![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen maar tunder?? 600 leven? Shit zeg, was het leven altijd maar zo makkelijk. ![]() |
|
er was gegooid voor spot en knolege nature maar bijde haalde hij niet. ![]() |
|
quote: ow.. ik bedoel IK HOEF ALLEEN MAAR TUNDER TE DOEN Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Ik doe een ander soort roleplaying. Furcadia genaamd. Het is een soort grafische chat waarin je je rol speelt... Freeform roleplay noemen ze da ook wel eens. Ik vind dit zeker een aanrader: http://www.furcadia.com quote: Volledig mee akkoord. Ik speel veeeeel female characters op Furcadia en reacties dat ik some krijg.. Blah. Ok, misschien omdat ik als females dan ook vaak sexuele situaties uitspeel maar that's besides the point. Dit is mijn character website, voor de geinteresseerden: http://users.pandora.be/xorcist/furc/jane.htm en hier is een voorbeeldje van zo'n roleplay sessie (deze duurder ongeveer 2 uur): http://users.pandora.be/xorcist/furc/janerp2.htm ![]() |
|
quote: het licht eraan hoe de DM dat kan brengen. Die DM van mij kan dat op zo'n levendige manier brengen, dat je er heilig in gelooft dat het je eigen fout was en dat er niets vreemds aan was. Dat maakt het alleen maar leuk, dat er altijd van alles kan gebeuren. Je moet het natuurlijk niet overdrijven, maar het houdt het wel leuk. Ook als de party de hele tijd nix staat te doen (dus niet ingame uren discussieren over de kleur van je robe ofzo), maar er gewoon een uur over doet om te kiezen welke kant je opgaat ofzo. En dan VAMMES, dan komt er weet ik veel wat aan ofzo ![]() ![]() |
|
quote: lol, klinkt redelijk bekend, ik heb veel op mud/mushes gespeelt en speel aventoe er nog wel op. maar ik heb het nu al 2 keer gehad dat 1 of andere grapjurk iets met mij wou. (outgame) dat vind k dan weer een plusje voor mijn RP skills. maarja dat komt er ook van zeg maar als je in de chats van mud's en mushes ook gewoon je char blijft. ![]() |
|
quote: Mee eens, het belangrijkste is natuurlijk het rollenspel zelf, niet de comabt, maar daar het toch echt wel (tenzij de players het uit de weg gaan natuurlijk) een campaign MET fysieke confrontaties gaat worden, kan je beter een goed combatsystem gebruiken. Vandaar mijn keuze voor het MERP combatsystem: het is goed speelbaar als je het eenmaal onder de knie hebt en het is vrij realistisch (voor zover mogelijk in een fantasygame) @ Dwaalie ja klopt, je speelt ook om zo megalomaan mogelijk over een fantasy wereld rond te lopen, maar door toch een aantal zaken wat realistischer te maken wordt IMHO wel het speelplezier verhoogt. Al blijft het natuurlijk fantasy, en is in principe alles mogelijk [Dit bericht is gewijzigd door Lord Uraneck op 31-05-2002 5:40] ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen ![]() |
|
In een van de parties waarin ik speel is het op dit moment amper de DM die ons scherp houdt, maar wij (de spelers) die de DM scherp houden. Hij is nogal een regelneef, en met een stel raschaoten als players kan je het dan toch af en toe wat lastig krijgen. gelukkig kan hij er zelf wel om lachen ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen ![]() |
|
CoC blijft voor mij het leukste role-playing game. Het is veel uitdagender dan AD&D en aanverwanten. Als het op LARP aankomt, prefereer ik dan weer de oude fantasy format. Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Nu speel ik online: Asheron's Call en Dark Age of Camelot Binnenkort: World of Warcraft, Neverwinter Nights Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Ik ben mijn spullen weer aan het inpakken want ik ga dit weekend liveroleplayen in zeeland. ![]() |
|
quote: Hehe, ken ik. Overlaats gaf iemand zijn vriendin mij nog problemen omdat mijn (female) character een verkrachtingsscene aan't spelen was met die persoon. Niet echt leuk, moet ik zeggen. Maar ja, Amerikanen he ![]() ![]() ![]() |
|
Kent iemand hier trouwens Alleria? Tis een play-by-post rpg, wat dus inhoud dat het gewoon een forum is waar je kan role playen. De Non Player Events worden gecreeerd door de Game Masters en daar kan jij op reageren. Er wordt natuurlijk wel van je verwacht dat je in je rol blijft enzo. Het komt er in middels op neer dat er een aantal steden zijn waar van alles en nogwat door elkaar woont, en waar iedereen alles post wat hij aan het doen is. Een soort Big Brother in Fantasy style, waar je aan mee kan doen. Lachen dus. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
quote:Huh? WTF? En dit is allemaal online? ![]() |
|
quote: Ik heb verhalen gehoord over mensen die helemaal obsessed zijn met Alleria. Die gewoon in hun dagplanning opnemen om "nog even dit en dat te doen bij Alleria". ![]() |
|
quote: Mja, zo ben ik dus *nog* niet ![]() Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
Ik heb jaren AD&D gespeeld maar mn groepje is toen gestopt dus had ik niemand meer om om mee te spelen.Ik heb vaak Dwarf gespeeld Fighter uiteraard!en ik heb weleens een paar keer Thief gespeeld. ![]() |
|
Ik heb vroeger wel veel ad&d gespeeld maar ben daarmee gestopt toen de party steeds kutter werd. Ik speelde meestal een fighter elf of zo. ![]() |
|
Ik speel sinds 2 weken D&D. Het is best grappig moet ik zeggen, als begrijp ik nogsteeds niet dat mensen er zo in op kunnen gaan. Donderdag maar weer eens kijken of ik als wizzard half elf wat schade kan aanrichten bla...bla...bla... ![]() |
|
We plakken die elf een baard op!! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
haha eens kijken of ik met me naiefiteit nog meer problemen kan veroorzaken hahaha We laten ons niet gek maken zus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 04-06-2002 13:13] bla...bla...bla... ![]() |
|
haha, we merken het donderdag wel ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
maak je borstje maar nat halfling ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
We zouden er geen natte borsten in verwerken! ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |