IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-11-2002 20:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 20:44 schreef WickedKimmie het volgende:
Tsss...ik ben ook een meisje, zoals u reeds welbekend is...en ik ben ook niet bang voor spinnen. Rare irreeele angst die trouwens aangeboren schijnt te zijn.

sorry ik begrijp dit soort dingen niet, omdat ik al vanaf kleine leefdtijd met allemaal engere beesten in contact ben geweest en me niks deden, slangen, haaien, vogelspinnen, murenen, giftige roggen, giftige vissen.
ik kan me dan niet voorstellen dat je bang bent voor een spin uit Nederland, die niks doet en alleen nuttig is en insecten naar de 7de hemel helpt.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 11-11-2002 21:12 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik kan me ook niet voorstellen dat de eigenschap om bang voor spinnen te zijn aangeboren is, ik weet zelfs vrij zeker dat dit niet het geval is. Meestal krijgen we dat soort fijne fobietjes van onze ouders mee (die zijn dan bang, en dan denkt onze onschuldige kindergeest dus dat spinnen iets zijn om bang voor te zijn, en dus worden wij er ook band voor). Zo hebben ze een keer een baby chimpansee vrolijk met een slang laten spelen (niet een gevaarlijke slang hoor ), maar dat leerde hij snel af toen hij bij z'n moeder was, die wel bang was voor de slang.

Trouwens, over de vlinders, mijn zus was als klein kind ook bang voor vlinders, misschien omdat ze zo fijn fladderen en onvoorspelbaar alle kanten opgaan, en vooral lekker dicht in de buurt van kleurige kleren

En je dan ondertussen ook nog aankijken met van die nep-ogen

NP: Hans Teeuwen - Nostradamus


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-11-2002 9:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik ben geen meisje

Ik heb gewoon altijd al een hekel gehad aan spinnen, zonder enige reden ander dat ze ze er fucking eng uitzien


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Twone
Usericon van Twone
Posted 12-11-2002 9:50 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2002 9:46 schreef Phriar het volgende:
Ik ben geen meisje

Ik heb gewoon altijd al een hekel gehad aan spinnen, zonder enige reden ander dat ze ze er fucking eng uitzien


je bent niet de enigste...brrrrrrrr


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 13-11-2002 9:37 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

quote:
Op 3 januari 2002 21:39 schreef attila_de_hun het volgende:
iedereen heeft wel iets wat hij/zij toch wel akelig vind. wat is dat voor jou???

voor mij is het het volgende:

spinnen(vooral van die grote harige), ik kan er ook niks aan doen.

heb topictitel iets breder gemaakt, zodat er wat serieuzere dingen dan bang voor spinnen ook besproken kunnen worden.

's nachts in je eentje op straat lopen
en heb echt een grote angst m'n moeder te verliezen, dan zou ik d'r echt helemaal alleen voor staan.


*etiket*


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 13-11-2002 13:48 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Kheb een knallenfobie, ik kan echt helemaal paniek raken van een knal. Gaat ieder jaar wel telkens stukje beter. Oud en Nieuw is dus voor mij eigenlijk een ramp, durf sinds een paar jaar eindelijk naar buiten.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


soup
Altijd lekker
Usericon van soup
Posted 12-11-2003 18:06 by soup Wijzig reactieProfiel van soupQuote dit bericht

het einde van het heelal..

Het heelal is plotseling begonnen, en er zal ook weer een einde aan komen. ,,,


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2003 18:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoogtes


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2003 18:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 18:06 schreef soup het volgende:
het einde van het heelal..

Het heelal is plotseling begonnen, en er zal ook weer een einde aan komen. ,,,

Pfff, dat maak jij toch niet meer mee.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 12-11-2003 18:09 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik ben bang voor zetemmers


no text supplied


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-11-2003 18:11 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 21:12 schreef Pil het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat de eigenschap om bang voor spinnen te zijn aangeboren is, ik weet zelfs vrij zeker dat dit niet het geval is. Meestal krijgen we dat soort fijne fobietjes van onze ouders mee (die zijn dan bang, en dan denkt onze onschuldige kindergeest dus dat spinnen iets zijn om bang voor te zijn, en dus worden wij er ook band voor). Zo hebben ze een keer een baby chimpansee vrolijk met een slang laten spelen (niet een gevaarlijke slang hoor ), maar dat leerde hij snel af toen hij bij z'n moeder was, die wel bang was voor de slang.

Trouwens, over de vlinders, mijn zus was als klein kind ook bang voor vlinders, misschien omdat ze zo fijn fladderen en onvoorspelbaar alle kanten opgaan, en vooral lekker dicht in de buurt van kleurige kleren

En je dan ondertussen ook nog aankijken met van die nep-ogen

NP: Hans Teeuwen -
Nostradamus


Angst voor spinnen is wel aangeboren.
Was laatst op discovery, zo mijden mensen automatisch giftige spinnen, ookal zijn ze niet allemaal giftig.
Kinderen kennen die angst nog niet, daarvoor zijn de ouders er, om het kind tegen zulke dingen te behoeden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2003 18:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft toch te maken met het niet kunnen zien van hun gelaatsuitdrukking?


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-11-2003 18:18 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Van de spin?
Geen id..


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-11-2003 18:20 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Mijn grootste angst is midden in de nacht wakker worden en dat er aan het voeteneind van het bed iemand naar me staat te kijken, of iemand vlak boven me zweeft en me aankijkt. Dit slaat nergens op, maar ja...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2003 18:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je weet wat een editknop is of ben je daar een beetje bang van?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 12-11-2003 18:22 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ehm.
Ik heb hoogtevrees, maar als ik op iets van staal sta dan verdubbeld die angst een keer of tien. En een stenenconstructie vind ik meestal ook enger dan een houten.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 12-11-2003 18:22 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

ik ben soms bang voor t onbekende.... en da heb ik al vanaf me jongere jaren, leid soms tot zeer hevige angst buien!!!! zeer vervelend, helaas

[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 12-11-2003 18:23]



Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-11-2003 18:23 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik hier nog niet zo veel weet.......
HELP


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-11-2003 18:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben bang om dik en lelijk (lelijker) te worden..


soup
Altijd lekker
Usericon van soup
Posted 12-11-2003 18:26 by soup Wijzig reactieProfiel van soupQuote dit bericht

Het einde van het heelal mag ik dan waarschijnlijk wel niet meemaken, maar het baart mij toch wel enkele zorgen.
Zucht.. Net zoals het feit dat de wereld er is. dat wij er zijn *dwaalt af,,sorry*


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2003 18:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 18:26 schreef soup het volgende:
Het einde van het heelal mag ik dan waarschijnlijk wel niet meemaken, maar het baart mij toch wel enkele zorgen.
Zucht.. Net zoals het feit dat de wereld er is. dat wij er zijn *dwaalt af,,sorry*
Ik word eerder bang als ik erover na ga denken waar het heelal eindigt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2003 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och je denkt er vaak genoeg over .. nergens




Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-11-2003 18:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Stoere man


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-11-2003 18:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 12-11-2003 19:46 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 5 juni 2002 23:56 schreef Mirandarijntje het volgende:
Ik ben absoluut niet bang voor spinnen enzo, die pak ik gewoon op met een stukje papier en spoel ze door de wc ook niet zozeer voor andere dieren maar voor een aantal andere dingen ben ik wel bang voor en dat is :
- je persoonlijke bezittingen kwijtraken door een brand ofzo die een emtionele waarde hebben.
- zinloos geweld, mensen die zonder aanleiding andere mensen neerschieten of neersteken en meestal ook nog met dodelijke afloop.
- ziektes
- mannen die vrouwen verkrachten.
- invalide worden of gehandicapt raken terwijl ik wel ontzettend veel respect heb voor die mensen die ondanks dat,iets van hun leven weten te maken !!!

Dit is wat me zo het eerste te binnen schiet.





en nu begin ik toch wel een beetje bang te worden voor de operatie die ik 25 nov. a.s. zal hebben ...

- bang voor de narcose ( dat ik misschien wakker word tijdens de narcose, of misschien word ik helemaal niet meer wakker )
- bang dat de operatie misschien mislukt
- bang voor de pijn, de littekens en t eruit halen van de drains en de hechtingen,brrrrr
- bang dat ik daar straks misschien geen gevoel meer heb



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen