|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat een zaad line up. nee geen occult dan maar noise |
|
Maar wel in Bringer of Light, Spermarcel! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Tijdmachine bouwen en even een jaartje of 1, 2 terug.. Sinister is nog wel een band met een aardige naam, maar goed.. men komt toch niet voor de bands hehe. Grotere namen = meer centen en aangezien we de entree zo laag mogelijk willen houden, nouja je kent het vast wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-06-2006 21:19] |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) |
|
quote: Niet de bedoeling. |
|
Coole line-up dit jaar. Ik zal er zijn. |
|
Toch jammer dat de lineup internationaal werdt, en nu ineens weer een stapje terug doet, naar mijn idee. |
|
ach gewoon vette bands man, daar draait het daar om [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-06-2006 0:35] |
|
Bands? Komen er ook bands dan? Nou ja vooruit: Portall ga ik zeker niet missen. De rest geloof ik denk ik wel.. |
|
ok bandjes dan komt wel meer tofs toch |
|
Uiteraard Stormrider en daarnaast wil ik TLP ook weleens bezig zien. Maar dan heb je het toch al wel snel gehad.. |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor Je moeder. |
|
quote: Snaack en Lain zjn namens Mindscan en Elexorien diep, diep teleurgesteld in je. [edit: is dit wel correct Nederlands? Egal, het is al spät...] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-06-2006 1:27] Bruce Banner |
|
jouw tent of mijn tent? Life doesn't get much better than this! |
|
hehe jij nog op joh, had geeneens een smsje met 'ri?' erin maareh, ik zit erover te denken om eindelijk eens een eigen tent te kopen, een wat grotere met voortent enzo Je moeder. |
|
Goede zaak, eigen tent (alleen ) (h)eerst hehe. Wel weer zin aan trouwens, biertje, zonnetje en een beetje herrie aan de kop. Life doesn't get much better than this! |
|
hehe idd je msn staat uit trouwens Je moeder. |
|
Uhh, nee? als het goed is niet.. argh die : o smiley is onmeunig gay hier zeg.. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 09-06-2006 1:31] Life doesn't get much better than this! |
|
hm wazig, maarja zie ook net 4 man in één keer offline gaan hehe globale msn kankah Je moeder. |
|
yeah, maar 3 mensen online hier, waaronder jij trouwens Life doesn't get much better than this! |
|
spreek me eens aan dan en anders lultopic Je moeder. |
|
quote:Elexorien heb ik recentelijk in Grunn gezien en Snaack weet dat Mindscan me nog niet zo heel veel deed. Maar goed, we zien het wel |
|
quote: Er spelen ook dit jaar twee buitenlandse bands hoor! Contradiction uit Duitsland en Eluveitie uit Zwitserland, lijkt me toch wel internationaal... see you at occultfest! |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |