IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-11-2003 18:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ken één nummer van hen, en in mijn oren klinkt het eerder als lawaai.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-11-2003 18:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Laten uitspuiten wil nog wel eens helpen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-11-2003 18:07 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 november 2003 18:03 schreef Voice Of Doom het volgende:
Laten uitspuiten wil nog wel eens helpen...

pffft, smaken verschillen he. Heb net nog eens geluisterd en ik vind er nog steeds hetzelfde van als ik ervan vond toen ik het leerde kennen, lawaai dus


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-11-2003 18:07 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-11-2003 18:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Lawaai' bestaat niet Beli, dat weet je toch... HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL ERG gestructureerde muziek, dat Cryptopsy. Goeie platen, ook die latere. Maar Lord Worm moet weer terug ja....

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-11-2003 18:27]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-11-2003 18:13 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 november 2003 18:10 schreef Dwaallicht het volgende:
'Lawaai' bestaat niet Beli, dat weet je toch... Hogelijk gestructureerde muziek, dat Cryptopsy. Goeie platen, ook die latere. Maar Lord Worm moet weer terug ja....

Ok, er zit wel struktuur in, maar ik houd er echt niet van, zal van mijn smaak afhangen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2003 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 18:10 schreef Dwaallicht het volgende:
'Lawaai' bestaat niet Beli, dat weet je toch... Hogelijk gestructureerde muziek, dat Cryptopsy. Goeie platen, ook die latere. Maar Lord Worm moet weer terug ja....
Zou U, met het oog op Uw IQ, correct Nederlands willen schrijven?






(het is hooglijk ipv hogelijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-11-2003 18:24]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-11-2003 18:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 18:10 schreef Dwaallicht het volgende:
'Lawaai' bestaat niet Beli, dat weet je toch... Hogelijk gestructureerde muziek, dat Cryptopsy. Goeie platen, ook die latere. Maar Lord Worm moet weer terug ja....


Van mij mag mike ook wel terugkeren, prima frontman en vocalen

En lawaai is het zeker niet nee, het is misschien wel een muur van geluid. De kunst is juist om het te filteren, als je het eenmaal door heb is het echt fantastische muziek


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-11-2003 18:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 18:24 schreef Jenje het volgende:
Zou U, met het oog op Uw IQ, correct Nederlands willen schrijven?






(het is hooglijk ipv hogelijk)

Godverdomme, je hebt gelijk!!!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-11-2003 18:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 18:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Godverdomme, je hebt gelijk!!!!


The question is, who gives a fuck?


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2003 19:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 18:24 schreef 0Tolerence het volgende:
Van mij mag mike ook wel terugkeren, prima frontman en vocalen

En lawaai is het zeker niet nee, het is misschien wel een muur van geluid. De kunst is juist om het te filteren, als je het eenmaal door heb is het echt fantastische muziek
Ik krijg altijd een enorme glimlach op m'n gezicht wanneer ik naar And Then You'll Beg luister en wat zelfs langzaam uitgroeit tot hardop lachen.(ik kan er niks aan doen)
Die breaks, blasts en riffs zijn echt ongelooflijk!!!
WE BLEED!!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 13:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jeuh! guess who's back!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-12-2003 13:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hoorde het al ja.....


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2003 14:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 14:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

moet je maar op die geweldige site kijken... je weet wel die waarvan een linkje staat in mijn undersign


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2003 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm geruchten dus nog maar ...


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-12-2003 14:24 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

hmmm, kan me niet boeien. Ik krijg altijd een gevoel van: "zie ons eens over the top snel en technisch zijn". Het swingt gewoon niet (net als Nile trouwens).

Ik vind dat een band als Morbid Angel veel beter groove en techniek weet te combineren.

Moet wel zeggen dat None So Vile het meest rockt cq. swingt van hun platen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 02-12-2003 14:27]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-12-2003 14:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja ik had het gelezen op de Cryptopsy site. Er staat alleen maar "Guess who's back".
Grote kans inderdaad dat Lord Wormpie weer uit de grond is gekropen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 14:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:24 schreef Jerome het volgende:
hmmm, kan me niet boeien. Ik krijg altijd een gevoel van: "zie ons eens over the top snel en technisch zijn". Het swingt gewoon niet (net als Nile trouwens).

Ik vind dat een band als Morbid Angel veel beter groove en techniek weet te combineren.

Vond jij het concert van Justin ook zo swingend?


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-12-2003 14:28 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

wel zeker!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2003 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:26 schreef NecRobert het volgende:
Ja ik had het gelezen op de Cryptopsy site. Er staat alleen maar "Guess who's back".
Grote kans inderdaad dat Lord Wormpie weer uit de grond is gekropen.

Het zou erg gaaf zijn, Lord worm is toch echt de betere van alle Cryptopsy zangers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-12-2003 15:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:53 schreef Jenje het volgende:
Het zou erg gaaf zijn, Lord worm is toch echt de betere van alle Cryptopsy zangers


mja, ik ben onverschillig wat dat betreft.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-12-2003 15:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 14:24 schreef Jerome het volgende:
hmmm, kan me niet boeien. Ik krijg altijd een gevoel van: "zie ons eens over the top snel en technisch zijn". Het swingt gewoon niet (net als Nile trouwens).

Ik vind dat een band als Morbid Angel veel beter groove en techniek weet te combineren.

Moet wel zeggen dat None So Vile het meest rockt cq. swingt van hun platen.


swingt, jezus man. Ga in de tuin spelen ofzo.
Dit is serieuze muziek en niet voor kleuters en rukkers


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 02-12-2003 15:51 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

quote:
swingt, jezus man. Ga in de tuin spelen ofzo. Dit is serieuze muziek en niet voor kleuters en rukkers


Haha, ik was vergeten dat metal natuurlijk stoer en evil is en dat elk rock en roll gevoel ver te zoeken moet zijn. Mijn excuses voor m'n misinterpretatie.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 02-12-2003 21:28 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

None So Vile is gewoon DE cryptopsy plaat .

Idd ik ben een Lord worm aanhanger, ik vind vooral die hoge grunt van em zo cool


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen