|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow, wat ik nu eindelijk wel mag vertellen, is dat we met Mindscan op het Rotterdamse openluchtfestival Metropolis staan Aankomende optredens: 27 mei: Nighttown, R'dam. Releaseparty met When All Life Ends en Heavy Lord 23 juni: showcase voor Wolpop in Delft, meer info tba 2 juli: Metropolis festival. Oogst 1, 16h 14 juli: Bakkerij, Castricum met Heavy Lord Wellicht dat we 9 juli ook op een festival staan, maar dat moet nog bevestigd worden. Zo, even de aandacht verlegd @Burzum: als je een demo wilt kan je het beste ff mailen via onze website! |
|
27 mei....aanwezig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het is weer tijd voor de periodieke rotschop Aankomende optredens: * 27 mei: Nighttown, R'dam. Releaseparty met When All Life Ends en Heavy Lord * 23 juni: showcase voor Wolpop in Delft, meer info tba * 2 juli: Metropolis festival. Oogst 1, 16h * 7 juli: Bastille, Schoonhoven met Provoke en Misplaced * 14 juli: Bakkerij, Castricum met Heavy Lord En, jawel, een Interview met 3voor12 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-06-2006 0:53] |
|
quote: Aankomende optredens: * 23 juni: showcase voor Wolpop in Delft, meer info tba * 2 juli: Metropolis festival. Oogst 1, 16h * 7 juli: Bastille, Schoonhoven met Provoke en Misplaced * 14 juli: Bakkerij, Castricum met Heavy Lord * 2 september: Occultfest * 14 oktober: Grrls Stand Their Ground II @ Dynamo [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-06-2006 13:32] |
|
Relaxed. Occultfest. Daar gaat Illu ook zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Bot feeschten, de tenten gaan mee in de bus. Edit: onze EIGEN tenten dus, waar we in gaan slapen, niet de tenten van Occulfest.. Dat daar geen misvattingen over bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-06-2006 0:58] |
|
Jammer dat ik 7 juli in italie zit. naja met occultfest ben ik er wel bij! |
|
Cool, en alvast een fijne vakantie |
|
quote: |
|
quote:Ben benieuwd op Metropolis. |
|
juist.het is gratis, dus deze geldloze kan erheen.Misschien vraag ik wel handtekeningen ook. Fuck the world and fuck you |
|
Occultfest is ook gratis |
|
Ik kom waarschijnlijk zondag ook even kijken "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Cool |
|
spelen jullie in een tent of gewoon openluchtpodium? als het mooi weer is neem ik m`n camera mee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Oogst podium, geen idee wat ze daar dit jaar voor verzonnen hebben. Iig een buitenpodium. |
|
Ik ben er ook bij |
|
ik ga mee met burzum en wat ander tuig. Fuck the world and fuck you |
|
En jenever |
|
Ik ben er ook denk ik! |
|
Ik hoop dat er een hoop gothics komen, heb ik wat te doen bij Mindscan |
|
ROSSEN !!!! Fuck the world and fuck you |
|
We zullen zondag zien of er er vleermuisjes rondfladderen. Zou ik ze knock-out kunnen gooien met een drumstok? |
|
er gaat wel gegooid worden ja Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |