|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Internationale bands geven niet perse een beter feest. En een feestje gaat het zeker worden! |
|
Absoluut! Ik heb er nu al zin in!!!! Disko Disko Partizani |
|
quote:Niet huilen Mies. Ik heb jullie niet voor niks in Dynamo gezet.. Maar vooralsnog lijkt Occultfest niet te willen dat ik langskom. Nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad.. |
|
quote: LOL Geen idee Bruce Banner |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin |
|
Anders pakken we het lijstje van vorig jaar erbij. Diegene die niet komen mogen zich wegstrepen. [2005] Nix CurseofDeath Schaep Carnagath Verlepte theedoek No Gay Blackmetal Ratman Andre V. FRNK Oni Brujeria Die Spinne Zillah-Morte RamPsteiner Greycloak Violent God RalphRapture Buried_Alive ZeroTheHero The Grim Reaper Big Fat Bastard Meridian AngelOfDeath MindlessMayo The_Witch DeathWish 7th Fallen Angel Lord Ruftlucht BringerOfLight Smoochy Tony Unholy Mary Kwelgeest Stigma H-K Karnivoor Grimbert Regeer Aphrodite San Miguel Cadaveria valorian sassette Pil Hades SPLETVLEK [/2005] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
...en dat lijkt je minder werk dan simpelweg je naam in een nieuwe lijst invoegen??? Bruce Banner |
|
quote:ik was dr ook het hele weekend hoor!!!! |
|
Ja. Maar toen was jij nog geen ZM'er. D'oh. Disko Disko Partizani |
|
quote:hoe weet jij dat dan?? |
|
quote: Geregistreerd op Zondag 11 September 2005 - 11:33.21 Profiel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2006 17:50] |
|
quote:niet zo bij de hand he mayo anders geef ik me niet meer op als vrijwilliger!!!! |
|
quote: Je weet dat je dan de hele dag niet mag drinken tot einde werktijd he? Enne je kunt je allang opgeven als vrijwilliger, als je snel bent kun je nog meedoen met de bbq |
|
quote:das toch niet het hele weekend he???1 dag wil ik wel de vrijdag?? |
|
quote: Zaterdag hebben we de meeste mensen nodig, maar wellicht een optie.. geef je anders even op via de mail en zet dat er bij. |
|
quote:okee komt goed !!!!wordt een mooi feessie!!!! |
|
quote: Snel doen, kun je mee bbq-en.. gezellig! |
|
quote:heb het formulier ingevuld krijg ik bericht terug wil eventueel wel helpen met opbouwen in de avond uren als er dan nog wat wordt gedaan |
|
quote: Vrijdagavond niet echt meer bezig met opbouw.. zaterdag ochtend nog wel even. De rest van de week weer wel, als je zin hebt.. |
|
quote:nee bedoel de week zelf voor vrijdags ze bouwen meestal op vanaf maandag ervoor toch??? |
|
quote: Meestal begint men net nog iets eerder met paar dingen, maar van maandag tot donderdag wordt er flink gebouwd ja. Vrijdag pre party al, ook vrijwilligers voor nodig en dan zaterdag de dag zelf en zondag plus dagen er na voor opruimen en afbouwen. Mochten er nog meer mensen zich geroepen voelen hun steentje bij te dragen.. --> opgave op website [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-06-2006 18:19] |
|
quote: Kom je zaterdag as (de 17e) ook barbequen als nieuwe vrijwilliger? (je kunt bij ons pitten, kun je ook zoepen) see you at occultfest! |
|
De bbq is trouwens voor alle nieuwe en oude vrijwilligers van occultfest, komt allen, we hebben genoeg eten en bier en je kunt blijven pitten. Geef je zsm op dan maken we er een gezellig feestje van! see you at occultfest! |
|
quote:heb je al een mailtje gestuurd hoor het wel!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |