|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou heel graag weer eens ad&d spelen.....iemand in de buurt van amsterdam die speelt?? en nog een persoontje erbij kan gebruiken?? |
|
quote: Wat toevallig...ga er nu ook een maken voor mn ranger (moet alles een keer proberen natuurlijk ). Maar tis toch soms wel lastig om iets origineels te verzinnen, vind ik. 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
mwa, een beetje fantasie en voila. Mijn nieuwe char: Female Aasimar Cleric of Sune, Chaotic Good. Str 10 Dex 9 Con 12 Int 12 Wis 18 Chr 16 [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-01-2002 18:15] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Jaja, ik heb mijn Warhammer Quest doos weer tevoorschijn gehaald... wat een laag stof zat daar op. Nu moet ik alleen de figuurjes nog terugvinden... |
|
Eeje, speel jij roleplaying met Ward, LORD MORGOTH? dan speel ik een keer mee! als ik kom binnekort! Ik speel hiero in de buurt, Vampire en A d en d achtig zelfverzonnen iets All your base are belong 2 us |
|
Yep! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
moet je opschieten Marlijn, we spelen vanavond. Ik ben al een tijdje bezig met een eigen wereld, ik denk dat ie binnenkort klaar is om te beginnen. Ik moet nog wel veel doen aan goden, culturen, e.d. maar ik laat de party eerst wel in een klein stukkie rondwandelen, dan kan ik de rest spelenderwijs verzinnen (schijnt goed te werken). ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Zo, ik heb vandaag mijn malatie folder weer binnen gekregen. Summoning 2002, hier komen we! Nog andere mensen die zich verkleden als watjes en doen aan Live-RolePlay? http://www.malatie.nl |
|
nog niet, misschien in de nabije toekomst. Een paar vrienden van me hebben een kleine LARP groep opgericht. lijkt me wel gaaf. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Yep, lijkt me zeker wel gaaf! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Zeker wel respectabel van onze DM! Hij's er 3 jaar mee bezig geweest (en nu nog steeds..) om alles op poten te krijgen! Tis niet echt meer gebaseerd op AD&D, beste overeenkomst zou dan met AD&D 3rd Edition zijn.... [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 16-01-2002 23:26] |
|
-100% offtopic- by duke nukem staat er op die varkens LARD maar waar dient dat voor ?? ik weet wel dat het iets met politie te maken heeft bv LAPD maar LARD -100% offtopic- Godverdommen.. |
|
waarschijnlijk omdat LARD 'varkensvet/reuzel' betekent |
|
quote: damn doe niet zo wijs Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tering, wat een sessie vannacht... M'n oren kapperen d'r nog van Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: klopt voor een deel. Redguard speelt zich af in de elder scrolls wereld maar heeft niets te maken met de hoofdserie. Hierin zijn tot nu toe alleen arena en daggerfall uitgebracht. Binnenkort komt daar morrowind bij. Redguard heb ik idd ook gespeeld maar daar was gewoon geen doorkomen aan zoveel bugs zaten erin. Eén van de kenmerken van de elder scrolls games is de totale vrijheid die je hebt als speler. Redguard was gewoon een adventure met een wel heel simpel verhaal en spellijn. Kortom redguard moet je gewoon niet tot de elder scrolls games rekenen |
|
quote: zeg dat wel, 2/3 van mijn CON kwijt, die Rokarn mag wel opschieten met dat portaltje van um, nog zo'n round trek ik niet. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Jij 'bestaat' tenminste nog. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ah LM niet overleefd ? *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: char death's zijn erg triest [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-01-2002 9:43] |
|
nee, geen character death, een goeie DM vermijdt dat tenzij de speler gewoon stom doet. Hij wordt een beetje gebruikt door een Avatar om terug op de wereld te komen, dus zijn geest is een beetje bezig uit hem geslagen te worden. Ik heb net een ancient Dragon op de vlucht gejaagd, ik ben echt stoer ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik moest en zou gewoon die Sphere aanraken... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hahaha heel bekend echt waar *grin* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: FOCL |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |