|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja maar VOORAL als je dronken, stoned of een kater hebt. Helaas heb ik de meesten al gezien. Hoop dat die met het snoeppapiertje langskomt. Lag de vorige keer helemaal dubbel (kater) Subtiel kamerolifantje |
|
Tv kijken gaat bij mij ook alleen maar als ik gaar ben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
kater....waar is mn poezebeest eigenlijk??? Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben bang voor grote spinnen. En voor met de auto langs het water rijden. Het lijkt me vreselijk om met de auto te water te raken. Ik ben bang voor spruitjes. Die zijn zo eng vies. Ik ben bang voor zwervers, die vragen om geld. Ik ben bang om normaal te worden (thanks MBMARDUK ) Bang om doof te worden... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Beetje bang voor grijsbruine veters tussen de 15 en 23 centimeter Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik ben bang voor de gevolgen van de domheid der gemiddelde mede-burger. |
|
quote: Helaas daar kunnen we niet omheen, die bestaat jammer genoeg. Ik ben daar een goed voorbeeld van On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Aaahhh, zelfkennis, het begin van alle wijsheid !! |
|
quote: Dank u, (dan begint die kunstmatige inteligentie toch zijn vruchten af te werpen.) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik poep echt peulen als mijn gezicht onder water komt, je weet wel als zo'n grapjas je ff onder water propt, of gewoon als ik op de een of andere manier met mijn face onder water kom. Redelijk klote dus.. |
|
quote: Wat een uitdrukking |
|
quote: Oh ik ken dat. Daarom ben ik ook bang om naast een kanaal ofzo te rijden met een bus/auto. Gewoon het enge gevoel dat je onder waten geen adem meer kan halen. Komt ook omdat ik astma heb denk ik. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik weet niet wat het is en het begon in het tikibad! Een tijd geleden, opeens, zomaar uit het niets! Maar het is wel klote, ik durfde die heerschende glijbanen niet eens meer af |
|
En met een auto/bus heb ik er geen last van gelukkig. Dat zou helemaal hard stinken. |
|
Ik ben een beetje bang voor het idee dat ooit misschien iemand een keer bij mij inbreekt en al mijn cd's jat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
waar woon je? |
|
Wie heeft jou dat verteld? Godver! *past plan aan* Subtiel kamerolifantje |
|
ik ben doodsbang voor naalden en voor (stuk) vallend glas |
|
quote: Ik woon in "datgaatjegeenenereetaaniestan"... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
nummer 13666? |
|
quote: SHIT... hoe weet jij dat "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
muwhahahaha ik weet waar je bed slaapt.... |
|
quote: Nou kom maar langs als je durft, maar al ik je betrap....... dan ga ik je vermoorden tot je dood bent "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |