepoe, jij hebt grootste plannen. Voor mij staat momenteel moots in de planning, en als ik wat meer info heb misschien emphebion winterlive. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |