|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen probleem. Maar ik moet je wel waarschuwen dat wij bij optredens, zeker in Rotterdam, nogal nafeesten Euhm, als je blijft slapen, moet je dus meeheerschen |
|
quote: OH NEE! Toch niet feesten ? Daar hou ik niet van... [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ik mail morgen, moet er nu vandoor |
|
quote:De laatste keer werd het 11h 's ochtends. Gij zijt gewaarschuwd. |
|
quote: Dat klinkt anders verdomd goed. Neem ik wel de dag ervoor en erna vrij, wil ik ook de tijd hebben om bij te brakken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat zal u ook zeker nodig hebben, haha |
|
snaack... waar blijven de foto's van de shirts dan? carcasstrid |
|
Je bent me weer voor, oscura, verdorie zeg! Verkrijgbaar in elke kleur, zolang het maar blauw is, haha. Het zijn 165 grams Fruit of the loom shirts, geen teringzooi dus. We hebben t-shirts (m-xl) en girlies (m-xl, vallen erg klein), €10,- per stuk ex verzendkosten. Als je wilt bestellen, mail dan op mindscanmetalcore AT gmeel Wees er snel bij, want ze gaan erg hard, haha |
|
..dude .. blauw .... nichtblauw ... |
|
he, een ander logo! Die is wel beter Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heej, je hoeft er geen 1 te kopen hoor. Verder interesseert het me geen reet dat jij het "nichtblauw" vind, ben het wel gewend dat je moeite hebt iets positiefs uit je bek je laten rollen Bandshirts zijn vrijwel altijd zwart, dus met een ander kleurtje val je tenminste een beetje op. Zo. quote: Ja toch niettan, thnx Een vriendje heeft deze gemaakt trouwens. |
|
Heb ook rode en bruine shirts hoor, alleen met blauw komen mijn ogen zo beroerd uit |
|
bruin, wat nichterig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: NIET ZWART? quote: Neem je een ander kleurtje oogschaduw |
|
Past weer niet bij m'n nagellak ... |
|
waar heb je laten drukken als ik mag informeren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Snaack, kun je trouwens even op MSN komen? Heb zowaar wat zinnigs te melden/vragen ..... |
|
quote: De shirts? Bij een zaak genaamd "Geru Ulft". http://www.onlinetshirts.nl/ Nette prijzen, snelle service, super |
|
*schopje* Nieuwe show erbij Lijstje met komende shows: 06/01/06 Flashback, Vriezenveen met See my solution + Aggro 13/01/06 Nighttown, Rotterdam met Dreadlock Pussy + Mindfold 14/01/06 Musicon, Den Haag met Enfeeble + Asbest 20/01/06 The Cave, Amsterdam met Untill we bleed 04/02/06 The Little Cave, R'dam met When all life ends + 1 25/02/06 Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest, zie flyer 24/03/06 Waterfront, Rotterdam Metalcore festival |
|
Holy shit Snaackie Wil je me nog kennen als je beroemd bent? |
|
Jouw aarschje zal ik blijven koesteren, Jan |
|
quote: Daar ben ik bij.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Cool. Trouwens heet van de pers dat dit de laatste shows van DP is, ze gaan uit elkaar. http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=61901&magazines=61902&news=237754 En alvast een preview van de photoshoot die we gedaan hebben: Ha! |
|
Nog een gitarist nodig? Ik hoef geeneens ingeplugged te worden. Wanneer zakken jullie eens af richting Limburgh? Hier leeft (metal)core sowieso meer als in Holland, ook iedere grote(re) band komt aus Limburg. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |