|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien iets voor jullie? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik wist nou niet zeker of jullie het waren, haha. Klasse! |
|
Gefeliciteerd! Vooral de kop boven de foto doet het hem.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dikke vette heersch! Mindscan in popfront! Hebben de dames en heren nog slaapplekken nodig? |
|
quote: Yeah! Samen met Celice dus, een te gekke band met als ik het me goed herinner ex-leden van Orphanage in de gelederen. De nummers die ik van ze gehoord heb zijn echt te gek! quote: Als jij 6 slaapplaatsen kunt regelen, kunnen we nog flink napartyen in Zwolluh de gekste! Maar ik neem aan dat we door onze chauffeur/ roadie/ merchdude gewoon weer veilig naar Rotterdam getaxied zullen worden Er zijn trouwens weer een paar shows bij gekomen: 24-02-07 Little Cave, Rotterdam 02-03-07 Poortgebouw, Rotterdam 17-03-07 Elektra, Sliedrecht 30-03-07 n201, Aalsmeer 31-03-07 Popfront, Zwolle 06-04-07 Rockz, Leidschendam 07-04-07 Fascinus, Sassenheim 13-04-07 Waterfront, Rotterdam 20-04-07 The Cave, Amsterdam 12-05-07 Het Diekhuus, Middelharnis Er komen nog meer optredens aan in maart en april. Er staat een filmpje van het akoustische live optreden op Radio Rijnmond gistermiddag op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0_w1J5GbUcA |
|
quote: Joechei! Die avond doen wij van Belle Gunness ook mee. En de schatjes van Sentenim. Chick Metal Special. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Yoo..gezellig Don't blush when I rip you open |
|
quote: I'll bring the cocktails if you bring the chocolate. *blij!* “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hey lui, ik bedacht me onlangs dat ik nog altijd foto's van Bibelot zou sturen, is met een beetje ontschoten .. Ik zal ze even op een cd'tje zetten en jullie kant op sturen. Hier vast een voorproefje; |
|
Ik miste gister de latex pakjes |
|
quote:Latex??!! Nee gelukkig niet ! Onze pakjes zaten in de was Don't blush when I rip you open |
|
quote: Mooie foto's, ben erg benieuwd naar de rest! quote: That's a deal honey Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nou ja.... overigens vond ik jullie vorige keer in the little cave een stuk leuker, kwam doordat er veel gezelliger publiek was. Wat een suf zooitje stomme punkers. |
|
SPAM!!! Nieuws Met trots kondigen we bij deze aan dat Mindscan een nieuw bandlid ingelijfd heeft: Matthias. Hij is onze nieuwe zanger en zal je trommelvliezen gaan tergen met diepe grunts en zieke screams. Afgelopen zaterdag heeft hij al 1 nummer gezongen na slchts 1 keer mee geoefend te hebben. We gaan de komende tijd keihard werken zodat hij zo snel mogelijk volledig mee kan draaien. Hij doet alle optredens die we hebben staan mee dus kom ons checken als je wilt weten hoe we nu klinken! Overzicht van aankomende optredens 02-03-07 Poortgebouw, Rotterdam met Siren 17-03-07 Elektra, Sliedrecht halve finale Kleine Prijs Alblasserwaard 29-03-07 P60, Amstelveen halve finale Emergenza 30-03-07 n201, Aalsmeer met Belle Gunness + Sentenim 31-03-07 Popfront, Zwolle met Celice 06-04-07 Rockz, Leidschendam Stainless releaseparty 07-04-07 Fascinus, Sassenheim Mindscanion with Esion + Madion 13-04-07 Waterfront, Rotterdam finale GPZH! 20-04-07 The Cave, Amsterdam 12-05-07 Het Diekhuus, Middelharnis met Deliberate Jeopardization |
|
Ik denk dat dat een hele goede zet is. No offense, maar ik vond de zang wel voor verbetering vatbaar. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken |
|
Tsja, alles is altijd voor verbetering vatbaar. Maar persoonlijk vond ik het al erg vet zoals het was... hoe dan ook, ben erg benieuwd! Zie jullie 20 April! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
ik had ook t idee dat de zang er een beetje bijhing... ik denk dat dit een goeie zet is In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
We zullen zien vanavond, ik ben benieuwd.. Oh, maar wel mét pakjes vanavond toch? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Haha dacht ik net, leuk, in de buurt, ik kom kijken... ...maar dan speelt ook My Dying Bride in de Paradiso Ik vrees dat ik daar toch nog net iets liever naartoe ga Zenial |
|
quote: Deze zaterdag dus. Aanwezig! |
|
En toen hadden ze weer een wedstrijdje gewonnen! Nog gefeliciteerd |
|
Thnx En de 1e geluidsman meegemaakt die zijn middelvinger naar ons opstak, hahahaha |
|
Hoezo dat dan weer? En gefeli ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Die aap draaide zo hard over de PA dat het feedbackte op het podium, en gaf ons de schuld van deze fluitende ellende. Nu speelden wij over de huis backline (melkpak versterkertjes) dus dat was 100% onmogelijk zelfs ALS we het al zouden willen. Het monitorgeluid was ook extreem kut, daar maakte Mandy en opmerking over en toen ging hij helemaal los op de knoppen, schijnt. Echt om te zieken gewoon maar wat doen. Lekker professioneel, maar goed. Ik zat trouwens met een bloedende kop achter de drumkit omdat ik me harses had gestoten tegen de scherpe rand van een lamp. Dat even om nog wat trivia met jullie te delen. Erg metol verantwoord. Bedankt voor de aandacht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |