IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-07-2004 20:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 20:10 schreef enforcer het volgende:
Ik heb er "iets" meer en ik vind Cryptposy een ongelofelijk suffe band!


doet me echt totaal niets! standaard blast death....zelfde met Nile en Hate Eternal.


Hmm...Cryptopsy is idd niet voor iedereen maar het is verre van standaard blastbiet death a la Nile e.d. Ik vind Cryptopsy persoonlijk niet in dat straatje passen al ben ik het met je eens dat het standaard beuk deth inderdaad niet zo gaaf is.

quote:

Doe mij dan de ouwe Morbid Angel maar dat was tenminste nog origineel..



WAT?!?!?! En nog onlangs zat je te bweren dat originaliteit nergens voor nodig is en dat bands vooral moeten doen wat ze altijd al deden....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-07-2004 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en speelt ie zelf in een coverband ... pfsh


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2004 22:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 20:07 schreef Chelman het volgende:
Nou dat valt ook mee...nog niet zo lang geleden postte je dat je iets van 63 originele CDs had.....




Ja, niet iedereen heeft het budget om 10 cd's per maand te kopen. Ik koop er dan 2 per maand ongeveer. Dus het schiet niet op nee.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2004 22:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2004 19:22 schreef 0Tolerence het volgende:
...Ik koop zat en meer dan menig zo genaamd "metal liefhebber". ...


quote:
Op 13 juli 2004 22:42 schreef 0Tolerence het volgende:
... Ik koop er dan 2 per maand ongeveer. Dus het schiet niet op nee.


euh...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-07-2004 23:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juli 2004 22:42 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja, niet iedereen heeft het budget om 10 cd's per maand te kopen. Ik koop er dan 2 per maand ongeveer. Dus het schiet niet op nee.


Hehehe, als ik wil kan ik er zat kopen per maand, maar ik denk, dat ik minder dan 2 deathmetalcd's per jaar koop.

Ik download ze, hooguit om een keer te luisteren. Branden heeft niet zo heel veel zin, want ik luister zo'n gedownde deathplaat toch maar 1 keer.

Er ís meer muziek, otolerence.


Oud Vuil.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-07-2004 23:09 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik koop denk ik ook maar twee per jaar. Maar ik kocht vroeger veel. Ik heb er nu een stuk of driehonderd, en ik weet meestal toch niet welke ik op moet zetten. Dus dan zet ik Master Of Puppets maar weer es op. Want die snap ik tenminste !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2004 0:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hehe, heersend als je met je eigen quotes om de oren geslagen wordt .

Cryptopsy = fuckin' heersch, trouwens. Ik hoop echt dat we spoedig nieuw materiaal kunnen begroeten!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2004 12:31 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 22:50 schreef Mutilator het volgende:
euh...



Ja idd, meer dan de gemiddelde luisteraar. Ik spreek mezelf niet tegen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2004 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou ....
Gemiddelde ligt hier toch zo rond de 5 a 6 kopen (gemiddelde is wat laag omdat ik de laatste tijd wat minder koop), met promo's krijgen erbij zo rond de 10/12 per maand ...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2004 13:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nieuwe Cryptopsy cd is op papier helemaal af, maar ze weten nog niet wanneer ze de studio in gaan, en dus ook niet wanneer een release zal plaatsvinden. Zal dus wel einde van het jaar/begin 2005 worden. Dit najaar tourt de band door Canada blijkbaar, misschien noord Amerika, maar ik zie ze niet naar Europa komen voor 2005...

*kijkt naar boven* Ah ok, dit zijn dus de kernpunten uit de quote van M, in het Nederlands .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-07-2004 13:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juli 2004 12:31 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja idd, meer dan de gemiddelde luisteraar. Ik spreek mezelf niet tegen.


Hoe kom je aan gemiddeld? Ik ken niemand die zo ontzettend weinig cd's heeft en koopt als jij; ken daarentegen bergen mensen die veeeel meer hebben en veeel vaker kopen dan jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2004 13:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 13:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 juli 2004 20:14 schreef Chelman het volgende:
Hmm...Cryptopsy is idd niet voor iedereen maar het is verre van standaard blastbiet death a la Nile e.d. Ik vind Cryptopsy persoonlijk niet in dat straatje passen al ben ik het met je eens dat het standaard beuk deth inderdaad niet zo gaaf is.




WAT?!?!?! En nog onlangs zat je te bweren dat originaliteit nergens voor nodig is en dat bands vooral moeten doen wat ze altijd al deden....



je kan origineel zijn en tevens je stijl trouwblijven...je geloof het of niet!

Morbid Angel zijn min of meer de originators van een stijl/genre of ze vandaag nog zo origineel zijn? geen idee maar ze hebben wel een hele eigen sound, dat is op zich alweer origineel.

Ik vind hun nieuwere platen overigens geen fuck aan!

een band hoeft niet altijd origineel te zijn trouwens als het lekkere muziek is...



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 13:26 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 13 juli 2004 20:15 schreef Jenje het volgende:
en speelt ie zelf in een coverband ... pfsh



wat een suffe opmerking zeg, er is ook nog zoiets als gewoon lol maken....

Ik mag daarom nog wel een mening hebben over muziek...of niet?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2004 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerel hap niet zo Zal mij rotten, maar Cryptopsy is toch echt geen 12 in een dozijn band.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-07-2004 13:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Klopt... 13


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2004 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... i hate you guys ..


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-07-2004 13:32 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja hap niet zo...vond het niet zo'n faire opmerking, maar goed

iedereen zijn mening en zijn smaak, voor mij hoeft Cryptopsy en consorten niet zo, al vind ik ouwe death metal echt kikke...

ben eerder benieuwd naar nieuw Obituary werk!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2004 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oude deathmetal is ook totaal niet te vergelijken met Cryptopsy, dus als je de wat nieuwere vormen (zoals Cryptopsy) gewoon niets aan vind, dan is het een kwestie van smaak, niet van originaliteit.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2004 14:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2004 13:19 schreef Mutilator het volgende:
Hoe kom je aan gemiddeld? Ik ken niemand die zo ontzettend weinig cd's heeft en koopt als jij; ken daarentegen bergen mensen die veeeel meer hebben en veeel vaker kopen dan jij.


Mensen die ik ken kopen minder dan ik, dus wat dat betreft is het wel een gemiddelde. Het is maar net wat je bestedingspatroon is, ik koop niet alleen maar metal spullen en bij jou maten zal het wel een prioriteit zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-07-2004 0:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juli 2004 14:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Mensen die ik ken kopen minder dan ik, dus wat dat betreft is het wel een gemiddelde.


Nog minder?!? Godverdomme zeg...

quote:
Het is maar net wat je bestedingspatroon is, ik koop niet alleen maar metal spullen en bij jou maten zal het wel een prioriteit zijn.


Zij kopen ook niet bepaald alleen metal spullen; kopen gewoon wat ze leuk vinden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2004 0:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-07-2004 0:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Overigens is er niks mis mee met 2 cds per maand of voor mijn part per jaar te kopen.

Je moet dan alleen niet gaan roepen dat je 'o zo allejezusveel CDs koopt'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-07-2004 0:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

0tolerence moet gewoon helemaal niks roepen, hij moet netjes melk drinken en pindakaas eten en dan komt het over een jaar of vijf wel goed.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-07-2004 0:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2004 0:20 schreef M. het volgende:
0tolerence moet gewoon helemaal niks roepen, hij moet netjes melk drinken en pindakaas eten en dan komt het over een jaar of vijf wel goed.


LUL! Mijn scherm zit nu onder de thee!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-07-2004 0:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

ontopic graag


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-07-2004 14:00 by 0Tolerence Profiel van 0TolerenceQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 15-07-2004 14:02]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen