|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Naalden. I am Homer of Borg. Prepare to be assimi..OOHHH, doghnuts ! |
|
aanslepende ziektes.. brr.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Beestjes! No regrets and no remorse... |
|
Dingen op wielen, dingen met 8 poten, de meeste dingen op 2 benen... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Kzit nie in een rolstoel en heb zo goed als drie benen; ben ik dan een twijfelgeval? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
een beetje bang voor het nieuwe beleid dat hier gaat komen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: op Zm of in Nederland? en waarom dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-05-2002 17:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op ZM. omdat; ik ben bang dat ik volgens het beleid iets te "informeel" en impulsief reageer op de topics. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-05-2002 17:44] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik ben bang voor insekten, met uitzondering van mieren en vliegen. (*mep*) Ook ben ik bang om oud te worden. |
|
Ik ben bang om dood te gaan, niet zozeer dat ik dood "ben", maar het proces van levend naar dood lijkt mij een pijnlijke... je komt er helaas niet onderuit. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik denk dat dat ook een van de weinige dingen is waar ik dus ECHT niet aan wil denken... |
|
oud worden, dement en zo, das pas erg, zeker nu ik als vakantiejob een maand in een bejaardentehuis heb gewerkt. En ook voor naalden |
|
Toen ik een jaar of tien was heb ik een paar nachten wakker gelegen door een brief die van een kerk was uitgegaan. Daarin stond dat volgens een voorspelling van de herdertjes van Fatima (die hebben de h. maagd ontmoet) dat de wereld die week zou vergaan/gestraft zou worden voor haar misdaden. De kerk had al ruimtes ingericht om mensen te redden. het klonk allemaal erg serieus en ik dacht echt dat ik dood zou gaan. Nu heb ik enigszins een idee hoe het de kerk lukte om in de Middeleeuwen de mensen naar zijn hand te zetten. Kleine kindertjes bangmaken, (en niet eens met opzet, gewoon omdat ze zelf blijkbaar in de apocalyps geloofden) driewerf bah! BROODJE POEP! |
|
quote:daar ben ik dus ook als de 'dood'voor. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb een hekel aan beestjes... |
|
Ik ben bang voor die grote kale donkere meneer die op de hoek van de straat staat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben bang voor Satan Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
In een zwaar ongeluk terecht komen en daar als 'kasplantje' uitkomen. the only pleasure is pain |
|
Spinnen.. Ze zijn erg groot dit jaar.. Ik heb gisteren de stofzuiger moeten gebruiken, want mijn schoenen zijn de klein om zo'n dik bruin monster plat te stampen. *TOK* klonk het in de stofzuigerbuis.. brrr.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ahhh of dan zo'n spin pletten in een zakdoekje, en je hoort dat chitineuze omhulsel kraken waarna datgene dat ooit een spin was verandert in een soort pulp met harde stukjes dat nog een beetje nawriggelt. GADVERDAMME!!!!! |
|
dat al m'n cdees worden gejat |
|
quote:Cool, ik gebruik dat ding voor de vliegen. On topic: de tandarts, het enige waar ik echt bang voor ben. Nooit een probleem gehad met tandartsen; de tandartsen die ik had vóórdat mijn ouders besloten dat de rondreizende schooltandarts beter betaalbaar was vonden me allemaal een braaf jongetje. Die schooltandarts was ontkomen aan de Russen toen Bergen Belsen werd bevrijd. Sindsdien nooit meer met plezier naar gelijk welke tandarts ook gegaan. Wát een beul was die vent zeg, en vriendelijk... Zo vriendelijk als Hema-personeel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben absoluut niet bang voor spinnen enzo, die pak ik gewoon op met een stukje papier en spoel ze door de wc ook niet zozeer voor andere dieren maar voor een aantal andere dingen ben ik wel bang voor en dat is : - je persoonlijke bezittingen kwijtraken door een brand ofzo die een emtionele waarde hebben. - zinloos geweld, mensen die zonder aanleiding andere mensen neerschieten of neersteken en meestal ook nog met dodelijke afloop. - ziektes - mannen die vrouwen verkrachten. - invalide worden of gehandicapt raken terwijl ik wel ontzettend veel respect heb voor die mensen die ondanks dat,iets van hun leven weten te maken !!! Dit is wat me zo het eerste te binnen schiet. |
|
quote: Dat roept een vraag bij mij op; wat vind je dan van gehandicapten die niets van hun leven weten te maken? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |