![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Atari? Commodore? Amiga? MSX? Maar ook een dreamcast of neo geo, je kent het wel. Oud en verrot, of niet? Suck my piss ![]() |
|
Jaaaaah dit snap ik terminste. MSX Amiga [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 03-01-2006 16:02] ![]() |
|
Atari Lynx über alles! Maar hier waren al tig topics over meen ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 03-01-2006 16:02] Zenial ![]() |
|
C64 ofcourse Amiga 500...en de 8bit nintendo met duckhunt ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Ik heb nog een atari 2600 gehad. Met zo'n disketteding waar dan 101 spellen op stonden. Geniale shit ja!! ![]() En uiteraard nog een nintendo 8 bit. ![]() ![]() |
|
Ik heb nog ergens op zolder een Nintendo 8 bit staan ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Nee heb geen amiga meer..maar die zijn toch nog wel in omloop voor een poep en een scheet... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: maat van me had dat ding ook! Zelf natuurlijk geen geld ![]() ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Klopt! maar ik denk misschien ff copy van workbench 1.3.4? hehehe Bij die dingen zit vaak te veeeeeeeeeeel software. Voor een tientje soms 4 bakken ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-01-2006 16:12] Suck my piss ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ok deze moet je hebben bij je amiga.. 1.altered Beast 2. Ant 3. Dogs of war 4. Wings 5. barbarian.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: 1 Noteer ik 2Idem 3idem 4heb ik. Maar floppy is K.I.A 5Ook K.I.A. *paste naar text* Suck my piss ![]() |
|
@ Skull......... Zin om deze week langs te komen..koffie drinken, wat gamen...filmpje checken ofzo...kan je ook wel blijven eten,. Ontopic.. Altered Beast is nu ook weer op de PS2 SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
ijt!mailen weh! Ontopic; ik ken 'em ook van Sega. Grappig al dat geld en lisencies enzo. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-01-2006 16:27] Suck my piss ![]() |
|
Kee...mailen we nog wel even van de week.. Die lynx is idd een grote zwarte gameboy maar de eerste handconsole met kleurenbeeld dacht ik. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
SEGAAAAAA! ![]() |
|
![]() Deze. Ik heb ook nog een msx, maar die staat op zolder ergens te staan. En ik heb de floppydrives/cass.recorders/cartridges/floppies/cass.bandjes en joysticks enzo er maar niet bij gezet, anders ligt de vloer van de kamer vol. c64 (2X) c128 (ligt bij m'n broer) atari 2600 msx snes 8bit nes atari 800XE Ook maar even hier. Heerschtopic, skullfuck!!! ![]() |
|
Heersch! Dit topic had natuurlijk ook "het grote wim topic" kunnen heten ![]() ![]() |
|
mooi! ik heeft: 2x NES SNES + Scope N64 Cube (niet oud) Ouwe grijze Gameboy GBA (niet oud) GBA-SP (niet oud) Sega Master System Sega Mega Drive Sega Saturn Dreamcast Playstation 1 Atari 800 XL Commodore 64 Ouwe shit is beter! klikkerdeklik ![]() saturn, tweede NES en atari staan er niet op omdat ik die ten tijde van de foto nog niet had. De commodore staat nog ergens op zolder [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 03-01-2006 17:45] ![]() |
|
Wij hadden ook nog een PCI (of hoe heet dat ook alweer?). Dat was pas vet! ![]() |
|
quote: Cd-i? ![]() ![]() quote: Heb ik ook gehad, maar is gejat. p[roost voor dit topic! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-01-2006 17:58] Suck my piss ![]() |
|
quote: Oja, dat was het. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-01-2006 17:54] ![]() |
|
![]() ![]() En dan met het spelletje rygar ![]() ![]() Helaas de hele bende uit de auto gejat vroegah ![]() ![]() |
|
Ooit begonnen met een C64 en daarna nog eens een 5 1/4 inch floppydrive gekocht. Daarna overgestapt op een Amiga 500, die ik nog eens uitbreidde met een geheugen van, hou je vast, 1 MB! In die tijd was dat een behoorlijke bak. ![]() Voor nostalgie: http://www.old-computers.com/ ![]() |
|
quote: Die gingen alleen over ouwe games, naar ik dacht. Oja, ik heb ook nog een gameboy! Vroeger hadden we thuis als eerste zo'n tennisgame voor de tv. Daarna een heuse philips videopac. Zo uit m'n hoofd was de atari 2600 7k en de videopac 2,5. Dát zag er natuurlijk echt niet uit. Maar toch waren de spellen heerschend! ![]() Dees dus. het spel wat je ziet heerscht! Pick axe pete, op z'n nerderlands houwelen henkie, hehe. Daarna de atari etc tot aan de snes. Toen werden de spellen me te duur en heb ik in '95 m'n eerste pc gekocht. Maar de liefde blijft bestaan. Ik loop regelmatig op rommelmarkten te struinen en kan weinig laten liggen, hehe. Vooral games, ja. Ookal kan ik met m'n pc de meeste wel spelen via mame ofzo. Laatst bijv alle games voor de intellivision met emu gedowned. Nou nog een keer een echte arcadekast voor in de woonkamer, dat lijkt me ook te gek. En een ftuitautomaat en een flipperkast en en en. M'n eega wordt gek! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |