![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat een zaad line up. nee geen occult dan maar noise ![]() ![]() |
|
Maar wel in Bringer of Light, Spermarcel! ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Tijdmachine bouwen en even een jaartje of 1, 2 terug.. ![]() Sinister is nog wel een band met een aardige naam, maar goed.. men komt toch niet voor de bands hehe. Grotere namen = meer centen en aangezien we de entree zo laag mogelijk willen houden, nouja je kent het vast wel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-06-2006 21:19] ![]() |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Niet de bedoeling. ![]() |
|
Coole line-up dit jaar. Ik zal er zijn. ![]() ![]() |
|
Toch jammer dat de lineup internationaal werdt, en nu ineens weer een stapje terug doet, naar mijn idee. ![]() |
|
ach gewoon vette bands man, daar draait het daar om ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-06-2006 0:35] ![]() |
|
Bands? Komen er ook bands dan? ![]() Nou ja vooruit: Portall ga ik zeker niet missen. De rest geloof ik denk ik wel.. ![]() |
|
ok bandjes dan ![]() komt wel meer tofs toch ![]() |
|
Uiteraard Stormrider en daarnaast wil ik TLP ook weleens bezig zien. Maar dan heb je het toch al wel snel gehad.. ![]() |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor Je moeder. ![]() |
|
quote: Snaack en Lain zjn namens Mindscan en Elexorien diep, diep teleurgesteld in je. ![]() ![]() [edit: is dit wel correct Nederlands? Egal, het is al spät...] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-06-2006 1:27] Bruce Banner ![]() |
|
jouw tent of mijn tent? ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
hehe jij nog op joh, had geeneens een smsje met 'ri?' erin ![]() maareh, ik zit erover te denken om eindelijk eens een eigen tent te kopen, een wat grotere met voortent enzo Je moeder. ![]() |
|
Goede zaak, eigen tent (alleen ![]() Wel weer zin aan trouwens, biertje, zonnetje en een beetje herrie aan de kop. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
hehe idd je msn staat uit trouwens Je moeder. ![]() |
|
Uhh, nee? als het goed is niet.. argh die : o smiley is onmeunig gay hier zeg.. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 09-06-2006 1:31] Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
hm wazig, maarja zie ook net 4 man in één keer offline gaan hehe globale msn kankah Je moeder. ![]() |
|
yeah, maar 3 mensen online hier, waaronder jij trouwens ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
spreek me eens aan dan en anders lultopic ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Elexorien heb ik recentelijk in Grunn gezien en Snaack weet dat Mindscan me nog niet zo heel veel deed. Maar goed, we zien het wel ![]() ![]() |
|
quote: Er spelen ook dit jaar twee buitenlandse bands hoor! Contradiction uit Duitsland en Eluveitie uit Zwitserland, lijkt me toch wel internationaal... ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |