|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hopelijk kom ik tegende zomer thuis eindelijk online, kan ik de enige RPG die ik wat vind eens helemaal ontdekken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Eh? De rest? Dan ben ik nog dagen bezig. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Bennu bezig om Deepwood SNiper te worden...nog 2 leveltjes en dan: Bruce Banner |
|
quote:Eh ja, maar Augustus Giovanni is vijfde generatie (meen ik), daar mag best wat difficulty bovenop. quote:Ja precies, het is zeldzaam dat ze met zo'n haast naar je toe komen dat ze geen moeite kunnen doen om wat maatregelen te treffen. Een paar neonates en ghouls optrommelen is zo gebeurd (zeker in deze dagen). Andere leuke oplossing (player 2 player bedacht ook nog): mijn Brujah, Andre, zit opgesloten.. hey, ik summon Perceval. *roll* 1 success. Perceval denkt: Huh? Waar haalt ie het lef vandaan? Hup! Ik summon 'm terug... 7 successen. Tja, dan komt Perceval Andre's kant op, maar voor ie de deur uit is staat Andre al bij hem. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ben trouwens op zoek naar een D&D pantheon (Forgotten Realms ofzo) inclusief spheres. Ik probeer een pantheon naar Grieks-mythologische basis op te zetten, maar ik ben op zoek naar een goede, gebalanceerde verdeling van spheres. Iemand enig idee? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
probeer (3e ed): * FR: Faiths & Pantheons (FR goden) * Deities & Demigods (griekse goden) |
|
He bah, 3rd ed. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Godver, als jij NRS speelt moet ik je haast wel kennen, aangezien er volgens mij maar iets van 2 party's dat systeem spelen |
|
quote: Hmm.. tja, ik heb zelf wel de Deities and Demigods van 3e d&d. Mijn 2e ad&d boeken liggen ergens in een doos verstopt, dus heb geen idee eigenlijk. Uhm, overigens... ik ben het nu al weer vergeten, maar hoe werkte dat in 2e editie ook alweer met spheres? (PS. mogelijk dat Deities & Demigods wel oplossingen bieden. Als je wilt, wil ik hun portfolio hier wel posten of naar je mailen ofzo.) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Btw, zijn er hier eigenlijk nog mensen die Living Greyhawk spelen? Het is 3e ed. d&den speelt zich dus af in de Greyhawk setting, maar dan als internationale campaign. Het betekent dat je avonturen speelt die door de RPGA en ook per aparte regio worden uitgegeven. Voor het spelen van zo'n avontuur krijg je een certificaat, en daarmee kan je bij elke tafel ter wereld aanschuiven. (omdat je character dus gedocumenteerd is.) Ik speel zelf al ongeveer 2 jaar mee, en heb nu een 9e level character. (Rog3/Bbn2/Fgt2/Wiz1/Gladiator1; wat een combinatie, he? ) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Ok ik ben achter de naam. Earthdawn En ik ga er nu meer info over zoeken Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Aha, een vette lijst: http://www.darkshire.org/~jhkim/rpg/encyclopedia/alphabetical/E.html#earthdawn Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Je hebt een aantal (door het systeem voorgedefinieerde) spheres: All, Charm, Weather, Combat, Protection, Healing, etc. Iedere priest spell behoort tot een van die spheres. Een priester heeft de beschikking tot een x aantal spheres (eigen x major, y minor) aan de hand van de godheid die hij/zij verafgodt en derhalve kan hij/zij alleen spreuken leren die onder die spheres vallen. quote:You have mail! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Sorry, dacht dat je 3e ed bedoelde 2e editie: Faiths & Avatars (voor het FR pantheon), Legends & Lore (Greek pantheon). Misschien ook handig: monster myhology, Powers & Pantheons (FR), Demihuman Deities (FR) en zowat alle Planescape producten... Alle producten (1e, 2e en 3e editie) kun je trouwens ook downloaden bij KaZaA! |
|
quote:Ja, die Legends & Lore had ik al eehm... gevonden Maar daar staat dus inderdaad alleen het Griekse pantheon in, en dat ken wel zo'n beetje (klassieke opleiding he). Alleen ontbreken daar dus de spheres. quote:Ah thanks! Ik zal eens verder zoeken dan! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hmm.. da's wat ze in 3e hebben vervangen door Domains. quote:Jij ook. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Van mijn DM: Veel nieuws over D&D 3.5 is de afgelopen twee maanden bekend gemaakt, veel goed, ook wat meer twijfelachtige dingen, en helaas 1 belachelijke nieuwe prestige class. Deze PrC komt in de nieuwe DMG en is ronduit verschrikkelijk overpowered. Oordeel zelf: http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/rs/20030402a Monte Cook, designer van de 3rd edition DMG komt met iets nieuws en interessants; Arcana Unearthed, een 'alternative Player Handbook'. Dat klinkt misschien wat vreemd, maar dit is hoe hij het zelf uitlegd. 'Arcana Unearthed deviates from D&D-style fantasy, but only somewhat. It's sort of a "what if?" kind of product. What if D&D didn't have dwarves, elves, fighters, and clerics? What if it was set up the same, but with all different pieces? An experiment, to be sure, but one that will be useful to virtually any fan of the game, since the new "pieces" can be added to a regular game as well.' Ik kan helaas geen betere beschrijving vinden, maar waar het op neer komt is dat alle classes veel meer dan nu op een bepaalde 'style' zijn gericht. Het magic systeem is ook geheel op de schop genomen en geheel anders. Er is bijvoorbeeld geen aparte spell list per class. Magic lijkt hier een stuk beter gebalanceerd (en de rest trouwens ook). Omdat het een stand-alone boek is, is dat natuurlijk ook veel makelijker. Hoe dan ook, certainly worth checking out. http://www.montecook.com/ Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Tering, die Mystic Theurge is vrij hard... Stel je bent Wiz2/Pr2/MT10, dan cast je spells als een W12/P12. Je bent 14e level, maar je cast als een 24 level! Ik was toch al geen fan van prestige classes, maar dit gaat mij echt te ver. |
|
Inderdaad... Over overpowered gesproken. *zucht* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zie ik daar een partymember? *springt zingend op en neer* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*maakt een zwierige draai en rijkt onopgemerkt met zijn linkerhand in de geldbuidel van Willow* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
*smijt verrotte appel naar hoofd van Syrio...geef hier* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*danst opzij, roept: "Ik leen het alleen maar!" en stuift tussen de benen van een koopman een nauwe zijstraat in'\* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Zeg idioten, daar hebben jullie nu geen tijd voor! Jullie hebben net vier Gargoyles in de stad losgelaten en het gebied laten overspoelen door een Wild Magic zone! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |