|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb daar een dubbel gevoel over. Met click ga je onwillekeurig toch wat "hoekiger" spelen. Ik vind het soms (op bepaalde tempo's) lastig om DB strak in te spelen omdat ik een beetje naar de click toe ga spelen. Met een guidetrack en een fijne click (geen harde kwart, maar een 8e, 1-ne-2-ne zeg maar) kan ik me goed op de muziek concentreren en heb ik ruimte een beetje rond het tempo te zweven. Aan de andere kant vind ik de vrijheid van spelen zonder click erg fijn. Als het lukt om iets in te spelen zonder dat het tempo "trekt" of "wringt" heb je die click helemaal niet nodig. Maar goed, ik prefereer toch door de click tot tempovastheid gedwongen te worden hehe Ben namelijk geen profdrummer die dat ook zonder goed kan. Edit: en in bijv. Cubase is het wel zo makkelijk om fuckups met een geprogrammerde click in te kunnen prikken, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-04-2006 14:13] |
|
beetje off, maar dat laatste lijkt me ook een enorm voordeel, je kan dan ook halverwege een nummer stoppen en het later weer oppikken. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En inprikken gaat "automatisch".. Handig voor fuck-ups, maar die maak ik natuurlijk niet |
|
Ja, maak dat mijn drummer maar eens duidelijk hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
. Wh00ps Mag pas na maandag naar buiten. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-05-2006 15:31] |
|
HEERSCH! Nu nog vervoer en geld vinden en ik ga aanwezig zijn... Ik wil het natuurlijk al wel Gefeliciteerd man! FREEZE |
|
Thnx, is nog een beetje onwerkelijk dit! |
|
hoe hebbie dat nou weer geregeld hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Door keihard te heerschen natuurlijk |
|
metropolis...hm, dat is gratis. Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad. En het is slechts 5 minuten lopen bij je vandaan, toch |
|
Wanneer zitten jullie wat noordelijker en oostelijker? En hebbie nog wat nieuws over you know what |
|
quote: DIKKE VETTE HEERSCH [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 04-05-2006 15:35] |
|
quote: Klopt...en er zouden wat lui gaan die ik ken.... ik beloof nog niks.we weten hoe dat uitpakt Fuck the world and fuck you |
|
Raj, wil je je post editten? Ik hoor net dat het pas na maandag naar buiten mag.. Thnx! |
|
hehe, zillah is me voor |
|
Dat is snel, hehe |
|
quote: Ik kan meerdere dingen tegelijk. 1 ding kan ik niet tegelijk... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: misschien waard om te proberen: gitarist thuisopname laten maken mbv click en die cd gebruiken om in te spelen, heb je niet het gevoel dat je die tik constant moet bijhouden, dus gaat ietwat natuurlijker nummer uit eerste post klinkt lekker trouwens |
|
quote: Thnx voor de tip, zo speel ik ook in Guidetrack (gitaar, en indien nodig bas) + click. Als ik trouwens echt flink tegen de gitaarpartijen in ga werkt inspelen op de gitaar natuurlijk alleen maar verwarrend. Een voordeel als je inspeelt op een guidetrack is dat alles dan synchroon loopt, met alleen click + later samen voegen van alle sporen bestaat het risico dat grooves niet helemaal gelijk lopen. We zijn immers mensen en geen machines. quote: Thnx! |
|
zeker snaak.. klinkt erg goed.. hoop je snel te spreken by the way.. ik heb een nieuw thuis nummer en woon tegenwoordig in erskine naast glasgow.. en morgen is mijn baby uitgerekend |
|
PsChYo!!!! Echt cool dat vader wordt Ennuh drop je adresgegevens even in een mailtje naar ons, dan sturen we de demo naar je toe. Don't blush when I rip you open |
|
hey hey! kan ik jullie meel adres krijgen dan? |
|
Doe maar ff via www.scanyourmind.com --> contact en dan Snaack of ik aanklikken. En we willen wel een geboortekaartje Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |