![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt toch niet verkeerd Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Het klinkt zeker niet verkeerd, ben benieuwd naar het eindresultaat. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Nou, ik heb dit ook ooit gedaan en (enigszins tot mijn verbazing) kon ik concluderen dat hij echt wel alle woorden eruit tunnelt..volgende keer meer de aandacht op alle schakeringen zetten die je hoort en evt verifieren door zelf mee te doen/timen met ademen en dergelijke ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
ZO ZEG luister nu naar wat youtube van het cryptopsy album en ben behoorlijk weggeblazen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
wist trouwens niet dat Ungentle Exhumation opnieuw is uitgebracht, ik heb de 7" ![]() super lomp IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Die nieuwe is dat? Ben benieuwd. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Ik zeg er alvast bij, de zang is behoorlijk saai, voorde rest niets om over te zeuren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Die 7" is al wel 10 jaar oud. Ik weet het, want ik heb 'm hier liggen. Hij is ongeveer $20,- waard, geloof ik. Ja hoor... ![]() |
|
ok dan! lag net dubbel om het een jazzy tussen stuk van Red-Skinned Scapegoat. Gelukkig hebben ze nog wel humor. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Zang boeit me gelukkig niet zoveel dus dat betekent luustern. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
![]() |
|
Zojuist heb ik ze weer live gezien en heel 'None So Vile' langs horen komen. Màn wat goed. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Wist niet dat ze dat deden ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik wist ook niet dat dat de insteek was van dit optreden/deze toer maar het was een aangename verrassing. ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2018 19:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
De nieuwe EP: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Horen jullie ook net na 4:14 'houd je waffel'? Wat bedoelde Lord Worm ermee en sinds wanneer zit hij bij de illuminati? https://youtu.be/JaBTuB-Nqpo #deep ![]() |
|
8 september komt de nieuwe plaat. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Mooie hoes. Tof nummer. ![]() bub ![]() |
|
![]() En die hele plaat: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-09-2023 20:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |