|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Helmet: ik ben daar ook nog niet eerder geweest (or any larp for that matter), maar word meegesleurd door een maatje van me en vragen wat ik ga spelen is de meest overbodige vraag EVER [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2004 10:59] Bruce Banner |
|
quote: Dwarf, namelijk |
|
quote:Ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij hebben vooral evenementen als de Elf Fantasy Fair het meer in de picture gebracht, maar fantasy LARP evenementen als The Summoning trekken al vele jaren lang honderden bezoekers en verenigingen als Emphebion of Woven Darkness bestaan ook al weer flink wat jaren met een stabiel ledenaantal. quote:Dat zie je niet helemaal verkeerd... maar is niet bijna alle ontspanning precies dat? Of je nu Medal of Honor gaat zitten spelen, een boek leest of een weekend gaat LARPen, je onttrekt je in al die gevallen aan het dagelijks leven. quote:Great! Dan ben ik niet de enige n00b quote:Oh jippee... nog zo'n vieze drow I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: [off topic] NEEN[/offtopic] @ helmet: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-03-2004 11:09] Bruce Banner |
|
quote: Vampire Dark Ages voor de duidelijkheid, je vindt je "kine" wachters aan stukken verscheurd en verminkt terug, eentje leeft nog net dus je snijdt je pols open en voert 'm wat bloed (je ghouled 'm dus min of meer) zodat ie nog net lang genoeg leeft om 'm te vertellen wat er gebeurt is. Uiteraard niet de bedoeling dat ie het overleeft dus nadat je de info hebt zuig je 'm tot de laatste druppel leeg... Laat bloed voeren en dan leeg drinken volgens een appendix op de ST guide nou ook een embrace constitute-en... Wat wij niet wisten maar de ST blijkbaar wel... Dus de volgende nacht ben je genoodzaakt het hooft van de romp van en vampier in blood frenzy te kappen omdat ie zich uit z'n graf omhoog geklauwed heeft... beetje jammer maar wel lollig |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dit najaar... zal 't Woud branden! Zo, m'n inschrijving voor de Zwarte Vlam III is de deur uit! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: denckt gij? Welk lot is Morgil en meyzelf beschooren? waer mooghen wij ons gaen vertoeven? Bezint eer gij beghint Bruce Banner |
|
quote:Het lot dat elk is beschooren die den Wettelooschheid aenhanght! Gij mooght u vertoefen op den braendstaepel waer het eeuwighen fuur u van uw sonden sal reynighen tesaemen met eeneider die den Orde kwaed berockent! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *niet vergeten in te schrijven* Bruce Banner |
|
Monks zijn tof. |
|
quote: ga je nog naar Summoning? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Duidelijk! Klaar om te trashen...:p |
|
quote: Muahahaha Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wie hier gaat naar de Moots II, oktober? [Edit] = Hey nichtje Bevalt hier toch beter he? [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 07-09-2004 1:11] |
|
quote: Aanwezig. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Zijn hier best wel druk al bezig geweest met LARP...ben benieuwd of ze nog meer willen [Dit bericht is gewijzigd door Yuddith op 07-09-2004 1:12] |
|
Hehe, ik ga jou trouwens meesleuren naar het shminkhok op moots aangezien ik mezelf voor geen meter kan shminken. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Check, kan geregeld worden! Heb je patroontje al in gedachten? Wat is je Ic naampje trouwens? Ik moet natuurlijk wel mijn familie kennen |
|
quote: Poepoe..ik heb geen idee wat mijn naam is, en patroon ook geen idee van, ben volop bezig met het kostuum. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hehe, okee dan... Moet het net zon lange en moeilijke naam worden als die van Sarradin of mij? |
|
Ja, natuurlijk, nog erger. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Erh....okee, spelletje plak lettergrepen aan elkaar: Marainodea zoiets? |
|
Yeah, klinkt gaaf. Je moet trouwens nog 6 posts, nichtje. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |