|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
geboorte kaartje wordt geregeld.. moet alleen wel jullie adres hebben.. |
|
Ik reply wel op je mailtje Hoe gaat het met jouw band? [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-05-2006 23:30] Don't blush when I rip you open |
|
ach.. kan beter.. ik heb nu mijn eigen studio in mijn nieuwe huis dus binnenkort maar weer eens wat opnemen.. ps krijg een error op jullie site.. voor email |
|
*kijkt naar tijdstip edit* [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-05-2006 4:05] |
|
tjeers.. ik zal mijn thuisnummer er ook bij meelen.. klinkt strak man de demo!! |
|
quote:Gaaf voor jij! Alvast gef.! |
|
.. goh .. welk schijfje ligt er nu ineens op mijn buro .. |
|
Het is snelle d00m Jenje, snelle d00m ok! |
|
hmmm mijn banksaldo zegt van niet |
|
Er zat een bon van de Gall&Gall in de CD, heb je die niet gevonden? |
|
Nee |
|
Dan heeft Paul hem gesnaaid Ow, wat ik nu eindelijk wel mag vertellen, is dat we met Mindscan op het Rotterdamse openluchtfestival Metropolis staan Aankomende optredens: 27 mei: Nighttown, R'dam. Releaseparty met When All Life Ends en Heavy Lord 23 juni: showcase voor Wolpop in Delft, meer info tba 2 juli: Metropolis festival. Oogst 1, 16h 14 juli: Bakkerij, Castricum met Heavy Lord Wellicht dat we 9 juli ook op een festival staan, maar dat moet nog bevestigd worden. |
|
Snaackstor! 27 mei ben ik vrij, dus ik zal even kijken van hoe en wat FREEZE |
|
Yeah! |
|
quote: MAIL!!! Anders kom ik de 27e ook niet mee |
|
quote: Ik heb je al lang gemaild man! Vaag.. Ik dubbelcheck nog ff. Heb je vanaf mijn GMail gemaild. |
|
quote: Vaag Het kan natuurlijk dattie vanwege jou taalgebruik als spam is aangemerkt en met de rest mee weggetieft is. |
|
Komt denk ik door de gaypr0n die erbij zit ... |
|
Sja, ik heb een foto van mijn gewaxte gebleekte aarsch in mijn e-mail signature staan, maar dat is toch normaal? |
|
kun je nog eens mailen? |
|
Ja, die Raj wil die bleke reet graag op A3 formaat |
|
Ik mail je zo weer. Nu gaarne on-topique, heaumeaux! |
|
Ehh Snaack, ik wil wel een demo |
|
We hebben het over jouw aersch, drummer van mindscan |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |