|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
oh ik zal best ff langskomen, ik eet alleen niet vegetarisch |
|
nee, niks voor mij zo'n meeting-iets. maarja... voor 1 piek ... so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
Hehehe... Kriegvoedsel dus.. cool |
|
Godver, ON TOPIC!!!!!11!!!1! Ik begrijp dus dat Bint niet komt eten (misschien wel komt kroegen), Diabolyk houdt niet van meetings dus komt niet, en Valorian wel? Ik moet dit wel ff weten, want dan weet ik hoeveel vreten ik moet halen om te koken! JA! En het staat een ieder dus vrij om _zelf_ vlees mee te nemen om het _zelf_ ff op te bakken, alleen _ik_ zal je daar niet bij helpen . Maar eh, on topic dus. Wie komen er, in februari? In Wageningen? |
|
ik kan evt wel helpen met koken |
|
Wow Bint, danke! Waarom niet? Jij komt dus mee-eten? Da's dan twee |
|
quote: Ik denk dat het in het resto Zeezicht is, ben ik ook al geweest, op kamp, het is aan dat kamp dat ik dat o zo mooie litteken heb overgehouden. Wanneer het daar is, zeg me dan wanneer je er gaat koken, dan heb ik ook wel zin om te komen smikkelen en smullen. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het is NIET in Zeezicht. |
|
Lijkt mij leuk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: haha hij wordt er een beetje moedeloos van , maar ik heb op zich wel zin, ff kijken hoe het ov naar wageningen is, en natuurlijk de datum , maar puik plan! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik kom ook, ik ben waarschijnlijk toch in de buurt |
|
Ik kom welzeker wel. Ik wil ook wel helpen met cooken as je nog wat handen nodig heb. Dit slaat nergens op. |
|
Okee dames en heren, tijd voor een lijstje. Gasten die (min of meer) hebben toegezegd tot dusver: - Bintmeister - Valorian - Suzanne - FireFox - Rajackar - Mörke Het zal waarschijnlijk een zondag worden ivm het openen van de kroeg en gewoon voor het gemak. Mensen die willen helpen met koken: ik ben geroerd |
|
Ik kom dan ook wel. Zal ik samen met Mörke een bak vlees bakken... |
|
Eet smakelijk allen! zou ik zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Voor mij niet...ik ben niet vegetarisch, maar ik ben erg benieuwd naar Dwaallicht's vegetarische kookkunst I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Dus jij hoeft niet meer... Nu de slagroom nog. Dit slaat nergens op. |
|
Ik ga geen vleesch bakken Vargen... Dit slaat nergens op. |
|
quote: heb ik pas weer kunnen toetsen en het viel weer zeker niet tegen |
|
Ik kom dus ook, Aangezien Dwaallicht nog leeft ga ik er van uit dat zijn vegofood goed is, |
|
Ik ben er trots op elke dag een stuk dier naar binnen te werken, dus de kans is klein dat ik kom, ook omdat ik in februari stage moet gaan lopen en het dus nog drukker ga krijgen dan ik het nu al heb. |
|
Klinkt tof maar om nou met al die mafketels in een ruimte te motten zitten..nee dank u. Effe off-topic: is het nog mogelijk dak met fluisterwoud bij u blijf pitten? Mail me hier aub even over.. SCUM FUCK |
|
Lijkt me gezellig! En ik wil eventueel ook wel helpen. No regrets and no remorse... |
|
quote: Moedeloos, dat dacht je maar , ik eet graag vegetarisch, zeg me waar het is en ik zal wel eens langskomen, ik ken toch de leuke adressen in Wageningen, EN het is een prachtstreek, die Hoge Veluwe. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
als het door de weeks is, tsja. heel misschien. bier is wel lekkal "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |