![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
none so vile blijft ook mijn favoriet ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Idd WS is ook zeker goed, alleen Beg moet ik nog horen. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
quote:Then You'll beg is kwa geluid heel anders dan z,n voorgangers. Maar zeker niet minder. ![]() ![]() |
|
None so Vile is een klassieker, de andere hadden dat kunnen zijn maar ik vind die zang gewoon irritant. ![]() |
|
None So Vile is zeker erg goed, maar ik vind And Then You'll Beg stukken beter! Maar dat is meer persoonlijk ![]() ![]() |
|
Tsja "guess who's back" Dan kan idd ook Mike DiSalvo zijn of zelfs Martin Lacroix. Ik gok op Mike. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Martin Lacroix. Kijk maar bij de bezettingslijst ![]() |
|
Current (2002) zegt dus niets ![]() |
|
quote:lol, nee niet echt. ![]() |
|
quote: kwestie van wennen, ik vind persoonlijk dat hij het erg goed doet en het past ook in de muziek. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Dit kreeg ik in de email van cryptopsy net. quote: Het is dus waar! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
erg jammer......... Suck my piss ![]() |
|
LORD WORM HEERSCHT!!! ![]() ![]() |
|
mja voor mij maakt het niet zoveel uit. Disalvo was ook prima geweest "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Dit is erg goed nieuws! (Zie ook Frontpage ZM) Nu maar hopen dat dat nieuwe album een topper wordt. ![]() |
|
beetje jammer... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Lord Worm is back!!!!!!!YEAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Komt er eindelijk weer es een plaat waar de zang tenminste te pruimen is Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Ga jij eerst je tanden maar eens poetsen voordat je gaat pruimen..... ![]() ![]() This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! ![]() |
|
Lord worm HELL YEAH!!! En voor de mensen die vinden dat None so vile de ultieme Cryptopsy plaat is; Blasphemy made flesh wel eens goed geluisterd? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: mja, das duidelijk de 'slechtste' van al hun platen. Kut productie, maar wel een aantal aardige nummers. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Daar ben ik het niet mee eens, alleen maar vette nummers en de vetst klinkende blastbeats ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Defenstration begint zo gaaf! ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Verkeerd gegokt jonge....jammer ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |