![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, okay dan, ga er nu vandoor trouwens. Later ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nog steeds pijn in je aarsch, harige Groninger sexgod? ![]() PS: please, hou dit topic clean ok! Nog even voor de geïnteresseerden de video opnieuw onder de aandacht brengen: quote: Laat me ff weten wat je ervan vind als je hem gedownd hebt. Thnx! ![]() |
|
quote: Jammer dat het geluid er wat onduidelijk opstaat, maar dit klinkt wel lekker. Het beginstukje doet me wat denken aan een nummer van the Melvins (welk nummer ook alweer godver?!?!) Verder is het wel lekker afwisselend en de dame heeft voor zover ik kan oordelen wel een goede stem. Heb jullie ook nummers die over het geheel wat sneller zijn? (ik heb mijn hc en metalcore nl het liefst up-tempo) ![]() |
|
Cool filmpje!! Sowieso.. Schreeuwende en gitarende vrouwen in schoolgirl-uniform... ![]() Maar muziek klinkt ook goed! In hoeverre je dat mag beoordelen aan deze geluidskwaliteit... Nice drumming, zeker als je bedenkt dat je er ook nog bij zingt.. Is mij nooit gelukt ![]() Als jullie nou eens in de buurt spelen kom ik zeker kijken! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Thnx! ![]() quote: Absoluut, een aantal nummers blast ik zelfs in. Maar, we houden er wel van flink af te wisselen! quote: Haha ![]() quote: Thnx! Wij hadden er bijv. een live-opname uit de mengtafel onder kunnen monteren, maar ja, volgende keer beter! quote: Thnx, is wel ff wennen hoor, maar als zowel de zang- als drumpartijen goed in je hoofd zitten is het goed te doen! Ik zing trouwens wel met een headset, heb een paar keer met een mic aan een hengel gerepeteerd maar dat is echt niet te doen. Beperking van bewegingsvrijheid, mijn stokken krijgen ruzie met de microfoonkabel etc. quote: Cool. Waar woon je in de buurt??? Dan ga ik kijken of ik iets kan regelen namelijk ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Tuurlijk, komt helemaal goed Mental! quote:Ja! Doen Jenje ben erg benieuwd. Beter dat je het onthouden hebt , door al dat bier was ik eigenlijk vergeten ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 20-10-2005 14:07] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Heb het een paar keer geprobeerd (2e stem) maar damn, in hele relaxte drumstukken ging het wel, maar als ik echt mn best moest doen kon ik dat zingen er echt niet bij hebben ![]() quote: Is zo'n standaard die boven je hoofd hangt niet wat? In zo'n boog zegmaar.. Zie ik de drummer van Blof ook altijd mee spelen! Alhoewel zo'n headset me ook wel prima lijkt.. quote: Achterhoek ![]() ![]() **Edit: TYPOOOOOOO.. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-10-2005 16:55] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Video doet het niet, ik krijg alleen geluid ![]() ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
wha, ik krijg ook alleen geluid, het nummer is me iets te traag, maar ben benieuwd naar de andere nummers,dus. En wanneer gaan jullie dat Mindscan logo veranderen ?!? Die koptelefoon logo vinnik een beetje gaar d'r uit zien. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Had ook eerst alleen geluid, moet je even nieuwe codecs downloaden! Ik heb geloof ik het K-lite codec pack ofzo, werkt prima! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Mooi, de beelden compenseren wel voor de brakke geluidskwaliteit, hoop ik. Volgende keer ff zo slim zijn een minidisc opname uit de zaaltafel onder de beelden te zetten.. ![]() |
|
MEER ACTIE PODIUM!!!! ![]() al iemand die de demo mixt? ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Hmmm... Het camerawerk kan me juist niet zo bekoren, maar het is me dan ook vooral om de muziek te doen ![]() ![]() |
|
*schop* Yo Mandy hier istie dan! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Hey....Misschien dat jullie er al mee bezig zijn, maar 4 november zou Backfire met Zero mentality spelen in de baroeg, en nu komt Backfire niet meer en volgens mij zoekt de baroeg nog een band voor die avond. misschien het proberen waard ?! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Hey bedankt voor de tip! ![]() ennuh....we spelen donderdag a.s in Kaatje P in Rotterdam..dus tot donderdag he! ![]() ps info op www.scanyourmind.com [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 25-10-2005 18:43] Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Als er niks tussenkomt ga ik er bij zijn. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:He.. 'als er niets tussen komt' !!! Bier drinken kan je ook in Kaatje P ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote: Jajaja, maar zoals snaack al weet, ben ik al een tijd terug gestopt met t drinken van bier. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:uuuhhhh...Spa blauw dan? Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Nah, gewoon water en af en toe een sapje.Maar donderdag is een kut dag....daarna spelen jullie toch in de little devil ? Of was dat optreden al geweest ? ben wat wazig, veel shit aan me kop ook. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
eh, dat was dus al geweest lees ik dus net ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Little Devil was vorige week vrijdag... Ga lekker chillen dan als je zo wazig bent! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
is wel goed idee...strax eten, en een filmpje pakken. ga jij dat optreden regelen in de baroeg ! VORT !!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |