|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb vooral angst voor de angst. Let wel ik heb een paniekstoornis dus dat geeft veel. schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk |
|
JA! Ik heb eindelijk een nieuwe bureaustoel! |
|
ik ben bang dak doodga van de koppijn Je moeder. |
|
Als ik buiten ben ben ik altijd bang dat er vogels op mijn hoofd poepen BROODJE POEP! |
|
dat heb ik als ik onder een lantaarnpaal door fiets en er al een paar dikke duiven op heb zien zitten Je moeder. |
|
Da's nog niks, bij ons hebben ze adelaars.. BROODJE POEP! |
|
Ik ben nergens bang voor sebinsagoil |
|
mijzelf zo af en toe |
|
Ik ben bang voor wespen! aaaaaaaaaaaah kutbeeten moeten mij altijd storen als ik ff lekker eet buiten. afschieten!!! En ik ben bang voor het monster onder mijn bed! aaaaaaah ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
quote: waar woon jij?? Je moeder. |
|
Nijmegen BROODJE POEP! |
|
weet je zeker dat et geen vliegtuigen zijn Je moeder. |
|
Ken jij vliegtuigen die op je hoofd poepen? BROODJE POEP! |
|
ze moeten toch ergens die plee legen maar het verschil tussen een vogel een een liter of wat schijt merk je wel jah Je moeder. |
|
Ik ben bang dat het bier hier op is |
|
Gister kwam een oude vissegraat fobie weer eens opspelen; vrat een lekkerbekje op en de graten die ik uit mijn mond viste bleken steeds groter, totdat er weer zoals vroeger er een overdwars in m'n strot ging zitten... ..lekkerbekje per direct linea recta richting wc pot overboord geheveld [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2002 13:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zonde |
|
nou hier komt het dan je gelooft het waarschijnelijk niet... ik schijt in me broek voor treinnen als ik ze zie dan is het net of een 3e wereld oorlog aan de gang is in me buik.. ik draai me altijd om met me ogen strak dicht voor de rest zou ik het niet weten waar ik bang voor moe zijn (dood?) nah. [Dit bericht is gewijzigd door Count op 31-05-2002 11:53] fear me! why?..just do it! |
|
ik zat een keer in de stads bus van almere naar hilversum. toen ik in hilversum aankwam toen gingen de spoor bomen dicht OP ONS DAK!! we zaten dus vast toen kwam da trein en we waren net niet geraakt dit lul ik echt niet... fear me! why?..just do it! |
|
dat ik nooit een vriendin zal vinden. |
|
quote: sja dat heb ik al eens gehad |
|
quote: in de 156 bij Sportpark ? En een bus moet toch wel een spoorboompje omver kunnen rijden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
i schijt em in mijn broek voor stompjes, niet dat ik het erg zou vinden dat ik aan geraakt wordt door een stomp maar het gedeelte waar iets hoorde te zitten (val dan bijna flouw)dus eigenlijk bang voor fantom limbs |
|
doodgestoken te worden terwijl ik in het donker naar huisfiets, of aids krijgen daar ben ik ben voor (ben ik ff blij dat ik geen 1e jaars geneeskunde studente ben ) |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |