![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt behoorlijk kut ja, die mp3'tjes.. ![]() |
|
quote: edut: stond er allemaal al.. maarre wtf.. what happened. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-03-2008 16:47] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-03-2008 16:44] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: +1. :') Voor de mp3's dan eh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
wow hehe idd ![]() |
|
Misschien worden we allemaal in de zeik genomen en komen ze straks met een enorm hakkende plaat, zoals het hoort ![]() ![]() |
|
Lol, ze zijn emo geworden! ![]() |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 16-03-2008 0:50] ![]() |
|
Goed, we kunnen natuurlijk ook overdrijven! Men voelt zich in de zeik/verraden genomen omdat een band iets anders uitprobeert... het klinkt niet als Cryptopsy maar om dan meteen te zeggen dat het complete bagger is? Ik wacht het eindproduct eerst maar even af verder ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik wil ook zeker het eindproduct horen, maar ja ik vind dit echt bagger hehe, hoop dat het allemaal wat beter word ![]() |
|
Een nieuw nummer staat nu online op de myspace. http://www.myspace.com/cryptopsy Klinkt iig veel bruter dan die mp3's. ![]() |
|
Dat klinkt al beter ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:+1 Weg schrik! ![]() |
|
Het moet echt wel een geintje zijn geweest.. maar het klinkt nog steeds kut eigenlijk... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
De nieuwe mp3 vind ik net zo beangstigend als die rare mp3tjes, Cryptopsy is waar ik al bang voor was meegegaan in de stroming van al die technische deathcore bands als JFAC etc. De nieuwe hype en naar mijn idee niet om aan te horen. Erg jammer dat zo'n vette band zijn identiteit verliest. De nieuwe zanger kan ik niet aanhoren net als de saaie muziek. ![]() |
|
quote: Maar het is nog niet echt boeiend. Waar zijn zin de rare riedeltjes? En de zang is (nog steeds) kut. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
De echte Cryptopsy is dood wat mij betreft. Ik zet Non So Vile maar weer op. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
totaal verlept, 1 van mijn favoriete bands totaal kut geworden, begrijp dat ze iets anders willen maar ga dan niet in op die kutstromingen like metalcore enz enz enz. erg jammer dit ![]() |
|
quote: quote: Die "al" sloeg dus op de samples op de vorige pagina. Hier sta ik ook nog steeds niet echt om te springen nee. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Alles is beter dan dat. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja, dat dan weer wel ![]() Maargoed, stiekem ben ik eigenlijk toch wel benieuwd naar die nieuwe plaat in z'n geheel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik wil het None So Vile tijdperk terug. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ja wat ik al eerder zei, ze hadden gewoon DiSalvo terug moeten halen. Die gast was goed, alleen de echte diehard DM gasten met een blok voor hun harzes konden het niet waarderen. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |