|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Poeh, best een nette lijst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja snaack, dat ziet er goed uit ! groeten aan de rest trouwens. Moeten jullie nog gear lenen ? Mail me dan eventjes. Of als je vrijdag even komt loeren in de Bar.....Oeg..... lampje |
|
*doodschop* Overzicht van aankomende optredens: 17-02-07 Bibelot, Dordrecht (halve finale GPZH) 22-02-07 Exit, Rotterdam (voorronde Emergenza) 24-02-07 Little Cave, Rotterdam 02-03-07 Poortgebouw, Rotterdam 17-03-07 Elektra, Sliedrecht (Kleine Prijs Alblasserwaard) 30-03-07 n201, Aalsmeer 31-03-07 Popfront, Zwolle De 22e is trouwens het volledig van de publieksstemming afhankelijk of we doorgaan naar de volgende ronde; hoe meer mensen er voor ons komen hoe groter de kans dat we doorgaan. Kaartjes kosten normaal 8,50, maar wij verkopen ze met een speciale Mindscan-korting Als je ons wilt komen supporten stuur dan ff een mailtje naar mindscanmetalcore AT gmail voor details |
|
Al die optredens zijn natuurlijk mooi, maar zit er al een full-lenght in het verschiet of iets dergelijks? Of zijn jullie daar niet mee bezig? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zeker wel, we zijn momenteel druk bezig met materiaal schrijven voor onze 1e full length. |
|
succes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Eens kijken of ik de vrouw mee kan slepen naar Dordrecht. Bij de andere twee sowieso wel aanwezig (denk ik); iemand enig idee waar de Exit in Rotterdam zit? @ Vikingblood; ook aanwezig in Little Cave mag ik aannemen? |
|
quote: Dat zit vlak achter Schouwburgplein, is een zijstraat van de Binnenweg. |
|
Oooo, das zelfs nog aan te fietsen. Dan ziet het ernaar uit dat ik in ieder geval de 22e en de 24e aanwezig ben Ik drop nog wel even een mailtje als ik het helemaal zeker weet. |
|
Tof gast |
|
*doodtraprochelgrunt* Aankomende optredens: 22-02-07 Exit, Rotterdam -> voorronde Emergenza 23-02-07 Akoustische set live op Radio Rijnmond! 24-02-07 Little Cave, Rotterdam 02-03-07 Poortgebouw, Rotterdam 17-03-07 Elektra, Sliedrecht 30-03-07 n201, Aalsmeer 31-03-07 Popfront, Zwolle 06-04-07 Rockz, Leidschendam 13-04-07 Waterfront, Rotterdam -> finale Grote Prijs van Zuid-Holland 12-05-07 Het Diekhuus, Middelharnis Aanstaande vrijdag worden we geïnterviewd door Radio Rijnmond en zullen we akoustische versies van een paar van onze liedjes live in de uitzending spelen. Akoustische metalcore dus, hehe. Ik speel dan trouwens gitaar ipv drums omdat het drumstel niet in de studio past en te hard is. Ook staan we in de finale van de Grote Prijs van Zuid-Holland op 13 april, afgelopen zaterdag zijn we door de halve finale gemoshed. Cheers! |
|
Mooi rijtje Snaack! Ga je zien in Zwolle! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
|
|
ja....ook dat ja.....En als je nog slaapplek nodig hebt hoor ik het wel! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zwolle, een zaterdag. Ik denk er nog ff over na, samen met mijn portemonnee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aanwezig als het goed is Hoe laat zijn jullie op Radio Rijnmond te horen? |
|
Ik denk rond 16h30 |
|
Zo. Ondanks dat we gister als 1e speelden, was het al een volle bak! Vet! We zijn door naar de halve finale in P60 En, dit is ook wel leuk natuurlijk: Onze 2 rockbitches op de voorkant van de Metro! |
|
.. onder het kopje Hepatitis C in opmars.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Netjes snaak! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, die ellendige ziekte verspreidende rockbands ook altijd ! |
|
quote: Thnx! |
|
Hehe geweldig! Zenial |
|
quote: Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |