|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Cannibal Corpse! |
|
Geen Marduk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:= surprise act. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Weer 30 euro bespaard in April zo te lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Rattlehead op 19-12-2005 20:28] |
|
Die line-up mag nog wel flink beter worden... Alleen voor Finntroll heengaan... |
|
quote: Elk nadeel heeft zijn voordeel inderdaad. |
|
Jeuj alweer een complete overbodige en veel te dure tour. Ze zouden eens een unieke line-up erneer zetten. |
|
quote: quote:Nou geen rare dingen gaan zeggen hè? heavy metal is the law |
|
legions of the watte? signature |
|
Misschien is dat wel Marduk...vermomt. heavy metal is the law |
|
quote: Jij hebt hopelijk niet meegedaan aan het grote dictee der Nederlandse taal. signature |
|
quote: aka Occult carcasstrid |
|
Marduk! Marduk! Een mens moet toch ook rustig kunnen eten? no text supplied |
|
Ach, ik vermaak me wel weer hoor met Finntroll en Kataklysm. Nu nog hopen op Marduk! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ja, weer eens CC en ook Fintroll, das weer een aardig poosje terug dat ik die ben gaan zien. Nu nog een paar gave bands erbij, en dan ga ik zeker. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Legion of the damned is zeker de moeite waard. Dit is dezelfde band als Occult maar dan onder een andere naam. Muzikaal gezien ligt deze ookin het verlengde van Occult Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, ik wacht nog even af op wat er nog meer komt spelen... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Hahahaha de eeuwige Marduk grappen, ze blijven vet. CC, altijd gaaaaaaf! En Kataklysm heerscht! Maar een originele grotere band erbij zou leuk zijn. |
|
Marduk is nog niet bevestigd , maar wel Prostitute Disfigurement en Aeon. Aeon zegt me niks, maar PD is heersend |
|
quote: Knös!! De meest besproken band op het moment. |
|
Soep, wollen wir daten of is RH weer de gelukkige? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
klinktbest vet dat LOTD But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
wat een bagger line-up. echt volkomen kut. Jammer. |
|
Ook op dit soort dagen is het alleen maar belangrijk er aanwezig te zijn. Verder niets. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Jammer alleen dat het geen grap is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Volgende pagina |