![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik ken een groep figuren die met heeeeel andere dingen bezig zijn ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Wat is de naam van de vereniging? ![]() |
|
quote:Aargh!? Kom jij ook al Vampire spelen? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Twan...help... ![]() ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Ohw tuurlijk, iedereen is altijd met 100 dingen tegelijk bezig, zoals het hoort, maar de vrijdagavond zal afgestemd zijn op Sarradin ![]() ![]() ![]() |
|
quote:De Stad der Gewoven Duisternis (The City of Woven Darkness) I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik speel geen White Wolf lives...heb een keer ge NPCt bij Wherewolf Delft, maar nee, dat was hem niet ![]() |
|
quote: Klinkt wel lekker... ![]() |
|
quote: Hoezo ik ook al? quote: Probeer je er nu maar niet uit te lullen, jullie zien er allemaal vreemd uit Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Oh ja, die naam heb ik vaker horen vallen ja ![]() Zoals ik al zei, ik moet nog veel, veel bijleren. Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Ehrm..ik denk dat je met vreemd toch meer in de richting zit van het high fantasy larp ![]() |
|
quote:Kom daar steeds meer bekenden tegen. Loop op de vorige Elysium-avond langs de tafel met Ventrue, zit daar een jongen die ik ken van 't zwaardvechten. Wat voor een personage ga je spelen? quote:Valt best mee.. ik heb nog maar 1 beast trait, dus ik heb geen fysieke kenmerken van m'n affinity beast ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik wilde een hippie spelen maar Djan zei dat dat niet kan als je een vampier bent ![]() quote: Ben al eerder foto's tegengekomen en ik moet zeggen, wel, er zaten een stel 'aparte figuren' tussen ![]() Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Als je de fotos van een werewolf live al vreemd vind, raad ik je niet aan om naar high fantasy lives te gaan kijken ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: En vrouwen in broeken.... Ohw wacht ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Waarom zou dat niet gaan? Je kunt een hele hoop spelen. Je zult alleen wel even moeten kijken hoe dat zit met je vrede-lievende aard ja ![]() Mocht er met mijn personage iets gebeuren kom ik ook met iets heel aparts terug *grijnst gemeen* Heb een hele zooi personages liggen die ik zo kan spelen (mits ze goedgekeurd worden). I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik denk dat het hippie spelen niet 'mocht' omdat het een redelijk lastige rol kan zijn voor als je net nieuw bent in het systeem en spel. Maar ja, then again, never miss a challenge ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, euhm... vrouwen die...euhm...tja. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Vrouwen die rondlopen met zwarte, rode, zwart-witte, groene en blauwe huidskleuren ![]() ![]() |
|
quote: Nee, dat is het echte leven op een festivalletje? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Dat vind ik op zich nogal meevallen... een hippie is redelijk straight-forward en een behoorlijk stereotyp figuur. Denk aan archetypes als visionair, architect enzo. Het is natuurlijk best een uitdaging om je staande te houden in de behoorlijke duistere wereld die World of Darkness heet, maar moeilijk te spelen vind ik wel meevallen. Een renegade Tremere die zich voordoet als Weerwolf, nou dat is moeilijk te spelen ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Eh, iets minder slowchatten gaarne. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: True, heel true...Maar ik vind het toch wel een bepaalde uitdaging om iets medelevends te spelen in een wereld die draagt om alle harde en criminele facetten van het leven... ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |