|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als dat op het bed liggen niet langer dan een week duurt, dan ja. De terminale kanker (of andere langdurige ziekte )was mij even ontglipt :O en dan kies ik toch ook maar voor het snachts dood gaan. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
...de toekomst van deze planeet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
regen op Graspop Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
struikelen over draden of simbalen omver te lopen tijdens machine head Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ben als de dood dat ik mijn CD's ooit kwijtraak of iets dergelijks. Moet er niet aan denken. |
|
quote: Haha, krijgen we misschien wel andere leuke foto's te zien. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik heb ook een slakkenfobie heb ik laatst ontdekt. Op het fietspad dat ik neem naar mijn werk liggen als het geregend heeft van die zwarte en bruine naaktslakken. Als ik daartussen rij beginnen mijn voetzolen spontaan te jeuken. Dat slijmerige, die langzaam bewegende voelsprieten, gatverdamme! |
|
quote: ik rij er altijd overheen, mijn record staat op 19 slakken over 100 meter |
|
quote: Jup.. er blijft niet veel van over dankzij deze mensheid |
|
mensen die mijn tent vuil zullen maken |
|
Vrouwen waar ik van besluit om er in op te gaan en je dan laten vallen!! I hate the morning (light) |
|
Niet echt bang voor maar lijkt me best kut om je vriendin te betrappen als ze een andere gast ligt te neuken. |
|
ik kom wel heel oppervlakkig over als ik nu zeg dat ik bang ben voor spinnen... maar toch HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ja best wel Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
geen idee waar ik echt bang voor ben ik ben in het buitenland een paar keer goed bang geweest alles wat ik nu mee maak valt daar bij in het niets dus |
|
Voor beestjes ben ik niet bang, ik heb een poos geleden toen ik bezopen was een spin opgegeten Ik kan niet echt iets bedenken waar ik nu bang voor ben, maar ze zijn er vast wel. Vroeger was ik vaak bang voor dingen die er niet waren, maar die ik zelf bedacht. |
|
quote: ik ben niet bang voor beestje (hou dr alleen niet zo van) maar opeten.. das iets anders.... |
|
(zeer clicé maar uuhmm) was tenminste geen vleermuis! |
|
quote: Ozzy rules |
|
ik ben bang voor vlinders *rare fobie?!* hmja. 1tje valt nog wel mee, maar voor meerdere vlinders ren ik hard weg! [Dit bericht is gewijzigd door bean sidhe op 24-07-2002 20:47] ...Wat Een Mooie Dag... |
|
quote: Vlinders heerschen! Is het je opgevallen dat de afgelopen jaren de vlinder veel minder voorkomt in de Nederlandse tuinen? Vlinders doen werkelijk helemaal niets kwaad; dus waarom bang zijn? Trouwens, hetzelfde geldt voor spinnen; doen niks kwaad. Ze zijn zelfs heel nuttig. |
|
spinnen vind ik ook niet echt leuk. maar vlinders zijn gewoon echt eng, met hun vieze lichaampjes..(bah!)! mja. ik kan er ook nix aan doen! ...Wat Een Mooie Dag... |
|
quote: spinne hebben ACHT ogen en ACHT uiterst haroige poten. Brrrrrrrrr. trouwens voor de spinnen fans: er breken gouden tijden aan in de bisocoop want er komen uitvergrote spinnen voor in: harry poter deel II Lord of the rings deel II(vermoedelijk) en uiteraard de film eightlegged freaks of zoiets. ik doe in ieder geval mij ogen dicht tijdens die scene's en bij laatsgenoemde film zie je mij helemaal al niet ( Ja, ik ben bang voor spinnen maar dat had ik al gezegd) |
|
Shelob ! Ik heb bang voor kakkerlakken. Als ik er 1 zie dan ben ik gelijk weg! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |