|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er al een promo? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat kopen stond bij mij ook wel vast, tenzij de promo shit is. Maar daar ga ik niet vanuit! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tering idd wat een plaat zeg, nu bij track 4. Goede productie, beter dan ooit misschien wel. En een behoorlijk tempo kan ik wel zeggen Drumwerk is overigens wel origineel, toppie! [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-09-2005 23:37] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind het tot nu toe ook een erg goede plaat. Dat vrijgegeven nummer is klote... geeft totaal geen indruk van hoe de plaat werkelijk is. Het eerste nummer vond ik tegenvallen, de zang viel me tegen, los-zand-riffwerk, etc. maar daarna was ik verkocht. Minpuntjes blijf ik de zang vinden (dat had toch beter gekund -- mijnheer Worm zit volgens mij vooral veel lucht uit te blazen, al blijft z'n stemgeluid zelf ongeƫvenaard pervers) en de composities, teveel hak op de tak. Maar wellicht verdwijnt dat laatste met meerdere luisterbeurten, ik vind de muziek nameljk wel bijzonder plezierig om aan te horen. *edit* en eindelijk een prominente plaats in de productie voor het drumwerk ja! Erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-09-2005 23:43] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik word haast benieuwd. *checkt kerrazy* |
|
en dat stukje waar in Frantic pace of dying waar ze de laatste riff eerst in een klassieke opzet inzetten VET!!!! (3.38..) arrrrrgggg..... en die basslijn in adeste infidelis "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oe ik kan niet wachten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dit wordt als ik het zo hoor een 2e klassieker voor mij (naast Death, Individual thought patterns..). ik hoor steeds meer detail.... en die solo in Angel Skin Garden!! en die Intro van Keeping the cadaver Dogs busy!!! en!! en!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Godver wat een heerschplaat weer! Meer afwisseling, maar niet minder bruut. Vooral het nummer Adeste Infidelis, wat een geweld! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: iDD, dat is ook het gave aan deze band/muziek. GVD vette p0ep!! Suck my piss |
|
quote:Geweldig! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: zoals ik zij... Die baslijn!! het is volgens mij een vorm van slappen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Na 2 nummers hou ik het niet meer vol, hehe. Idd erg van de hak op de tak enzo. De mannen spelen enorm goed, maar het is gewoon niet mijn smaak, ik word er een beetje zenuwachtig van. *verwijdert map Cryptopsy* |
|
quote: tjeesus..... vet vet basgeluid |
|
Ik moet wel weer even wennen aan die Lord Worm, hij grunt een beetje zoals mijn oma praat |
|
De zang is idd niet al te goed, het is niet zoals van ouds. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kutband. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 16-09-2005 18:13] |
|
Kutvent. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Kutzooi. |
|
Ik vote voor een ban "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
voor straf naar een Cryptopsy concert, ipv taakstraf Suck my piss |
|
quote: Sinds wanneer heb jij een mening? |
|
quote: |
|
quote: Dat was geen mening, dat was een mededeling [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 16-09-2005 19:51] "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |