|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
grote harige spinnen (al ben ik een hele held met de stofzuiger). No regrets and no remorse... |
|
oja ik ben ook wel beetje bang dat ik in een depri bui mezelf iets aandoe..... BEHHH! |
|
ik kan niet zo goed tegen hoogtes, is iets wat ik van mijn mams ( ) heb overgenomen. Echt ik zag laatst een programma over iemand die in een hoogmast klom en het gevoel in me maag kwam al naar boven. Verder heb ik eigenlijk weinig last van angst. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 04-01-2002 3:17] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Mijn portomonnee is er een keer in gevallen vlak voordat ik wou gaan pissen...hij bleef gelukkig vlak naast een drol liggen en glee niet weg naar de zeikant van de 'afvalbult' daaronder.Ik kon 'em dus gewoon pakken. MASSOL!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ontopic: Wespen: klotebeesten!!! 's zomers vliegen ze wel 's m'n zolderraam binnen waar m'n bed onderstaat. Grote spinnen ben ik ook geen fan van, maar wordt er zeker niet panisch van ofzo. Liefdesverdriet (ben er niet bang voor: =gewoon akelig) Inspiratieloosheid. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: like zelfmoord? |
|
Wespen!! Daar ga ik voor op de loop. the only pleasure is pain |
|
quote:Ik ook! Wespen zijn met stip de engste insekten! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Een pleurishekel aan wespen, en dan vooral in zuid-europa daar zijn die beesten nog een stuk groter ook.(ril smiley) Bazzio Attacks!!! |
|
Haha, kvind altijd wel humor als mensen bang zijn voor wespen. Ben je zo op vakantie en zit je ff te eten. Vliegt opeens 1 van je maten weg. Een wesp, een wesp! Whaha, die beesten doen dus echt helemaal niks als je ze niet aanvalt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
het is ook meer die potentiele dreiging wat de angst opwekt... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik ben bang voor de toekomst van deze planeet... ivm economie, technische 'vooruitgang' etc. |
|
quote: Ja, dat heb ik ook. Ik moest laatst 3 buizen bloed laten tappen.. Echt waar; DAT NOOIT MEER! Vreselijk.. |
|
Ik ben niet bang voor de toekomst; ik verwelkom elke kaakslag van de realiteit op het aangezicht van de wereld zodat de mensheid collectief wat minder met onzin bezig is. Zelf kan ik totaal niet tegen open aders en dergelijke. Splatter horror kan ik prima hebben, maar zodra er een mes in mijn of andermans aderen snijdt krijg ik moeite om rechtop te blijven staan. Ben er nog voor naar de dokter geweest ook; een psycho-somatische reactie noemde die het, alsof ik dat nog niet wist. En bloedprikken? Ik hoop dat dat nooit hoeft, want dan ga ik ZEKER neer. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-01-2002 12:11] |
|
Hoogtes en ... (durf het bijna niet te zeggen)... ik heb een bloekhekel aan vlinders. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hoogstevrees.....heb ik ook I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
ik ben ook geen held op hoogte |
|
quote: Vlinders ???? Please explain ... |
|
bah om alleen in mijn brandgang te lopen en clowns getver alleen die koppen al. |
|
quote: Geen flauw idee waarom, maar ik heb gewoon een aversie van vlinder... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
hoogtes (heb indoor klimmen gedaan om mn angst te overwinnen, helpt wel, maar je moet het dan wel blijven doen ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wat ook helpt tegen hoogtevrees... Van zo'n Olymische springplank in het zwembad springen... Ik had vroeger zo'n soort hoogtevrees waar je overal van wil afspringen.. ALs ik geen hoge leuning voor me had, zou ik zo springen... Toen ben ik een paar keer van zo'n megahoge springplank gesprongen en ik ben er nu bijna helemaal vanaf.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Ik durf daar niet eens op I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: dat is wel zeer uniek! benje zeker blij dat het winter is? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |