|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Benzine is dan veel goedkoper als je met een andere band uit de buurt gaat he snaack*hint* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Wat aardig dat je aan Enfeeble denkt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dat zou aardig geweest zijn he muhahaha But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Waerom staet snaeck nu weer in zijn blote bast op de foto ... rara |
|
*schopje* En weer een show erbij Lijstje met komende shows: 06/01/06 Flashback, Vriezenveen met See my solution + Aggro *cancelled* 13/01/06 Nighttown, Rotterdam met Dreadlock Pussy + Mindfold 14/01/06 Musicon, Den Haag met Enfeeble + Asbest 20/01/06 The Cave, Amsterdam met Untill we bleed 04/02/06 The Little Cave, R'dam met When all life ends + Dominatör 11/02/06 De Tunnel, Boskoop + 2 25/02/06 Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest 24/03/06 Waterfront, Rotterdam Metalcore festival Wh000h0000!!! Verder zitten er nog een aantal shows in "de pijpleiding", hierover z.s.m. meer. We spelen in april waarschijnlijk in de Baroeg, weten de hardcore Baroeg-barhangers dat alvast |
|
*schop* Zo.. Dit weekend heb ik de drumpartijen van onze aankomende demo op band gemept. Ik ben nu al ontzettend blij met de productie, het klinkt echt hoerig, hoerig vet en agressief!! Paul f0r t3h win!!! We hopen z.s.m. de laatste hand aan de demo te leggen (zang opnemen en mixen). Aan het artwork wordt reeds hard gewerkt. We verwachten dat de demo eind deze maand uit zal komen, wellicht zelfs op een (klein) labeltje Voor de geïnteresseerden: je kan de demo voor 7 pleuro pre-orderen. Drop ons dan ff een mailtje op mindscanmetalcore AT gmail Cheers! |
|
quote: Enorm gave foto! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dank je wel Dit is 1 van de 6 "scenes" die we geschoten hebben in het ziekenhuis en ik heb zelf ook alleen deze foto nog maar gezien, ik wacht dan ook met smart op de rest |
|
Weird.hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ook te koop bij een concert???? dan wil ik wel zo goed zijn er eentje aan te schaften..maar wel met sign i.g.v. collecorsitem [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 10-01-2006 19:16] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als we hem eenmaal hebben is tie vanzelfsprekend te koop bij shows Maar, tot die tijd kan je hem alvast pre-orderen. Weten wij ook (ongeveer) hoeveel we er moeten laten maken Edit: vanzelfsprekend wordt dit profi. Geen zelfgebrande, gekopieërde meuk maar geperst, fc booklet etc [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-01-2006 20:00] |
|
Mindscan got mail Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
Spreek je maybe de 13de wel in Nighttown Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
eens kijken maar ik geloof dat m'n financiele situatie het wel toelaat om zo'n demo aan te schaffen.hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zuip je maar eens wat minder Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Yeah!! Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar jij kan mij zien op het podium heh Drinken we een pilsch quote: Ok dan. Kom je vrijdag ook? |
|
Vrijdag heb ik een date met twee fijne dames. Hoe goed mindscan ook is, ik ben egoistisch en laat het schieten.Ik wacht jullie date met de Baroeg wel af. Fuck the world and fuck you |
|
Ach jôh, die zijn echt niet zo leuk als ons |
|
Hahahaha, de tering Snaack, mag ik ook even ? het is alweer een tijdje terug dat ik me zo vermaakt heb met vrouwen. Ik begon al af te stompen. hehehe Fuck the world and fuck you |
|
heej mental, bedankt voor mijn nieuwe subtitle Enne: neukze, haha |
|
hahaahha, regel die shit met de baroeg maar. dan zuipen we wel weer wat ja, ik zit weer aan de alkohol. zwak niet ? Fuck the world and fuck you |
|
Hey Snaack, ik kan donderdag en vrijdag niet opnemen..... ik mail je wel zodra ik een paar andere dagen kan bedenken. lampje |
|
Is het u, Paul, met een nieuwe nick? Maarruh, komt stiekem wel goed uit i.v.m. dingen die wij nog opnieuw moeten opnemen/ tracks exporteren/ arrangementen uitschrijven voor de teksten etc. De drummix vind ik nu trouwens al schofterig vet klinken!! U heerscht!! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |