![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Vorige zanger? Welke van de twee? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
die op Party San 2006 was signature ![]() |
|
welke zanger hadden ze op wacken 2001? volgens mij zo'n hardcore gast oid... was wel vet iig voor zover je op zo'n veel te massaal festival iets van muziek kan meekrijgen Je moeder. ![]() |
|
Doet mij zo denken aan Kataklysm toen ze Victims of the fallen world uitbrachten wat een bagger was me dat zeg!!!!! nog veeel erger dan dit Cryptopsy signature ![]() |
|
quote: ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: screamo ![]() signature ![]() |
|
quote: hehe, ja ik weet het, foute omschrijving maar zo kwam hij indertijd over. leek precies op een lading 'hardcore gasten' uit apeldoorn, zowel qua adhd als uiterlijk. sindsdien daaraan vast blijven houden ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ik word sip van jullie ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
hehehe ![]() even slikken he, zoveel generalisaties op één avond? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-04-2008 22:04] Je moeder. ![]() |
|
lol en victims of the fallen wordt van Kataklysm, das toch hardcore signature ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
VET nieuw album!!! ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Verder vindt iedereen het kut? Jeetje. Ik ga hem steeds vaker luisteren, wat een heerlijk album! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Nog niet gehoord, ben wel super benieuwd nu moet ik zeggen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Als de kortzichtige metalnerds het kut vinden, zal ik het net als M. vast een geweldige plaat vinden. Ff checken dus. ![]() |
|
hehe toch nog even hap[pen: ik vind mezelf juist verre van kortzichtig maar ik geloof dat dit niet echt het soort metal is wat veel mensen gaaf vinden. ik iig niet. dus het is anders ja en het is kut omdat het geen oude cryptopsy is. maar of men dan meteen oogkleppen op heeft? neh, men heeft dit soort metal gewoon nooit getrokken en nu ook niet, ook al zit de cryptopsy sticker erop... Je moeder. ![]() |
|
quote: Gast, jij bent het schoolvoorbeeld van kortzichtig. Dat maakt verder helemaal niet uit, maar ga niet uit je nek lopen lullen :'). quote: uhu Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik heb even kort wat geluisterd want ben zeer nieuwsgierig; het klinkt weer rete intens! Jammer dat er wat van de karakteristieke Cryptopsy sound is ingeleverd, maar het is nog steeds erg goed zo op t eerste gehoor en het is gelukkig nog steeds herkenbaar dmv die riffs en korte hak-op-de-tak beats. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-04-2008 23:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: uhm ik snap je niet meer? wat is er kortzichtig aan een bepaald genre minder gaaf vinden dan een ander genre? dan kan je een band toch heel makkelijk kut vinden ómdat die aan die eisen voldoet (uiteraard na luisteren)? volgens mij ben ik niet duudlijk genoeg hierin. en weer hap ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-04-2008 23:44] Je moeder. ![]() |
|
Ik ben geen groot fan (niet dat ik ze erg vind) van de vorige platen. Maar die nieuwe beukt lekker weg. ![]() bub ![]() |
|
quote: Mee eens, het klinkt gaaf. Zit strak in elkaar en hier en daar klinkt het zowaar als Crytopsy. Idd, klinkt als. Dit zijn de stukken waar die zanger zijn smoel houdt en er een fijn stukje hakwerk wordt gedaan door de rest van de band. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-04-2008 8:42] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Kenk0r, ik beb net een nieuwe nummer beluisterd en het doet mij goed. Fukc teh haters. Suck my piss ![]() |
|
evol babay signature ![]() |
|
quote:Als jij denkt te kunnen zeggen wat men wil luisteren en wat men goed vindt, ben je idd kortzichtig ![]() Nieuwe album bevalt me nog steeds .. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |