![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Cannibal Corpse! ![]() ![]() |
|
Geen Marduk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:= surprise act. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Weer 30 euro bespaard in April zo te lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Rattlehead op 19-12-2005 20:28] ![]() |
|
Die line-up mag nog wel flink beter worden... Alleen voor Finntroll heengaan... ![]() ![]() |
|
quote: Elk nadeel heeft zijn voordeel inderdaad. ![]() |
|
Jeuj alweer een complete overbodige en veel te dure tour. Ze zouden eens een unieke line-up erneer zetten. ![]() |
|
quote: quote:Nou geen rare dingen gaan zeggen hè? heavy metal is the law ![]() |
|
legions of the watte? signature ![]() |
|
Misschien is dat wel Marduk...vermomt. heavy metal is the law ![]() |
|
quote: Jij hebt hopelijk niet meegedaan aan het grote dictee der Nederlandse taal. ![]() signature ![]() |
|
quote: aka Occult carcasstrid ![]() |
|
Marduk! Marduk! Een mens moet toch ook rustig kunnen eten? no text supplied ![]() |
|
Ach, ik vermaak me wel weer hoor met Finntroll en Kataklysm. Nu nog hopen op Marduk! ![]() Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Ja, weer eens CC en ook Fintroll, das weer een aardig poosje terug dat ik die ben gaan zien. Nu nog een paar gave bands erbij, en dan ga ik zeker. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Legion of the damned is zeker de moeite waard. Dit is dezelfde band als Occult maar dan onder een andere naam. Muzikaal gezien ligt deze ookin het verlengde van Occult ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hmm, ik wacht nog even af op wat er nog meer komt spelen... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
Hahahaha de eeuwige Marduk grappen, ze blijven vet. ![]() CC, altijd gaaaaaaf! ![]() ![]() |
|
Marduk is nog niet bevestigd ![]() Aeon zegt me niks, maar PD is heersend ![]() ![]() |
|
quote: Knös!! De meest besproken band op het moment. ![]() |
|
Soep, wollen wir daten of is RH weer de gelukkige? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
klinktbest vet dat LOTD ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
wat een bagger line-up. echt volkomen kut. Jammer. ![]() ![]() |
|
Ook op dit soort dagen is het alleen maar belangrijk er aanwezig te zijn. Verder niets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Jammer alleen dat het geen grap is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |