|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hey Snaack, mochten jullie in de baroeg optreden, dan wil ik Chelman wel eens ontmoeten, kun jij vast wel regelen voor mij niet ??? En, voor ik t vergeet, ik koop geen shirt. vind het niet zo'n geweldig dingetje. Fuck the world and fuck you |
|
Sturen jullie eens een demo op naar De Gonz. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Haha, Chelman is geen marionet van me hoor, die ik op commando kan laten opdraven quote: Sja, hij is niet zwart heh quote: Als de demo (eigenlijk meer EP, wordt een geperst schijfje met booklet!) klaar is komt dat voor de bakker mijnheer |
|
Stuur dan ook een demo naar de Gooth in Ridderkerk als je toch bezig bent Fuck the world and fuck you |
|
quote: Thanks Sherlokc, dat ik daar zelf niet op kwam zeg! |
|
quote: iig ben je wel een beetje traag.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat krijg je ervan als je in een d00mband speelt Anyway, ik heb net een preview (ruwe mix) van een nummer van onze demo op MySpace geknald. Check het nummer hier: http://myspace.com/mindscanmetalcore Ook, bij deze, nog even een overzicht van shows die wij de komende tijd hebben staan: 4 feb: The Little Cave, Rotterdam met Until we bleed en When all life ends 11 feb: De Tunnel, Boskoop met Until we Bleed 25 feb: De Bastille, Schoonhoven. Bastille metalfest! 10 maart: The Cave, Amsterdam met Until we Bleed 24 maart: Waterfront, Rotterdam. Roestvrij metalcore festival! Er komen meer shows aan |
|
Klinkt lekker Snaack! Bazzio Attacks!!! |
|
Thnx |
|
Klinkt wel geinig snaack, alleen die cleane mannenzang vind ik minder ... |
|
Klinkt stoer zeg, speel jij niet ook gitaar in een Slayer coverband? |
|
quote: sorry, @Snaack! |
|
quote: wat klinkt die stem naar achter gedrukt, bewust? cleane gitaartje is lekker "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Thnx quote: Dat klopt als een zwerende vinger! Nou ja, "band" is een groot woord hoor, we hebben voor de gein 2 optredens gedaan vorig jaar. 1 op ZM-fest en 1 in Nighttown. Eigenlijk alleen omdat we zelf enorme Slayer-freaks zijn en het gewoon supertof vinden om die shit te spelen. quote: Welke stem?? Aangezien er 4 verschillende zijn (2*clean, 2*grunt) Enne, kan best hoor, dit is nog een ruwe mix.. Er zitten vast nog meer onvolkomenheden in. |
|
Ja, de bassdrums moeten harder, de slaggitaren moeten nog een beetje EQ hebben, de zang van John lichtelijk door een DeEsser, en zowel de zang van Mandy als die van John moeten iets harder. Snaack, als ik had geweten dat je het online ging zetten, dan had ik nog wel wat langer eraan gewerkt, hahaha. btw : Wanneer ? lampje |
|
quote: Haha, jij hebt ook al zitten "analyseren" Gister hoorde ik het echt niet meer.. quote: Hahaha quote: A.s.a.p. indien mogelijk... Nu hebben wij iig afgesproken dat iedereen zelf ff wat opmerkingen/ wensen mbt de mix op papier zet en dat we daar 1 checklist van maken. Wel zo makkelijk, dan vergeet je niets en hoeft ook niet iedereen er tijdens het mixen bij te zijn. Het leek gister soms wel het Pandemonium trouwens, hehehe |
|
Klinkt lekk0r snaackmans.. wacht vol geduld op m`n bestelde cdtje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
[quote]Op 2 februari 2006 18:17 schreef Snaack het volgende: Thnx Dat klopt als een zwerende vinger! Nou ja, "band" is een groot woord hoor, we hebben voor de gein 2 optredens gedaan vorig jaar. 1 op ZM-fest en 1 in Nighttown. quote] Dan hebben wij samen opgetreden |
|
Ah, Paul, gij ook hier |
|
quote: Ik heb vandaag ook in de auto zitten luisteren, en er viel me nog het een en ander op aan de basis. We hebben nog wel een hele dag nodig denk ik. een paar uur om de basis goed te krijgen, en daarna nummer voor nummer afmaken. mzl. lampje |
|
quote: Daar ben ik het mee eens Ik bel je morgen overdag ff om een afspraak te maken ok! |
|
quote: WTF? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zijn hier nog mensen die kaarten voor Bastille Metalfest willen kopen? Mail me dan! "Sehnsucht" |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |