|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Haaien... Ik ga nooooooit in zee zwemmen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
water, niet zoals douches enzo maar ik bedoel zeeën en meren enzo... en ook haaien jah goh vergeet helemaal relatievrees erin te zetten, sinds mijn eerste echte grote liefde mij totaal onverwacht dumpte ben ik als de dood opnieuw gedumpt te worden, tenminste zonder dak het zie aankomen, soms leidt dit tot paranoia taferelen in me kop [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-01-2002 21:43] Je moeder. |
|
Een dixie ... en dat dan mensen hem omduwen als ik er nog in zit |
|
Euhm, wat is een dixie... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
zo'n plee op locatie Je moeder. |
|
quote:Ja en dan het hele chemische goedje over je heen krijgen |
|
Ieks... Graspoptoiletten.. Ieks... Of je GSM ofzo erin laten vallen... Ieks Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ben bang voor sommige mensen die dreigend overkomen op straat bijv. Ook wel bang voor sommige insecten, maar niet extreem. Maar waar ik echt niet tegen kan is het zien van brandwonden, en andere ernstige verwondingen. Ik krijg dan al snel de neiging om flauw te vallen. Is pas sinds kort.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: maak je maar geen zorgen. in de noordzee komen alleen maar kleine haaitjes voor. die geef je gewoon een trap en die maken dat ze wegkomen.rond engeland komt de reuzehaai voor maar die leeft alleen maar van plankton. witte haaien komen zo ver ik weet niet in onze contreien voor. maar spinnen zitten er duizenden in elk huis! |
|
sommige insecten vind ik echt ranzig zoals grote spinnen en andere vieze beestjes [Dit bericht is gewijzigd door The Coming Curse op 03-01-2002 21:54] |
|
Tegen spinnen of muizen heb ik absoluut niks... Veel te klein om me angst aan te jagen (alhoewel, van die spinnen met dikke zwarte lijven...) Ik heb eignelijk schrik van alles wat in de zee zit, gewoon omdat ik niet weet wat er allemaal rondzwemt maar dat wat er in rondzwemt in ieder geval groot is... Ril... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: In de Noordzee mogen we gerust zwemmen hoor, de gevaarlijke haaien zitten toch in te diepe zee en de films Jaws geven een totaal verkeerd beeld van haaien. Haaien bestaan al miljoenen jaren en vormen een essentieel deel van de voedselketen in de zee en de oceanen. Ter informatie: De grootste haai die op de wereld voorkomt is de walvishaai en is 18 meter lang en een PLANKTONETER (de kleinste levende organismen in de zee en de oceaan). Slechts een klein deel ervan is effectief gevaarlijk voor de mens. De zwemmers zoeken het meestal wel zelf. Wanneer ze een rugvin zien beginnen ze te spartelen en wild te worden, wat bij de haai een teken geeft van een ziek dier in het water, dus denkt hij, opruimen maar, hij kan er ook niets aan doen dat hij niet weet wat wij weten. Wanneer je kalm blijft, hoe moeilijk het ook is, doet hij heus niets. De haai is ook een met uitsterven bedreigde diersoort door al de jacht erop om kustgebieden veiliger te maken en sportvissers die maar al te graag hun kaakbeen als souvenier mee naar huis nemen. Ik zou zeggen, bescherm de haai, het is een onmisbaar dier. P.S.: de gevaarlijkste is de cargarodon carcharias m.a.w. de witte of mensenhaai. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ja al het water wat diep is vind ik eng.. zelfs het zwembad als het heel rustig is enzo |
|
quote: de tijgerhaai is toch gevaarlijker? tenminste, valt vaker mensen aan Je moeder. |
|
Maar die komt slechts in volle zee voor, niet voor de kusten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Van mij moeten ze niet dood hoor, leven en laten leven, maar als ik er ooit een tegenkom, hoe vredelievend ook, doe ik het gegarandeerd in m'n broek... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: en wat dacht je dan van die reuze-inktvissen??? en in de noordelijke zeeen komt een kwal voor met een enorme diameter, je weet maar nooit of tie honger heeft! effen serieus, ik denk dat het meest gevaarlijke zeedier de zeekrokodil is want dat schijnen erg agresiieve dieren te zijn (maar ik vrees dat ook deze soort zo onderhand op de rode lijst staat) |
|
quote: klopt, ik heb trouwens wel eens een documantaire gezien waarin werd uitgelegd waarom haaien soms iemand aanvielen. er werd een shot zien van iemand die op zijn surfplank lag te peddelen van onderaf gezien. en dat lijkt erg veel op een zeehond, de natuurlijke prooi van sommige haaien.ook hebik wel eens gehoord dat haaien wel eens iemand aanviel en vastpakten maar daarna gewoon loslieten ( we zijn te vies ). trouwens, grappig is dat waarschijnlijk niemand orca's als gevaarlijke vleesters ziet terwijl ze nota bene veel groter zijn dan haaien! in theorie kunnen die toch ook iemand in een hap doorslikken! is dit het "free willy"-effect? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-01-2002 22:13] |
|
quote: ik zag vanmiddag toevallig nog op NGC dat ze JUIST in ondiepe stukken bij zandstranden zitten... (<-hapsmilie) Je moeder. |
|
quote:Nee, het free Willy-effect is dat iedereen orca's heel lief en poezelig vindt. Wat ze ook zijn trouwens... Ik ben (tegenwoordig in mindere mate) bang voor wespen. Ooit toen ik klein was (4 jaartjes) gestoken, en sindsdien... Verder kan ik niet goed tegen te krappe ruimtes waar ik niet zo 1-2-3 uit kan. |
|
spinnen MassMörd |
|
ik ben bang voor enge geluidjes als ik alleen thuiszit... das geloof ik het enige waardoor ik echt een adrenalineschok krijg omdat ik dan niet durf te gaan kijken wat het geluid nou precies is en waar het vandaan komt, maar dan pak ik stilletjes me mes en als er dan iemand mocht binnenkomen kan ik waarschijnlijk toch niks doen omdat ik dan helemaal lig te rillen BEHHH! |
|
Bang ... Hmm .. voor verraad door degene die ik liefheb. Voor materiële dingen is er wel een soort spanning, maar dat noem ik geen angst. |
|
Ik ben enorm bang voor spuiten. Vooral bloedprikken is voor mij een enorme ramp! Als dat op de tv is kan ik er ook echt niet naar kijken... |
|
quote:Sja, die was ik vergeten. Alhoewel hard op je tong bijten wel wil helpen. Brrrr... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |