|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Keyboard? Brrr. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Edit JB? Vrees dat we een dertien in een dozijn met keyboard riedeltjes doorspekt album gaan krijgen. Met kut vocalen uiteraard. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
De Monolith Deathcult is trendsettend met hun Casio Keyboard Death Metal. |
|
Jammer is dat weer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik hoop dat er nog een band is die Cryptopsy heet en Hagal die nummers heeft doorgelinked. Dat blijf ik hopen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Holy shit dit kan toch echt niet Cryptopsy meer zijn, het klinkt qua riffs heel saai en kut net als de drums, moet wel een andere band zijn, waar zijn die keys nou btw? hoor er wel wat van cryptopsy in maar het klinkt wel heel erg duf en slecht. |
|
hehe wat een quasi mike patton interessant-doenerij dit Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Als je dit nieuwsitem bekijkt zul je de songtitel "Bemoan the martyr" tegenkomen: http://www.cryptopsy.net/lost/express/newsen.html Lijkt er dus sterk op dat dit inderdaad legitieme nieuwe nummers zijn van een band die ooit gave muziek maakte. |
|
quote: ? Wat dacht je van Nocturnus? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Laat dat Extreme metal maar weg |
|
quote: WTf is dit voor een ZOOI "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Uhhhmm..... wtf idd.. wat moet ik hier mee.. dit is geen cryptopsy. JB. Ps: mart, tel is half dood, smsje of mail zo wel |
|
quote: wtf happened? Wat is dit voor bagger?!? |
|
Damn.. :') |
|
Zeer spijtig, die nieuwe nummers. Ik ben heel benieuwd hoe ze hun ouwe zooi op Neurotic gaan spelen. |
|
... |
|
Ik weiger echt tegeloven dat dit de nieuwe cryptopsy is, het moet wel een geintje zijn net bij die "geleakede" neurosis toen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Niet dus. Van het roddy forum: quote: dus.... [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 13-03-2008 17:00] |
|
GVD. Canadese homo's "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Goh, ze doen slipknot na .. |
|
Kanke... koorts! Vette shit dit!!! mvg wk10 |
|
Wat is dit voor bagger? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |