|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wespen, bijen, horsels en libellen daar ben ik niet zo dol op (ik ben ontelbaar keer gestoken). Ik heb me aangeleerd geen slaanbewegingen meer te maken zodra ze in de buurt komen. Verder ben ik altijd bang dat als ik in diep water zwem kramp krijg en verzuip (kheb 1 keer kramp gehad in de middellandse zee) Vroeger was ik altijd bang in het donker maar das nou wat minder |
|
Ik ben als de dood voor de tandarts Het is zo erg dat ik me zelfs ongemakkelijk voel in een burostoel die ver achterover kan, dan komen er meteen visioenen van boren en naalden naar boven... *ril* bla...bla...bla... |
|
quote: eheheh. heb zo nu en dan nog es kramp met waterpoloen.. Verzuipen doe ik er nog niet van :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als heerser van de werled, verbied ik ALLE METRO'S !!!! En POT MONGOLEN MET VUUR WAPENS IN DE METRO. Daar heb ik een aardige fobie aan over gehouden. Voormij geen metro meer !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-01-2002 18:10] Wiegen Meister ! |
|
quote: ? Verklaar je nader? 11.45: restate my assumptions |
|
Ben niet bang voor beestjes en insekten ook niet voor hoogtes maar wel voor junkies vies goor onberekenbaar volk |
|
quote: Verklaar ??? Gebruik je verstand maar eens, als goed leest weet je waarom. Wiegen Meister ! |
|
Rode mieren zijn ook erg irritant. Vooral als je in een nest gaat zitten (in korte broek) en het niet in de gaten hebt. Best wel een pijnlijke ervaring. Kwallen vind ik ook best wel eng. the only pleasure is pain |
|
Onwijs bang voor insecten! met name bijen horzels en wespen brr!! Dan kan ik opeens wel hard lopen Verder pijn,naalden en de dood (ja!) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ben niet bang naalden bij mezelf. Maar ik moet het niet bij een ander zien gebeuren, daar kan ik echt niet tegen. the only pleasure is pain |
|
SPINNEN!!! |
|