|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben bang dat het morgen weer een drama gaat worden als we weer eens met de band gaan stappen hahahaha......... |
|
Wakker worden en dat me penis eraf ligt BRRRR Godverdommen.. |
|
Kheb faalangst. Voor de rest houd ik ook niet zo van bijen, wespen en hommels Love is a curse |
|
idd wespen ben ik ook bang voor, maar dat komt omdat ik heel allergisch voor die beesten ben. Als ik word gestoken word ik eerst een michelinpoppetje en moet ik als een idioot naar het ziekenhuis om mijn prikje te halen. wespen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
faalangst... wie niet waagt, kan ook niet verliezen weet ge wel.. |
|
naalden was ik vergeten ja en dat ik mezelf omleg, ik weet wel dat het waarschijnlijk gaat gebeuren maar toch, een beetje eng is het wel |
|
Ik wordt best panisch wanneer ik een grote spin zie (in het echt of op een plaatje maakt niet uit) En vroeger als kind vond ik die draaiorgel muziek eng, als ik zo'n ding tegen kwam wanneer ik met mijn ouders in de stad was, durfde ik er echt niet langs te lopen! De laatste tijd ben ik vaak bang dat mijn lieve, mooie kamer in de hens vliegt...... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 14-04-2002 9:09] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
L'enfer, c'est les autres. Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik was vroeger bang voor de trekpleister.. Ik vind het nog steeds moeilijk om die winkel in te lopen.. Vraag me niet waarom Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben sinds het bijlmerincident bang geweest om een vliegtuig op mijn hoofd te krijgen. Verder vind ik metalliefhebbers eng. BROODJE POEP! |
|
fear me!! haha |
|
... mezelf op het moment... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik ben ook erg bang voor sokken. Vooral de rechter. BROODJE POEP! |
|
quote: mmm leuke zin |
|
ik ben bang om alleen te eindigen Je moeder. |
|
quote: Oh ja, lekker positief Love is a curse |
|
Ik ben bang ombotbreuken te zien en speciaal van dat soort waarbij je de botte echt in de kreukels ziet liggen of van die open breuken |
|
*krak* Je moeder. |
|
ja dat is niet echt een plezierig gezicht |
|
quote: wow ,dan ben ik gelukkig niet de enige No meat is sweater |
|
wat is er nou zo erg aan een vlinder??? Je moeder. |
|
Ze vladderen! |
|
ja lach maar.. ik hou er niet van als ze min m'n gezicht gaan lopen fladderen... vlinder No meat is sweater |
|
quote:Met een "v"...? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2002 22:55] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |