|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Er staat een nieuwe track op onze Myspace [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-05-2007 10:53] |
|
hee volgende week zaterdag in Nederland 3 voor de voorrondes van Waterpop ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*sgoppp!!!!* Zaterdag is de releaseparty van onze nieuwe single En, we hebben een live compilatie filmpje op dat nummer! Check it out: Aankomende shows: 07/07/07 Single releaseparty @ Exit, Rotterdam 13/07/07 Show met Toxocara +1 @ JC Plaza, Ermelo 21/07/07 Show met Father @ Musicon, Den Haag 29/09/07 Show in de Winston, Amsterdam met 2 tba Cheers! |
|
Netjes Snaack! |
|
al nieuwe line-up? |
|
John doet alle shows in juli nog mee.. En we zijn druk bezig met audities. Na de zomer moeten we weer helemaal up & running zijn! |
|
I love the promosheet bij de nieuwe promo (lees: hij is binnen ) |
|
quote:Jullie zanger alweer weg? Dat zou jammer zijn want ik vond hem erg goed in dB's |
|
Zoo, ook ik heb de promo-single! Gister jullie gitariste tegen het lijf gelopen op Huntenpop! Op de een of andere manier backstage aan de praat geraakt (geen idee hoe of waarom, bierrrrrr), en kreeg de single en 2 stickers! Single klinkt vet hoor, damn! Lekkere productie ook.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Thnx |
|
Goed man!!! 29 September ben ik erbij (moet ik er wel tijd voor maken in mijn verjaarsweekend, maar dat komt goed). check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
*ontzettende rotschop* We're back! Na een zomerstop van 7 weken is Mindscan weer volop bezig met het uitwerken van nieuwe songs voor het full-length album en hebben we zin om weer hard te rocken! Aankomende gigs: * Zaterdag 29 september: Winston, Amsterdam * Vrijdag 5 oktober: Nederbeton, Emmen * Zaterdag 6 oktober: K77, Woerden (thnx Audio! ) * Zaterdag 13 oktober: Sounds, Rotterdam in-store show! * Vrijdag 19 oktober: Waterfront, Rotterdam * Zaterdag 20 oktober: De Gonz, Gouda * Zaterdag 27 oktober: de Beuk, Barendrecht * Zaterdag 17 november: Bibelot, Dordrecht En, in tegenstelling tot eerdere berichten heeft onze zanger/ gitarist John de band NIET verlaten. (gelukkig..) |
|
in de beuk ? geinig man ! Fuck the world and fuck you |
|
de beuk in barendrecht.. hebben die al betere omstandigheden, ik ben daar tijdens een optreden 7 a 8 jaar terug een kwart van t gehoor in mn linkeroor kwijtgeraakt... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
nieuwe installatie, nieuw podium...alles zo'n beetje verbouwd en nieuw aangeschaft..zijn goed bezig daar! Fuck the world and fuck you |
|
*schopppppppp* * Zaterdag 13 oktober: Sounds, Rotterdam in-store show! * Vrijdag 19 oktober: Waterfront, Rotterdam met Drainlife * Zaterdag 20 oktober: De Gonz, Gouda met The Plague * Zaterdag 27 oktober: de Beuk, Barendrecht met All for nothing * Vrijdag 2 november: Mindscan @ Radio Voorne, we draaien dan o.a. onze favo platen * Zaterdag 10 november: Worm, Rotterdam, 10 jaar Tocado festival * Zaterdag 17 november: Bibelot, Dordrecht, Bandboost wedstrijd * Zaterdag 1 december: The Cave, Amsterdam met CiLiCe |
|
Goed bezig Snaack! |
|
Hoe was het zaterdag eigenlijk? |
|
Zaterdag was super! The Plague: super coole gasten en een toffe band. De mensen van de zaal waren echt ontzettend aardig, behulpzaam en zorgzaam. Dikke aanrader om daar te spelen Audio! Nog bedankt voor het doorschuiven uh |
|
kredde t niet over twee weken in de herkansing <gonz> In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
*schop* We zijn demo van de maand in de Fret! Recensie: quote: Hats! |
|
Gaaf man, gefeliciteerd! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Thnx |
|
quote:Graag gedaan hoor Maar netjes! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |