|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wespen, bijen, horsels en libellen daar ben ik niet zo dol op (ik ben ontelbaar keer gestoken). Ik heb me aangeleerd geen slaanbewegingen meer te maken zodra ze in de buurt komen. Verder ben ik altijd bang dat als ik in diep water zwem kramp krijg en verzuip (kheb 1 keer kramp gehad in de middellandse zee) Vroeger was ik altijd bang in het donker maar das nou wat minder |
|
Ik ben als de dood voor de tandarts Het is zo erg dat ik me zelfs ongemakkelijk voel in een burostoel die ver achterover kan, dan komen er meteen visioenen van boren en naalden naar boven... *ril* bla...bla...bla... |
|
quote: eheheh. heb zo nu en dan nog es kramp met waterpoloen.. Verzuipen doe ik er nog niet van :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als heerser van de werled, verbied ik ALLE METRO'S !!!! En POT MONGOLEN MET VUUR WAPENS IN DE METRO. Daar heb ik een aardige fobie aan over gehouden. Voormij geen metro meer !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-01-2002 18:10] Wiegen Meister ! |
|
quote: ? Verklaar je nader? 11.45: restate my assumptions |
|
Ben niet bang voor beestjes en insekten ook niet voor hoogtes maar wel voor junkies vies goor onberekenbaar volk |
|
quote: Verklaar ??? Gebruik je verstand maar eens, als goed leest weet je waarom. Wiegen Meister ! |
|
Rode mieren zijn ook erg irritant. Vooral als je in een nest gaat zitten (in korte broek) en het niet in de gaten hebt. Best wel een pijnlijke ervaring. Kwallen vind ik ook best wel eng. the only pleasure is pain |
|
Onwijs bang voor insecten! met name bijen horzels en wespen brr!! Dan kan ik opeens wel hard lopen Verder pijn,naalden en de dood (ja!) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ben niet bang naalden bij mezelf. Maar ik moet het niet bij een ander zien gebeuren, daar kan ik echt niet tegen. the only pleasure is pain |
|
SPINNEN!!! |
|
quote: Spinnen heersen. the only pleasure is pain |
|
kben ook bang voor mezelf als ik teveel gedronken heb... MassMörd |
|
quote: idd ook erg nuttige beestjes |
|
Als er in een kleine ruimte (waar je niet weg kan vluchten) massaal wordt gevochten. Of dat er zo'n sfeer hangt!! Voor de rest niet bang in Nederland!! |
|
quote: ok, dat weet ik, ze zijn nuttig! Maar ik vin spinnen RANZIG!! |
|
quote: Ranzig?? Erg mooi juist. Ik zou dolgraag een vogelspin als huisdier willen hebben, ik heb alleen nog niet de juiste gevonden. the only pleasure is pain |
|
en wat vin jij van ratten? |
|
quote: Ratten vind ik wel gore beesten. Die zien er echt niet uit. the only pleasure is pain |
|
en daar is jester666 nou weer helemaal weg van Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ow en voor tandarts |
|
IK HAAT SPINNEN KLOTE BEESTEN.. Met hun vieze poten gatver.. die beesten moeten sterven |
|
Ik heb dieptevrees. Vooral als ik weet dat het diep is, ga ik er niet in... Als ik in het water moet springen aan de diepe kant van het zwembad, vind ik het niet zo erg, want dan "moet" ik wel zwemmen, maar als ik aan de ondiepe kant het water inga en richting diep water zwem (dat kan je aan de kleur van het water zien), dan ga ik onwillekeurig naar de kant toe. Ik heb er verder geen last van. Ik heb ook pas op mijn 22e zwemles gehad. Voor die tijd durfde ik niet eens het water in. Ik kan nu wel zwemmen, maar je moet niet vragen hoe. De maximale diepte waar ik me prettig in voel is 1.40 m; en het liefst moet er niemand in het zwembad aanwezig zijn, anders durf ik niet te zwemmen. Verder ben ik alleen nog maar bang voor wespen. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Op smalle paadjes met los zittende stenen lang een afgrond lopen...maar dat is wel normaal toch? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |