|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt heel vet dat jullie er bij waren! Jammer dat ik door de drukte voor een optreden niet even tijd had om met jullie een biertje te drinken..Ik hoop dat het in Speakers wel lukt! Maar idd die band voor ons ...TE erg voor woorden dankzij hun nog meer adrenaline voor op het podium Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb tijdens jullie "langzame" nummer nog ff romantisch met m`n mobieltje gezwaait...aanstekers zijn uit Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
toen je die romantische megaruft liet had ik wel een aansteker kunnen gebruiken Was vet! Tot Delluf Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
fotooooooos wel met de camera van mn telefoon gemaakt, dus erg geweldig van kwaliteit zijn ze niet... maar goed, zitten best een paar leuke tussen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vette shit zeg. Moet er zeker weer eens bij zijn |
|
Vette pics wabla, thnx!! |
|
Hey Snaack, Heb je de pics op de Bastille site al eens bekeken? Staan bij kopje ''eindfeesten'' Greetzz "Sehnsucht" |
|
Ey watery black! Bedankt voor de foto's! @ Rammsteiner; goed dat je het ff laat weten, we hadden ze nog niet gezien thanx! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Your welcome! "Sehnsucht" |
|
Mooie basgitaar trouwens "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ja he Maar ik moet wel bekennen dat ik de kleur echt afschuwelijk vind! Ik ben meer van de zwarte gitaren. Don't blush when I rip you open |
|
quote: +1 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Met gepaste trots het periodiek overzicht van aankomende optredens: 09-12-06 De Koornbeurs, Delft 16-12-06 Winston, Amsterdam 20-12-06 Waterfront, Rotterdam (cantina sidekick) 05-01-07 Waterfront, Rotterdam (Stainless releaseparty) 06-01-07 't Paard, Den Haag (Stainless releaseparty) 18-01-07 De Boerderij, Zoetermeer 21-01-07 De Melkweg, Amsterdam (Stainless releaseparty) 26-01-07 Bazart, Den Haag 30-03-07 n201, Aalsmeer Er zit nog 1 hele vette show in de pijpleiding, hoop dat die snel bevestigd wordt. Verder komen er nog veel nieuwe shows bij. |
|
quote:Allemaal in het westen...Kom eens naar het verre Oosten Nico! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Working on it |
|
Hey Nico, Utrecht is niet het verre oosten hè . Succes met de gigs Bruce Banner |
|
quote: Morgen aanwezig in Delft Wellicht ook aanwezig in Waterfront (welke weet ik nog niet) en Zoetermeer (wat voor avond is het? Op de site van de Boerderij staat nog niets.). |
|
quote: Thnx quote: Heej, cool! Over de Boerderij hebben we zelf ook nog weinig details. Het is iig in de kleine zaal en we spelen als enige band, meen ik. |
|
Naja, waarschijnlijk wel aanwezig. Donderdagen zijn sowieso gaaf, want de dag daarna ben ik altijd vrij |
|
quote: haha vette zaal hoor. Ben helaas net uit Delft wegverhuisd. (en het is tijdens AMM haha) Wanneer komen jullie in de Patronaat spelen? Zenial |
|
quote:Charistus... Dat zijn niet de minste zalen Doen jullie netjes |
|
Thnx, ben er dan ook ontzettend blij mee en trots op |
|
misschien een keer loeren in de waterfront. Fuck the world and fuck you |
|
quote:netjes |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |