|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn grootste angst: dat ik mijn geliefden kwijtraak en helemaal alleen overblijf MuayThaigerrr!! |
|
as 't blijkt dat er vuil water in den douche staat (terwijl ik niet gedoucht heb), m'n fles Jagermeister op 'n half week tijd leeg blijkt te zijn (terwijl ik 'n half week ervoor nog 'n slokske had gepakt toen ze nog halfvol was) en dit terwijl 'k alleen woon... moet 'k dan bang krijgen ? |
|
slaapdrinken? |
|
de domheid van de massa Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
en ja voor spinnen k weet niet of ik dat al gepost had, niet die grote, maar die half grote, kruisspinnen, hm hoewel, die grote zijn ook gewoon goor, ik heb zo'n afkeer voor die beesten als ze op mn arm zitten (achter glas vind ik ze heel mooi trouwens) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik ben bang dat ik moet schijten... |
|
Blind worden. Of helemáál doof. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik ben bang dat ik dat niet wil weten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik ben bang dat ik dat ook niet wil weten.. |
|
Ik ben doods benauwd voor naalden en spelden. |
|
ik ben bang dat mijn koud-biervoorraad zo op is.. |
|
quote: Ik word wel eens bang nadát ik heb gescheten; kijk ik achterom en dan... Had je de plee nog gehaald of heb je maar een spoor getrokken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
O ja; ik ben bang voor alles wat met George W Bush te maken heeft. De wereld gaat hard naar de klote door zijn toedoen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kakkerlakken, dat zijn pas gore vieze gedrochten! |
|
Ben bang dat op de dag dat ik dood ga te denken "had ik dat maar gedaan/gezegt". SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Mezelf. Tum podem extulit horridulum... |
|
ik ben bang voor diegene die naast me zit |
|
quote:of dat je op een dag je geliefde dood naast je in bed aantreft. Dat lijkt me zoo erg. En heel erg eng. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
daar had ik niet gedacht, maar da's net zo verschrikkelijk zeg MuayThaigerrr!! |
|
Ik ben bang dat ik op 1 of andere kutklus aan de andere kant van het land gezet wordt |
|
Ik ben bang dat mijn fantasieen waar zijn (en nee dat heeft verder niks met sex te maken ofzo) |
|
Ik ben bang dat dit topic eigenlijk niet meer thuis hoort in Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 12-04-2002 16:22] |
|
Ik ben bang dat het nog steeds een forum is en geen puzzel. Tum podem extulit horridulum... |
|
I fear myself, my mind and my need to kill somebody... NUKE THE WORLD FOR FUCK'S SAKE |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |