![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
heeeeeeeel vet !!!! NP : cryptopsy-phobophile ![]() zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Het zijn wel goede muzikanten... alleen het is mijn muziek niet écht. Iets te veel blastbeats e.d. Dan luister ik liever naar ouwe death (met thrash doorspekte) metal zoals Possessed, Thanatos, Morbid Angel en Vital Remains! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Binnenkort in EHV ![]() ![]() |
|
Bestaat er dan zoiets als "teveel blastbeats?" The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! ![]() |
|
house ![]() |
|
quote: valt wel mee met cryptopsy... No meat is sweater ![]() |
|
Ik heb wat van ze gedownload, maar ik ga toch een CD van ze kopen, welke is het beste>>>>>??????? ![]() |
|
None so Vile of Whisper Supremacy Dead things grow from deep inside... ![]() |
|
None So Vile. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
niet mijn favoriete band, maar 27 april spelen ze hier zo'n beetje om de hoek (Venlo, Perron 55) dus dan gaak wel ff kieke ![]() ![]() |
|
quote: Mee eens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-03-2002 18:02] ![]() |
|
cryptopsy is meesterlijk ![]() ![]() Trieste gast ![]() |
|
quote: NEE! House kan blastbeats niet inhalen. NEVER. Zie jij die party-gangers' hun benen de drums bijhouden??? Erst schieten de schoenen van hun voeten af en als ze 't nog kunnen bijhousen dan schiet spontaan zo'n onderbeen van de knie los. (Idee: Alle housers dood -->DEATH metal HAHAHAHAHAHAHAH!!!) ![]() |
|
![]() ![]() maar zo goed vind ik de drummer ![]() meer heel snel spelen zonder variatie ![]() |
|
psies, sowieso valt het mij op dat snelle drummers vaak meteen als goede drummers bestempelt worden... ...of doelt men nu op goed in snel drummen? Want vaak kunnen deze drummers niet meer dan dat. Een fatsoenlijke groove neerleggen kunnen ze niet altijd (niet dat ik wat tegen blast-drummers heb hoor, maar ik constateer alleen ff een feit) ![]() |
|
quote: Goede opmerking. (Maar ja, "goed" betekent verschillende dingen voor verschillende personen. 'T woord is per definitie subjectief.) Daarom vind ik Max van Krisiun zo "goed": groove EN snelheid. Ook Horgh van Immortal finnik "goed". Die nieuwe gast van Cryptopsy niet zozeer noch de vorige maar die vond ik iets beter. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Cryptopsy is wel een OK band, alleen mijn inziens een beetje "TE" allemaal. TE veel breaks, TE veel rare wendingen, TE technisch enz.enz. Ze zijn zeker geen slechte band, alleen snap ik niet goed waarom iedereen er zo mee weg loopt. Ik heb zelf die laatste 2 cd's van ze, maar om nou te zeggen dat ik ze kan aanraden. Nee, niet echt ! Maar hé, das mijn mening ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
quote: damn, ken jij cryptopsy wel? No meat is sweater ![]() |
|
Blasphemy made flesh die is super goed! In de laatste zit er niks nieuws meer in. Do I look like someone who cares what god thinks .... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: inderdaad, die heeft duidelijk nog nooit muziek ervan gehoord... drummer is trouwens wel erg strak aant spelen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote van 0Tolerence: quote: ![]() |
|
Ik heb maar 2 nummers van ze.... Lichmistress ![]() Is er nog nooit echt van gekomen om er een cd'tje van te kopen, maar vind ut zekers wel goeje muziek Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |