IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cryptopsy Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 23:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Van cryptopsy.net:

quote:
Hello friends, hope all of you are well. Cryptopsy would like to thank you for your patience and your fidelity. There have been lots of factors thrown our way making it very hard to give you concrete news and updates regarding the recording and release of the new album. The only news we can tell you for now is that it is written and it’s going to floor you. The music along with Lord Worm’s lyrics will definitely turn some heads. The plan is still to record with Pierre Remillard (None So Vile, Whisper Supremacy, And Then You’ll Beg, None so Live) at Wild Studio in St-Zenon, Quebec. When? Hopefully soon.

But in the meantime we are dying to see you guys and play shows with the Worm himself. We will start by playing in Canadian festivals, on the 10th of July in Sept-Iles and on July 13th in Ottawa. On the 18th of July we will have the pleasure of attending and playing at the Dom Famularo and Friends' Drum Day Benefit in Rhode Island, USA. The band will be playing a few songs followed by a drum solo by Flo Mounier and possibly a drum piece with both Flo and Derek Roddy from Hate Eternal.

The band is also planning some tours for the end of summer and in the fall as well. The set for all these shows will include some material from every album and None so Vile played in its entirety. Quebec city and our hometown Montreal have just been confirmed for October 8th and 9th respectively, as well as our participation to the Trois-Rivieres Metalfest IV on November 6th. Make sure to check out the tour dates section on our web site for all the details on the shows just mentioned and to have an up to date list of booked concerts as we will refresh the section as soon as they are confirmed.

Some new photos with the current line-up have been released on the web site and others will follow as well as on webzines and magazines with interviews, as the band re-emerges onto the scene. We will keep you updated on the events to come on a regular basis and are planning interactive features for the site.

For you Canadian fans look for Flo Mounier on the cover of Drums Etc Magazine for the May-June issue with Ange Curcio (Eric Lapointe/Jonas), in your local music stores. Also, Flo will be featured on a sports television show called Adrenaline on CBC French network Radio-Canada, on June 26th at 4:00PM. The idea behind this TV show is to discover people that perform at high physical levels in their career outside the sports world.

We thank you again for your continued support and hope to see you soon on tour, keep it Extreme.

Gedateerd op 24 mei.


Met andere woorden:


AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!





(ik heb vandaag eindelijk 'And Then You'll Beg' eens gekocht, wat een onmeunig brute en beukende plaat is dat zeg)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2004 23:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ein.
De.
Lijk.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


cranial
Usericon van cranial
Posted 11-06-2004 12:14 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

cryptopsy heerscht!! gauw naar nederland ermee.


Expired,Erased and Forgotten


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-07-2004 13:35 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht


Bandfoto met Lord Worm er weer als vanouds bij.

N.B.: Let op de nieuwe look van Flo


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-07-2004 13:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

En wie van die knapen is flo?


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 13:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Oude foto, maar het nieuwe album gaat uber worden. Het wordt het meest gestoorde shit wat ze tot nu toe gebrouwen hebben. Dus ik ben benieuwd!


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 13:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:37 schreef Infaustus het volgende:
En wie van die knapen is flo?


Volgens mij de 3e van links


"This one is older than shit, heavier than time!"


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 10-07-2004 13:41 by Fred W Wijzig reactieProfiel van Fred WQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Volgens mij de 3e van links


Nee, de tweede van rechts!


Way too gay!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 13:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:41 schreef Fred W het volgende:
Nee, de tweede van rechts!


muhahaha


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 13:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 13:35 schreef Naturens Galleri het volgende:

Bandfoto met Lord Worm er weer als vanouds bij.

N.B.: Let op de nieuwe look van Flo


Heheh je broertje zoekt je hier; bel em ff op 06-14518625

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2004 13:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-07-2004 13:44 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Oude foto, maar het nieuwe album gaat uber worden. Het wordt het meest gestoorde shit wat ze tot nu toe gebrouwen hebben. Dus ik ben benieuwd!

Inderdaad een oude foto, deze is van februari dit jaar

De tweede van rechts correctomundo


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-07-2004 14:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:44 schreef Naturens Galleri het volgende:
Inderdaad een oude foto, deze is van februari dit jaar

De tweede van rechts correctomundo


Ja, dat zeg ik, oude foto. Ik had deze namelijk al een tijd geleden gezien wiseguy


"This one is older than shit, heavier than time!"


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 12-07-2004 12:45 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Ja mister Cryptopsy expert

Het is maar wat je onder 'oud' verstaat hè? Het ging mij eigenlijk meer om de vernieuwde look van meneer Flo


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-07-2004 14:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 12:45 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ja mister Cryptopsy expert

Het is maar wat je onder 'oud' verstaat hè? Het ging mij eigenlijk meer om de vernieuwde look van meneer Flo


achh, wat lief


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-07-2004 18:54 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 13:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Oude foto, maar het nieuwe album gaat uber worden. Het wordt het meest gestoorde shit wat ze tot nu toe gebrouwen hebben. Dus ik ben benieuwd!


En ga je hem downloaden of in het ECHT kopen sukkel. Cryptopsy is 'n shit band, vooral het laatste album. En dan die zanger, ben toch echt blij dat Lord Worm terug is gekeerd op z'n oude nest he OTje.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2004 19:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 18:54 schreef Faust het volgende:
En ga je hem downloaden of in het ECHT kopen sukkel. Cryptopsy is 'n shit band, vooral het laatste album. En dan die zanger, ben toch echt blij dat Lord Worm terug is gekeerd op z'n oude nest he OTje.


Sukkel, ik heb alle albums behalve de eerste gekocht. En het laatste album is geweldig, alleen jou IQ is niet toereikend om het te kunnen waarderen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-07-2004 19:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik geloof niet dat jullie vriendjes zijn


spelfout weggehaald...


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-07-2004 19:20 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:15 schreef 0Tolerence het volgende:
Sukkel, ik heb alle albums behalve de eerste gekocht. En het laatste album is geweldig, alleen jou IQ is niet toereikend om het te kunnen waarderen.


Piss off lulletje Rosewater, hij heeft ZOWAT alle albums het is niet waar. De eerste niet? Wat jammer voor jou, hij ligt voor 10 euro bij Displeased op je te wachten.
Jij kraakt alles mannetje, nou weet je hoe dat voelt om altijd andere genre's af te kraken. De Death Metal liefhebber maar ondertussen alles downloaden, zodat de Death Metal binnenkort zo dood als 'n pier is.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2004 19:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:20 schreef Faust het volgende:
Piss off lulletje Rosewater, hij heeft ZOWAT alle albums het is niet waar. De eerste niet? Wat jammer voor jou, hij ligt voor 10 euro bij Displeased op je te wachten.
Jij kraakt alles mannetje, nou weet je hoe dat voelt om altijd andere genre's af te kraken. De Death Metal liefhebber maar ondertussen alles downloaden, zodat de Death Metal binnenkort zo dood als 'n pier is.


wahahaha, wat een gelul. Ik koop zat en meer dan menig zo genaamd "metal liefhebber". Flikker jij nou maar een eind van dit forum, want jou kansloosheid is niet gewenst.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-07-2004 19:26 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:22 schreef 0Tolerence het volgende:
wahahaha, wat een gelul. Ik koop zat en meer dan menig zo genaamd "metal liefhebber". Flikker jij nou maar een eind van dit forum, want jou kansloosheid is niet gewenst.


Kom er nou maar voor uit.
Ziele Piet.
Want mij kansloosheid is niet gewwwwenst
Jij hebt geen geld te makken man.
In de plaats van dat ga je downloaden, en mag je wel heel blij zijn dat je erover mee kunt praten.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-07-2004 19:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:26 schreef Faust het volgende:
Kom er nou maar voor uit.
Ziele Piet.
Want mij kansloosheid is niet gewwwwenst
Jij hebt geen geld te makken man.
In de plaats van dat ga je downloaden, en mag je wel heel blij zijn dat je erover mee kunt praten.



O ik moet nog uitleggen waarom jij kansloos bent ook. Ten eerste dat zielige geleuter dat ik alleen maar download. Ten tweede een belachelijk onzinnige topic openen waar je als een klein kleutertje gaat zitten vertellen wie er wel niet teveel download. Ten derde, het enige wat je doet op dit forum is kankeren en onzin praten.



"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 13-07-2004 19:31 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:30 schreef 0Tolerence het volgende:
O ik moet nog uitleggen waarom jij kansloos bent ook. Ten eerste dat zielige geleuter dat ik alleen maar download. Ten tweede een belachelijk onzinnige topic openen waar je als een klein kleutertje gaat zitten vertellen wie er wel niet teveel download. Ten derde, het enige wat je doet op dit forum is kankeren en onzin praten.




OK OT nu is het genoeg geweest.
Sorry zo bedoelde ik het niet excuses van mij kant ok.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-07-2004 20:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:22 schreef 0Tolerence het volgende:
wahahaha, wat een gelul. Ik koop zat en meer dan menig zo genaamd "metal liefhebber".


Nou dat valt ook mee...nog niet zo lang geleden postte je dat je iets van 63 originele CDs had.....



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 13-07-2004 20:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb er "iets" meer en ik vind Cryptposy een ongelofelijk suffe band!


doet me echt totaal niets! standaard blast death....zelfde met Nile en Hate Eternal.

Doe mij dan de ouwe Morbid Angel maar dat was tenminste nog origineel..



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-07-2004 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cryptopsy standaard????? Dat toch zeker niet ..


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen