|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Reptielen? Als in krokodillen? VIESPEUK!!! |
|
Slangen tot een cm of 50 en hagedissen. Krokodillen jongen zullen wel iets te zwaar zijn voor het web. En die zullen niet snel in een web belanden Deze beesten kunnen heel wat hebben omdat hun zijde het sterkste materiaal is wat we kennen. 10 keer sterker dan staal stuk sterker dan kevlar en super elastisch. Vandaar dat je er goed kogelwerende vesten mee kan maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Fascinerend ElitE! Ik weet dat je 'iets met biologie' doet, maar mag ik vragen wat voor werk je precies doet? Dat je enge spinnen op je werk hebt? When your people matter, menstrual health matters |
|
ik werk bij een soort open laboratorium. Waar mensen met verschillende achtergronden projecten kunnen doen. en ook zijn er een aantal eigen projecten waarvoor we een aantal beesten en andere organismen zelf in huis hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dieren proeven? VIESPEUK!!! |
|
quote: Zeg eerlijk, werkt er ene Peter Parker bij jullie? Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: We hebben een keer 3d geprinte meelwormenhapjes gegeten maar meer proeven wordt er niet gedaan. Wel aan de materialen die ze produceren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hij is in ontwikkeling ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klinkt interessant en ...vaag :D When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat is een golden orb spider toch? Die heb ik in Costa Rica veel gezien...daar kan je idd aan het web trekken en het gaat niet kapot. Straffe toebak. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |