![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wel vaag dat er bij het linkje een andere drummer, Mike Atkin (Moose),staat dan bij de info die ik kreeg toen ik het had gedownload. Na het lezen van het één en ander acht ik het dan ook waarschijnlijker dat bovengenoemde heer Atkin de drumstokken hanteerde.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Je heb gelijk: http://www.metal-archives.com/band.php?id=36667 Verder kan er denk ik wel gesteld worden dat met het vertrek van Jon Levasseur de band definitief overleden is. (c)RIPtopsy ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2010 17:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Jon Levasseur is terug? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuwe band met Lord Worm: http://www.myspace.com/ragenucleaire (ff door het demo geluid heenluisteren) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Lord Worm is een overschatte zanger, vind het bij voorbaat al niks ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dat is zeker waar, maar ik denk dat het een knaller wordt!! ![]() |
|
quote: Nee dat wordt het niet, veel plezier met die bagger! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: 0:43 is gewoon kippevel, in de positieve zin. Legendarisch nummer als je het mij vraagt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Lord Worm is naar mijn smaak een kut zanger.. Dat semi intressante genneuzel, wat hij live NOOIT waar heeft gemaakt. De progressie die in eerste instantie bij elke nieuwe plaat geprezen werd is dezelfde als waar de band nu om afgezeken word. Als ze niet meer bestaan zou ik t jammer vinden.. ![]() |
|
Misschien helpt het dat ik de band live nooit gezien heb. None So Vile staat wel in m'n top 20 favo albums ever. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Hij heeft inderdaad een putgrunt. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Ook de putlucht die er meestal uit komt? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Live is Cryptopsy bruut en hard, maar Lord Worm kon het tempo niet aan en zat er vaak naast met z'n zanglijnen of hij was snel buiten adem. De beste zanger wat mij betreft, zowel op cd als live was Mike DiSalvo die op Whisper Supremacy en die plaat daarna te horen was None So Vile is muzikaal gezien idd een toffe plaat, maar daar is de zang van Lord Worm juist weer een storende factor! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Het tweede album met Mike DiSalvo us '...And the you'll beg' en prijkt vol trots in mijn platenkast. Dat was en is nog steeds een goed album. A metalheart is hard to tear apart ![]() |
|
Mike DiSalvo is inderdaad de beste die ze gehad hebben. LordW de slechtste..:D ![]() |
|
quote: Ja dat was het, al vond ik Whisper Supremacy wel beter ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Alles wat Lord Worm op None So Vile uitkraamt is gewoon klinkklare random onzin... lees de teksten maar eens mee :') Maar ik vind het wel passen bij dat album en is in mijn ogen ook het beste Cryptopsy album wat er is... Kheb de band 2x live gezien met Lord Worm, wat best een grappen maker was... kvond het toen zeker niet slecht! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: BLUUHBLUHBLUHBLUHBLUURGH BLUH TINGTINGTINGTINGTINGTING! Heerlijk stukje blijft dat hahah Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Mooi nummer ja. ![]() ![]() |
|
![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Blasphemy Made Flesh blijft legendarisch. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik stond daar voor het podium met mijn mond vol tanden. Moeilijk harde show! Ja hoor... ![]() |
|
quote: Ooit het eerste deathmetal album dat ik aanschafte. Blijft geweldig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |